Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Woensdag 6 mei

Een beetje regen houdt ons niet tegen.

Met dat idee afgezakt naar het drielandenpunt (of toch in de buurt) voor een dagje ontspannen.

Kort voor de middag aangekomen, wanneer er nog vrouwelijk schoon onderweg was. Kleine second breakfast genomen, drankje aan de bar en de kat wat uit de boom gekeken.

Na enkele kennismakingen geopteerd voor een public performance met de hongaarse Andrea die als ijsbreker mocht dienen voor de dag.

Normaalgezien laat ik wat tijd tussen de kamers. Maar het mocht niet zijn, want een van mijn favoriete schone deernes bleek sinds deze week terug: Arianna ❤️ Zoals vanouds een topkamer met fijne gesprekken.

Ik had voor een derde ronde mijn vizier gezet op twee dames, Kida of Erika. Helaas had het lot beslist dat de ene een afspraak had, de andere al heel vroeg vertrokken was. Gezien de meeste andere dames niet helemaal mijn smaak waren of er geen klik was, heb ik het op twee kamerbezoekjes gehouden.

Over het eten, de zaak int algemeen eerst enkele plussen:

- Zowel de binnen als nieuwe buitensauna gedaan.

- Het ijs(beren)bad is een leuke toevoeging.

- Lekker gegeten ‘s avonds: korean fried chicken en malse ribbetjes stonden in de spotlight.

- Personeel altijd heel vriendelijk

enkele kleinere opmerkingen:

- op sommige plaatsen zijn er wat herstellingen nodig. Bijvoorbeeld: Sommige deurklinken rammelen. Anderzijds waren er kleine herstellingswerken bezig.

- het bubbelbad binnen bubbelt niet meer hetzelfde als vroeger

- de schuifdeur zonder handvat is wel heel wat gedoe aan het worden. Een van de bezoekers heeft deze ook versierd met mayo…

- de handdoeken beginnen behoorlijk te verslijten.

was het mijn beste dag in SS? Nee, ik heb er leukere dagen beleefd. Ook minder dames van mijn voorkeur aanwezig. Maar het was wel weer algemeen in orde.

Veel succes gewenst met de afwikkeling van het gedoe met de burgemeester! Hopelijk mogen jullie onafgebroken geopend blijven!

maximusdennis, WithHair1960 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisWithHair1960AssmanRichkePurrfect

Ik was er ook afgelopen woensdag.Van 10-16:30 uur.

Ietwat matte sfeer,dames maken zich zorgen.

Leuke dame gespot.maar deze was van klusbedrijf..helaas.

Eten was prima,smorgens.bardame had verjaardag.

2 goede kamers gemaakt met gloria en melanie.rest van de dames waren niet echt geintereseerd.

Nog voor het avondeten weer vertrokken.

Wandelaar5, maximusdennis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisAssmaniejtentiejn