Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 14 februari

Gisteren was een geweldig feest. Er waren lekkere welkomstdrankjes bij de receptie. Achter de receptie stapelden de Valentijnscadeaus en bloemen zich op.

Bij het brunchbuffet waren veel extra lekkere hapjes zoals saté, zalmrolletjes, kleine loempia's, hartvormige donuts en garnalenspiesjes.

Er was veel variatie bij de dames in maten, kleuren en afkomst. En het was erg vol. De drukste zaterdag van het jaar tot nu toe. 's Avonds in de bar waren er amper nog zitplekken. En de dames verdienden goed. Ze hadden amper tijd voor een massage (op Lorie, Amalia Blond en Sofia na). Behalve Balkanparty en Valentijnsdag was het gisteren natuurlijk ook nog Carnaval. Nancy, Natasha en vooral Gaby hadden dan ook mooie Carnavalskleding aan en er was een kale mannelijke bezoeker met een grote wilde pruik op.

Mijn eerste kamer was met Lidia. Een grote verrassing voor mij dat ze er was. Helaas kwam ze haar locker uitruimen, ze zal weer vertrekken.

Daarna wat sushi gegeten en veel bij gepraat met bekenden.

Mijn tweede kamer was eindelijk weer eens met Lulu. Ze heeft het op zaterdag zo druk dat ik er bijna niet tussen kom. Op andere dagen van de week is deze drievoudige Miss Sixsens eenvoudiger te boeken.

Het avondeten was prima. De broodjes Döner waren niet aan te slepen. Ik nam zelf een zalmmoot met veel bloemkool en frites. Er stonden nog meer soorten vlees. En er stond weer een grote schaal Baklava, waarvan ik 2 stukjes als toetje nam.

Nadat het eten gezakt was maakte ik mijn derde kamer met de Bulgaarse Melis. Ze was terug van vakantie. Wat afgevallen, maar nog niets verleerd. Het derde uur met geweldige sex.

Daarna was het party time in de bar. De DJ joeg de Yugo klanken de dansvloer op en er werd veel gedanst. Danucia gaf een topless paaldansact weg. En een man die bij haar stond was daarna aan de beurt. Door Ina en Danucia werd hij vakkundig op schoenen met hoge hakken gezet. Van Letitia en Ina kreeg hij een bovenstukje aan en iemand had hem een staartje gegeven en toen gaf hij een show tot grote hilariteit van de dames. Ik had een goed uitzicht op de festiviteiten en ook op diverse dansende dames. Na de drag show gaf Topless Tiffany al hurkend nog een uitgebreide pijpbeurt aan een man die tegen de danspaal stond. Die man beloonde haar daarna met een eveneens uitgebreide borsten massage en het geld werd in haar slipje gestopt.

Dancing Queen van de avond werd Monica, die vlak voor mij stond te twerken en mij een lap dance gaf. Een tijdje later kwam Mimi dat nog eens over doen om te laten zien dat zij dat ook mooi kon, maar toen was de titel al vergeven. Wat een dag!

Bachatero, Agronymus1 und 10 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1Tropische_verrassinghotmister1985MemeMooAmourDeParisvergeetachtige beerDarioWithHair1960Pavarotti1Assmanneyjan1614

Ik was er ook, sterker nog ik zat eerste rang (naast W5) ten tijde van de optische verwennerij die door Monica werd tentoongespreid.

De sfeer was ,ondanks dat er een aantal bekende heren schitterde in afwezigheid vanwege Carnaval/Valentijnsdag/wintersport, uitstekend.

Ik arriveerde met mijn Zweedse scheurmonster om 11:22 uur op de parking. Het was fris en er dwarrelden wat sneeuwvlokjes uit de lucht.

Naar binnen, inkom, een kleine presentje voor mijn clubvrouw afgegeven aan Colinda en omkleden maar. W5 en WithHair1960 waren al aanwezig. En het beloofde een zeer aangename dag te worden. Ik had wat Ferrero Rocher en ander lekkers meegenomen voor het personeel en de dames in de bar.

Eerste ronde was met clubvrouw, 3-voudig Miss Sixsens en mijn alltime favoriet Lulu. Tijd vliegt altijd voorbij wanneer ik met haar ben. Hele fijne GFE sessie en telkens wanneer ik de kamer verlaat na de tijd met haar, verlang ik alweer naar de volgende keer.

Even de inwendige mens tevreden stellen, dus met WithHair1960 naar de bamiblokken. Ook gezellig wat bijgekletst en Lidia kwam erbij zitten. Lidia en ik kennen elkaar van de club waar ze voorheen werkzaam was. Qua communicatie en spontaniteit is ze 1 van de meest open en toegankelijke dames. Ze zat lekker haar bamiblokje op te peuzelen toen ze zei, dat we nog wel ff de kamer op moesten voordat ze vertrok.

Rond de klok van 4 pikte ik haar op in de kino, wat volgde was een innig wederzien. Deze dame schrijft GFE met hoofdletters. Ze is vertrokken, weet nog niet voor hoe lang maar ze hoopt dat ze terugkomt.

Het werd drukker maar niet te druk, er waren wachttijden maar die liepen (voor zover ik kon oordelen) niet uit de klauwen. Er werd behoorlijk gekamerd en ook de sterke drank was in trek.

Het eten was erg goed, gekozen voor een paar steeltjes friet, een mootje zalm, wat hachee en kipfilet. Niet te veel eten want ik wilde nog een derde ronde.

De DJ deed z’n werk weer voortreffelijk, het festijn zoals beschreven door W5 werd een fraai schouwspel. Geen wonder dat ik op de terugreis last van mijn nek had omdat je soms niet wist waar je moest kijken.

Monica deed haar magie voor buurman W5 en ook ik keek mijn ogen uit.

Wat later kwam Mimi het dunnetjes over doen en dat was genoeg om mij te overtuigen. We trokken naar kamer 21, het werd een fijne kamer en ze werkte me zonder problemen naar m’n derde hoogtepunt van de dag.

Tevreden en voldaan verliet ik de club, de ramen van m’n bolide waren lichtelijk bevroren, ff krabben en richting huis. Iets na 1 ‘s nachts parkeerde ik m’n auto thuis op de parking. Lange dag maar wel een topdag…alweer.

Bachatero, Agronymus1 und 11 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1Tropische_verrassingWandelaar5hotmister1985MemeMooAmourDeParismaximusdennisDarioWithHair1960Pavarotti1Assmanneyjan1614