Zaterdag 15/02
Zitat von oups am Februar 22, 2025, 8:53 am UhrQuote from Assman on February 18, 2025, 9:10 amJa klopt. Die vroeg of ik een trio wilde. Hij zou alleen kijken en de dame betalen. Zei in Maastricht te wonen, maar het zou ook een Belg kunnen zijn (?). 60+ zoiets, rustige man, niet dik. Toen ik vriendelijk bedankte ging hij naast een andere beer zitten en begon het bij hem te proberen. Toen ben ik maar gaan douchen. Hebben we het dan over dezelfde?
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als een andere man naar mij zou kijken als ik neuk. Ik heb lang genoeg in swingersclubs en gangbangs geneukt. Maar ondanks mijn regelmatige bezoeken aan SS, heeft die kerel mij dat nooit gevraagd. En ik vraag me vooral af welk meisje dit accepteert.
Quote from Assman on February 18, 2025, 9:10 amJa klopt. Die vroeg of ik een trio wilde. Hij zou alleen kijken en de dame betalen. Zei in Maastricht te wonen, maar het zou ook een Belg kunnen zijn (?). 60+ zoiets, rustige man, niet dik. Toen ik vriendelijk bedankte ging hij naast een andere beer zitten en begon het bij hem te proberen. Toen ben ik maar gaan douchen. Hebben we het dan over dezelfde?
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als een andere man naar mij zou kijken als ik neuk. Ik heb lang genoeg in swingersclubs en gangbangs geneukt. Maar ondanks mijn regelmatige bezoeken aan SS, heeft die kerel mij dat nooit gevraagd. En ik vraag me vooral af welk meisje dit accepteert.
Zitat von ketje am Februar 22, 2025, 12:28 pm Uhr
- Quote from oups on February 22, 2025, 8:53 am
En ik vraag me vooral af welk meisje dit accepteert.
Dames vragen dubbele betaling want ze neemt 2 klanten in de kamer. Dat er eentje slechts wenst te kijken maakt niet dat ze geen betaling van hem verwacht.
- Quote from oups on February 22, 2025, 8:53 am
En ik vraag me vooral af welk meisje dit accepteert.
Dames vragen dubbele betaling want ze neemt 2 klanten in de kamer. Dat er eentje slechts wenst te kijken maakt niet dat ze geen betaling van hem verwacht.
Zitat von Smilingzen am Februar 23, 2025, 7:35 pm UhrJa, het is diezelfde. Het is geen Belg anders had ik het accent perfect herkend (ben er zelf ook ene) 🙂 Ik denk eerder 'n Nederlands Limburger. Geen probleem als hij ergens wil toekijken (kan b.v. in de darkroom,...). Maar ik dacht dat hij me wou versieren. Daar had ik echt geen "goesting" in. Mijn focus ligt op vrouwen. Dan ben ik al eens underground, in een soort paradijsje en wil ik niet herinnerd worden aan het feit dat een man mij wil binnendoen brrr..
Ja, het is diezelfde. Het is geen Belg anders had ik het accent perfect herkend (ben er zelf ook ene) 🙂 Ik denk eerder 'n Nederlands Limburger. Geen probleem als hij ergens wil toekijken (kan b.v. in de darkroom,...). Maar ik dacht dat hij me wou versieren. Daar had ik echt geen "goesting" in. Mijn focus ligt op vrouwen. Dan ben ik al eens underground, in een soort paradijsje en wil ik niet herinnerd worden aan het feit dat een man mij wil binnendoen brrr..