Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 17-02-2024

Verschillend members schrijven geen verslagen meer vanwege de narigheid die dit oplevert waaronder ik mede op verzoek van een speciale dame. Jammer ….

Wandelaar5 und testostarossa haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5testostarossa
Quote from Liefhebber on February 21, 2024, 7:26 pm

Verschillend members schrijven geen verslagen meer vanwege de narigheid die dit oplevert waaronder ik mede op verzoek van een speciale dame. Jammer ….

Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat hij wel of niet post. Als jij er vrede mee hebt, so be it, maar ik laat me niet muilkorven. Niet door zuigende trolletjes en niet door de dames. Ik post geen onzin of onwaarheden, ik post de zaken zoals ik ze beleef. Jij, en eenieder op dit forum mag dat gewoon zolang het maar op een respectvolle manier gebeurt. Laat je bezoek en of postgedrag niet beinvloeden door de dame(s) of heren, dat is het echt niet waard.

Wandelaar5, MemeMoo und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5MemeMooLoveFromParisWithHair1960
Quote from vergeetachtige beer on February 22, 2024, 7:43 am
Quote from Liefhebber on February 21, 2024, 7:26 pm

Verschillend members schrijven geen verslagen meer vanwege de narigheid die dit oplevert waaronder ik mede op verzoek van een speciale dame. Jammer ….

 Laat je bezoek en of postgedrag niet beinvloeden door de dame, dat is het echt niet waard.

Het is voor iedereen anders. Niet alleen uit respect maar ook omdat ik er waarde aan hecht.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
Quote from Liefhebber on February 22, 2024, 8:48 am
Quote from vergeetachtige beer on February 22, 2024, 7:43 am
Quote from Liefhebber on February 21, 2024, 7:26 pm

Verschillend members schrijven geen verslagen meer vanwege de narigheid die dit oplevert waaronder ik mede op verzoek van een speciale dame. Jammer ….

 Laat je bezoek en of postgedrag niet beinvloeden door de dame, dat is het echt niet waard.

Het is voor iedereen anders. Niet alleen uit respect maar ook omdat ik er waarde aan hecht.

En dat is je goedrecht, blijf alleen dingen wel in het juiste perspectief zien. Het zijn zakenvrouwen die het werk doen om geld te verdienen.

Molaar und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarWandelaar5

Goedemorgen "liefhebber, ik geef "vergeetachtige beer" helemaal gelijk, laat je niet beïnvloeden door "zuigende trollen" die de club hoogstwaarschijnlijk nooit bezoeken en alleen door internet aan informatie komen, Geniet elke minuut dat je de club bezoekt. Relax en heb een mooie tijd. Het kan zo snel anders zijn, geloof me, ik weet waar ik over spreek. En de dames!!!! Het is wat "vergeetachtige beer" schrijft, het zijn zakenvrouwen met al hun bijkomstigheden 🙄 Ik hoop je eens te treffen, om ervaringen uit te wisselen en een leuk praatje te maken. Ik ben er meestal op  zaterdag, ook nu de 24e. En ik ben te herkennen als de kleinste gast in deze ''GODDINNENTEMPEL" 🙂  🙂 Ik hoop dat andere gasten die nu niet meer posten, het schrijven toch weer hervatten, hij is het echt niet waard. Ik wens iedereen een hele mooie dag 🙂  🙂 En ik hoop iedereen dan ook weer snel in de club te ontmoeten voor een heerlijke tijd 😉  😉  😉  😉

Wandelaar5, MemeMoo und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5MemeMooLoveFromParisvergeetachtige beer

Tot zaterdag kleine

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960
Quote from WithHair1960 on February 22, Ik hoop je eens te treffen, om ervaringen uit te wisselen en een leuk praatje te maken. Ik ben er meestal op  zaterdag, ook nu de 24e. En ik ben te herkennen als de kleinste gast in deze ''GODDINNENTEMPEL"

Dank je, ik kom al meer dan 3 jaar in de club maar haast nooit in het weekend helaas. Als ik er ben, ben ik ook al bijna 3 jaar in gezelschap en heb meer interactie met de dames. Wie weet zien we elkaar een keer, sommige bekende bezoekers weten wel wie ik ben etc.

Wandelaar5 und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960

Beste moderator, wellicht een goed idee om tóch maar eens in te grijpen op het elkaar het leven tekstueel zuur maken op dit forum?
Het wordt steeds minder leuk om te lezen. Het doet deze mooie club met al die mooie dames met hun over algemeen geweldige service ook geen goed lijkt mij. En dat vind ik oprecht jammer. Laten we de mensen die een mooi verslag schrijven van hun beleving koesteren. Het is tenslotte hún beleving en hún verslag. Je eigen beleving moet je vooral zelf gaan ervaren. Zeer de moeite waard kan ik zeggen. En dan is het elkaar afvallen zó niet nodig. Laten we vooral genieten van deze geweldige faciliteit in Lemiers. Van dit kaliber zijn er niet zo veel.

Bachatero, Flyerke und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeTropische_verrassingWandelaar5MemeMooLoveFromParisWiseguykevinaloneWithHair1960
Quote from testostarossa on February 23, 2024, 12:50 pm

Beste moderator, wellicht een goed idee om tóch maar eens in te grijpen op het elkaar het leven tekstueel zuur maken op dit forum?
Het wordt steeds minder leuk om te lezen. Het doet deze mooie club met al die mooie dames met hun over algemeen geweldige service ook geen goed lijkt mij. En dat vind ik oprecht jammer. Laten we de mensen die een mooi verslag schrijven van hun beleving koesteren. Het is tenslotte hún beleving en hún verslag. Je eigen beleving moet je vooral zelf gaan ervaren. Zeer de moeite waard kan ik zeggen. En dan is het elkaar afvallen zó niet nodig. Laten we vooral genieten van deze geweldige faciliteit in Lemiers. Van dit kaliber zijn er niet zo veel.

Dankjewel, ik ben het uiteraard hier roerend mee eens.

Bachatero, Flyerke und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5testostarossaWithHair1960