Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

VorherigeSeite 79 von 82Nächste
Quote from Wandelaar5 on April 8, 2026

Er is geen Melisse. Er is wel een blonde knappe Bulgaarse Melis die momenteel op vakantie is ...

Melis, Melisse, ... ik ga ervan uit dat als de klemtoon op de laatste lettergreep ligt er een dubbele medeklinker gebruikt wordt gevolgd door een e ... Jammer wel dat ze er nu niet is. Ik zal mijn bezoek aan 6S dus misschien nog wat moeten uitstellen. Toch bedankt. 😉

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

@herr-fick, je vond haar toch teveel aangekomen? Er zijn meer dan genoeg andere opties hoor. Als je graag skinny wilt, dan kun je Danucia proberen. Die heeft nog in dé club in Zürich gewerkt, dus kwaliteit gegarandeerd. Ook Amalia Blond (Youppie Miss Sixsens een paar jaar geleden), Angela, Gabriela, Gloria, Monika en Ranja zijn zeer slank, Kayra en Lorena zijn slank.

Zonder tongzoenen zijn Bella en Tanja zeer slank.

De keuze is reuze! En Bulgaarse blonde Melis is inderdaad een topper. Maar om nu je bezoek aan 1 dame op te hangen…

Veel plezier bij je rentree.

maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisAssman

Hallo Wanderer5, sie sind nicht zufällig kommende Woche vor Ort für ein paar persönliche Tipps, was das sixsens betrifft?😅 Grüße

Quote from Meik46 on April 8, 2026, 11:25 am

Hallo Wanderer5, sie sind nicht zufällig kommende Woche vor Ort für ein paar persönliche Tipps, was das sixsens betrifft?😅 Grüße

I will probably be there Saturday April 11. During the week I have to work. You can ask at the bar, or the reception or a lady for the man who bakes cookies. They will point you in my direction.

Assman und Meik46 haben auf diesen Beitrag reagiert.
AssmanMeik46

Goedemorgen wordt er in deze sauna ook in de bar gesext of op andere plaatsen waar het in het zicht is

Quote from dolfijn56 on April 9, 2026, 6:01 am

Goedemorgen wordt er in deze sauna ook in de bar gesext of op andere plaatsen waar het in het zicht is

Sporadisch vinden er wel seksuele handelingen in de bar plaats. Maar in de kino en in de darkroom gebeurt het zeer regelmatig.

Wandelaar5, maximusdennis und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisWithHair1960

Onder meer aanwezig op vrijdag 10 april 2026 : 54 +  1 anoniem  + 0 onbekend= 55

Roemeens: Ada (N), Aïsha, Anna bril, Azalea, Bella, Chloe, Corina, Corry, Cristina, Elisa, Erica, Gamze, Georgiana, Ina, Irina, Janina, Kassi, Kayra, Keyla, Lara, Lena, Lia (N), Lorena, Lulu, Marie, Monica, Patricia, Raïssa, Rebecca, Roxy, Ruby, Tanja, Vanessa, Zara (N),…

Bulgaars : Adriana (N), Alexandra, Anita, Graziella, Maria, Melanie, Melissa, Sissy, Victoria,…

Overigen:  Aaliyah (D/Mar), Cleo (Gr), Ella (Sp/Ro), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Johanna (Po), Lana (Let), Lucy (Afr), Megan (Ho), Mirabelle (Ho), Tecla (Ho),…

Zelf gekamerd met Monica, Erica, Kassi

Recente terugkomers : Corry, Ella, Gamze, Mirabelle, Tecla,…

Nieuwe dames :
Ada : 1.65,  20-25 j, zwarte lange haren, slank, mooi, vriendin van Cleo
Adriana : 1.60, 25-30 j, zwarte lange haren, normaal gebouwd, vriendin van Graziella
Lia : 1.55, 20-25 j, zwarte lange haren, normaal gebouwd, vriendin van Tanja
Zara : 1.70, 20-25 j, blondbruine lange haren, slank, zeer mooi

Nvdr. Corry : terug na 1 jaar, slank, voorheen gekend als Corina

vse, Seneca und 9 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseSenecaAmourDeParismaximusdenniskevinalonesul1957OudebelgReizigerOne DollarAssmanRichke

Euh ik mis iemand Angela, of staat zij doelbewust niet op de lijst.

Volgens mij was ze er gisteren niet. Zij maakt er tot nu toe geen probleem van om in de lijst te verschijnen…

Vreemd, maar toch bedankt voor de info.

VorherigeSeite 79 von 82Nächste