Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

VorherigeSeite 92 von 92

@ SDP1410

Voorziene terugkomst van Ariana is 6 juli
Voorziene terugkomst van Angelina is 29 juli maar zoals Assman aanhaalt kan dit nog wel eens wijzigen…

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5MemeMoomaximusdennisAssman

Hartelijk dank voor jullie antwoorden.

maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisAssman

Iemand enig idee wanneer Lulu weer aanwezig is? Ik was er afgelopen vrijdag maar heb haar niet gezien. Wil graag weer een kamer maken met deze topper. Of kloppen de geruchten toch dat ze gaat stoppen of is gestopt?

Ik ook.

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis
Quote from Peters on July 4, 2026, 8:59 pm

Iemand enig idee wanneer Lulu weer aanwezig is? Ik was er afgelopen vrijdag maar heb haar niet gezien. Wil graag weer een kamer maken met deze topper. Of kloppen de geruchten toch dat ze gaat stoppen of is gestopt?

Vandaag was ze er gewoon, maar ze is meestal bezet. Binnenkort gaat Lulu genieten van een welverdiende vakantie.

Wandelaar5 und maximusdennis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennis

Die geruchten zijn onzin en worden alleen door jou verspreid (inmiddels al een keer of 4-5 op verschillende fora), zonder te zeggen hoe je bij dat verhaal komt. Heeft een vriendinnetje van jou teveel concurrentie van haar of zo?
Lulu was er gisteren gewoon en ze was de hele dag volgeboekt. Volgend weekeinde is Lulu er ook en ze is 3 dagen op rij volgeboekt.

Daarna gaat ze op vakantie. Na die vakantie komt ze gewoon terug volgens Lulu zelf.

Tropische_verrassing und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWithHair1960
Onder meer aanwezig op zaterdag 4 juli 2026 : 49 + 2 anoniem + 1 onbekend = 52

Roemeens: Adelina, Aïsha, Alicia, Angela, Azalea, Barbie, Bella, Brigitte, Daniella, Danusia, Daria, Elena, Elisa, Emma, Erica, Georgiana, Julia, Karina, Kassi, Katja, Kim, Marie, Mickey, Mimi, Monica, Ramona, Roxy, Ruby, Vanessa.

Bulgaars : Alexandra, Dani, Domenica, Margarita, Melanie, Sissy, Veronica, Victoria.

Overigen: Amirah (Serv), Deborah (KV), Gloria (Oekr), Joanna (Po), Kayra (Serv), Lana (Let), Martha (Po), Melanie (Lith), Mirabelle (Ho), Nathalie (Oekr), Sarah (Dom), Sonja (Nig).

Wat een diversiteit weer naast de Roemeense en Bulgaarse dames!

Tropische_verrassing, kevinalone und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingkevinaloneOudebelgWithHair1960
Quote from Wandelaar5 on July 5, 2026, 6:59 am

Die geruchten zijn onzin en worden alleen door jou verspreid (inmiddels al een keer of 4-5 op verschillende fora), zonder te zeggen hoe je bij dat verhaal komt. Heeft een vriendinnetje van jou teveel concurrentie van haar of zo?
Lulu was er gisteren gewoon en ze was de hele dag volgeboekt. Volgend weekeinde is Lulu er ook en ze is 3 dagen op rij volgeboekt.

Daarna gaat ze op vakantie. Na die vakantie komt ze gewoon terug volgens Lulu zelf.

Nee hoor ik ben niet de enige die dit zegt. Ik denk dat het meer wat over jou zegt dat ze niet met je naar de kamer gaat en zegt dat ze volgeboekt is...

VorherigeSeite 92 von 92