Welke dames aanwezig
Zitat von Wandelaar5 am April 26, 2026, 6:28 a.m. UhrOnder meer aanwezig op zaterdag 25 april 2026 : 57 + 3 anoniem = 60Roemeens: Alicia, Angelina, Barbie, Bella, Catharina, Chloe, Daniella, Danusia, Dea, Elisa, Emma, Georgiana, Ina, Irina, Julia, Kanzu, Kassi, Kida, Lara, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Mickey, Mimi, Patricia, Raïssa, Rebecca, Roxy, Ruby, Selena, Sofia, Vanessa.
Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Margareta, Melanie, Melis, Nancy, Natasha, Simona, Sissy, Victoria.
Overigen: Amira (Servisch), Antonia (Ho), Ella (Sp/Ro), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Kasja (Po), Kayra (Serv/Ro), Lana (Let), Letitia 2.0 (Ho), Marta (Po), Melanie (Lit), Pascale (Bel), Tiffany (Nig/Du).
Ik vermoed dat de dame die @bachatero Celina noemt, dezelfde dame is waar ik Selena verstond. Ik heb het nagevraagd bij de receptie en die bevestigde de schrijfwijze met de S.
Amirah vertelde mij dat ze Servisch is, dus die heb ik niet als Roemeens, maar als Servische op de lijst gezet.
Bij de nieuwe dame verstond ik Kida en niet Kia. Ze is zeer aantrekkelijk, was gisteren ook bijna continu op de kamer. Meest kenmerkende naast haar tattoos is dat ze kort donkerbruin haar heeft, net zo lang als Nikky. Ik herkende haar als Maria uit een andere Nederlandse club.
Letitia haar borsten hebben een upgrade gehad naar een forse cup C.
Onder meer aanwezig op zaterdag 25 april 2026 : 57 + 3 anoniem = 60
Roemeens: Alicia, Angelina, Barbie, Bella, Catharina, Chloe, Daniella, Danusia, Dea, Elisa, Emma, Georgiana, Ina, Irina, Julia, Kanzu, Kassi, Kida, Lara, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Mickey, Mimi, Patricia, Raïssa, Rebecca, Roxy, Ruby, Selena, Sofia, Vanessa.
Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Margareta, Melanie, Melis, Nancy, Natasha, Simona, Sissy, Victoria.
Overigen: Amira (Servisch), Antonia (Ho), Ella (Sp/Ro), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Kasja (Po), Kayra (Serv/Ro), Lana (Let), Letitia 2.0 (Ho), Marta (Po), Melanie (Lit), Pascale (Bel), Tiffany (Nig/Du).
Ik vermoed dat de dame die @bachatero Celina noemt, dezelfde dame is waar ik Selena verstond. Ik heb het nagevraagd bij de receptie en die bevestigde de schrijfwijze met de S.
Amirah vertelde mij dat ze Servisch is, dus die heb ik niet als Roemeens, maar als Servische op de lijst gezet.
Bij de nieuwe dame verstond ik Kida en niet Kia. Ze is zeer aantrekkelijk, was gisteren ook bijna continu op de kamer. Meest kenmerkende naast haar tattoos is dat ze kort donkerbruin haar heeft, net zo lang als Nikky. Ik herkende haar als Maria uit een andere Nederlandse club.
Letitia haar borsten hebben een upgrade gehad naar een forse cup C.
Zitat von oups am April 26, 2026, 7:19 a.m. UhrQuote from Wandelaar5 on April 26, 2026, 6:28 amBij de nieuwe dame verstond ik Kida en niet Kia.
En ik heb "Kina" verstaan 🙂
Quote from Wandelaar5 on April 26, 2026, 6:28 amBij de nieuwe dame verstond ik Kida en niet Kia.
En ik heb "Kina" verstaan 🙂
Zitat von maximusdennis am April 28, 2026, 11:05 a.m. UhrAls het goed is, zijn sowieso, vandaag di 28APR26 aanwezig:
- Lilly
- Raïssa
- Lorena
Zeker weten doe ik niet, duss ga wellicht dadelijk zelf even polshoogte nemen, om paar baantjes te trekken in overheerlijke verwarmde buiten zwembad én lekker zonnen bij de Outdoor Wellness in strandstoel op het Kunstgras. Om 17H schuif ik dan aan voor Buffet-Diner in het Restaurant voor enkele heerlijk versgebakken zalmpje uiteraard met saus er op, om mijn eiwitten weer op peil te brengen, voor de volgende ronde.
Als het goed is, zijn sowieso, vandaag di 28APR26 aanwezig:
- Lilly
- Raïssa
- Lorena
Zeker weten doe ik niet, duss ga wellicht dadelijk zelf even polshoogte nemen, om paar baantjes te trekken in overheerlijke verwarmde buiten zwembad én lekker zonnen bij de Outdoor Wellness in strandstoel op het Kunstgras. Om 17H schuif ik dan aan voor Buffet-Diner in het Restaurant voor enkele heerlijk versgebakken zalmpje uiteraard met saus er op, om mijn eiwitten weer op peil te brengen, voor de volgende ronde.
Zitat von Bachatero am Mai 2, 2026, 9:01 a.m. UhrOnder meer aanwezig op vrijdag 1 mei 2026 :60 + 2 anoniem + 1 onbekend = 63
Roemeens: Alena, Alicia, Amalia bl, Angelina, Barbie, Beatrice, Bella, Catharina, Chloe, Daniella, Danucia, Dea, Elisa, Emma, Georgiana, Ina, Irina, Julia, Kassi, Kida, Lara, Larissa, Lili, Lorena, Lulu, Mickey, Mira, Raïssa, Selena, Sofia, Vanessa,…
Bulgaars : Alexandra, Anita, Dani, Domenica, Margareta, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Simona, Sissy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Amira (Serv), Antonia (Ho), Clara (Afr), Cataleya (Ho), Cleo (Gr), Deborah (Port), Ella (Sp/Ro), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Kayra (Serv), Leticia (Ho), Martha (Po), Marlène (Slow), Megan (Ho), Melanie (Lith), Pascale (Bel), Tiffany (D/Nig),
Zelf gekamerd met Alicia, Angelina, Lorena
Recente terugkomers : Alena, Cataleya, Celina (Mar), Cleo, Dani, Deborah, Veronica,…
Kort verslag:
- gisteren was het enorm druk, de parking was te klein, de hele dag door wachttijden voor de 29 kamers
- eventuele sluiting: de club gaat in kort geding, als alles loopt zoals verwacht zal de sluiting op 11 mei alvast niet doorgaan, normaal weten we volgende week dinsdag meer…
Onder meer aanwezig op vrijdag 1 mei 2026 :60 + 2 anoniem + 1 onbekend = 63
Roemeens: Alena, Alicia, Amalia bl, Angelina, Barbie, Beatrice, Bella, Catharina, Chloe, Daniella, Danucia, Dea, Elisa, Emma, Georgiana, Ina, Irina, Julia, Kassi, Kida, Lara, Larissa, Lili, Lorena, Lulu, Mickey, Mira, Raïssa, Selena, Sofia, Vanessa,…
Bulgaars : Alexandra, Anita, Dani, Domenica, Margareta, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Simona, Sissy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Amira (Serv), Antonia (Ho), Clara (Afr), Cataleya (Ho), Cleo (Gr), Deborah (Port), Ella (Sp/Ro), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Kayra (Serv), Leticia (Ho), Martha (Po), Marlène (Slow), Megan (Ho), Melanie (Lith), Pascale (Bel), Tiffany (D/Nig),
Zelf gekamerd met Alicia, Angelina, Lorena
Recente terugkomers : Alena, Cataleya, Celina (Mar), Cleo, Dani, Deborah, Veronica,…
Kort verslag:
- gisteren was het enorm druk, de parking was te klein, de hele dag door wachttijden voor de 29 kamers
- eventuele sluiting: de club gaat in kort geding, als alles loopt zoals verwacht zal de sluiting op 11 mei alvast niet doorgaan, normaal weten we volgende week dinsdag meer…
Zitat von vse am Mai 2, 2026, 9:16 a.m. UhrKleine aanvulling:
Carla => Clara
Cleo spreekt wel heel goed Roemeens voor een Griekse...
Na de uitbreiding zijn er nu 33 kamers.
Kleine aanvulling:
Carla => Clara
Cleo spreekt wel heel goed Roemeens voor een Griekse...
Na de uitbreiding zijn er nu 33 kamers.
Zitat von sul1957 am Mai 2, 2026, 10:28 a.m. UhrQuote from vse on May 2, 2026, 9:16 amNa de uitbreiding zijn er nu 33 kamers.
Tel het maar eens precies na. 😉
Waar is bijvoorbeeld kamer 5 of 6? Evenzo 17 tot en met 20?
Quote from vse on May 2, 2026, 9:16 amNa de uitbreiding zijn er nu 33 kamers.
Tel het maar eens precies na. 😉
Waar is bijvoorbeeld kamer 5 of 6? Evenzo 17 tot en met 20?
Zitat von vse am Mai 2, 2026, 10:36 a.m. Uhr@sul1957
De nummers 5, 6, 13, 29 en 30 ontbreken, jawel.
Nummer 17 tot en met 19 zijn op -1 bij de balustrade.
Hoeveel kamers zijn er dan in totaal t/m nummer 38?Graag gedaan...
De nummers 5, 6, 13, 29 en 30 ontbreken, jawel.
Nummer 17 tot en met 19 zijn op -1 bij de balustrade.
Hoeveel kamers zijn er dan in totaal t/m nummer 38?
Graag gedaan...
Zitat von Bachatero am Mai 2, 2026, 11:01 a.m. UhrBedankt voor de aanvullingen.
Ik zal het morgen voor de zekerheid nog eens natellen. Zelf ben ik in 11 jaar nog nooit geweest in kamers 5-6-13-17-18 -19-20 zodat ik aan 21 + 8 kom = 29
De kamers op min 1 aan de balustrade zijn volgens mij 21, 22 en 23, die van 24 tem. 28 zijn op min 2Wat betreft Cleo twijfelde ik in het begin ook omdat ze altijd met de Roemeense dames optrekt, vorige week met Ella, gisteren met Barbie. Ik ben het dan aan de eigenaars gaan vragen en blijkbaar staat op haar paspoort wel degelijk Grieks.
Bedankt voor de aanvullingen.
Ik zal het morgen voor de zekerheid nog eens natellen. Zelf ben ik in 11 jaar nog nooit geweest in kamers 5-6-13-17-18 -19-20 zodat ik aan 21 + 8 kom = 29
De kamers op min 1 aan de balustrade zijn volgens mij 21, 22 en 23, die van 24 tem. 28 zijn op min 2
Wat betreft Cleo twijfelde ik in het begin ook omdat ze altijd met de Roemeense dames optrekt, vorige week met Ella, gisteren met Barbie. Ik ben het dan aan de eigenaars gaan vragen en blijkbaar staat op haar paspoort wel degelijk Grieks.
Zitat von chopper am Mai 2, 2026, 12:40 p.m. Uhr@bachatero Zelf ben ik in 11 jaar nog nooit geweest in kamers 5-6-13-17-18 -19-20 zodat ik aan 21 + 8 kom = 29.
Je moet wel gelijk hebben, als ik zelf reken met jouw data dan 11jaar×52weken×3 dames per bezoek voor 1h = 1716 h op de kamers ÷ 29kamers in de club is dus 59 h per aanwezige kamer ben je daar in verbleven 😀. Wie oh wie kan dat evenaren, respect 👍
@bachatero Zelf ben ik in 11 jaar nog nooit geweest in kamers 5-6-13-17-18 -19-20 zodat ik aan 21 + 8 kom = 29.
Je moet wel gelijk hebben, als ik zelf reken met jouw data dan 11jaar×52weken×3 dames per bezoek voor 1h = 1716 h op de kamers ÷ 29kamers in de club is dus 59 h per aanwezige kamer ben je daar in verbleven 😀. Wie oh wie kan dat evenaren, respect 👍