Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

VorherigeSeite 73 von 82Nächste

Die knappe meid met dat prachtige Latex Pakje aan gisteren ma 16MRT26 was Alicia. Wat heb ik enorm genoten, reeds voor de tweede maal bij Alicia, van de enorme gedreven pijpkunsten BJZC van Alicia. Dank je Wel Superlieve Alicia voor meer dan uitmuntende Relaxation Date. Verder nog meer dan uitstekend gekamerd met Elena en Cora. Verder aanwezig althans nog gezien op de Club ma 16MRT26 Vanessa✍️ Cristina Mickey Kassi Andra Julia [Lees: met prachtige black body stocking aan😎❤️] én de overige aanwezige dames ken ik nog niet zo goed bij naam. Ook 2× prachtige zeer knappe dames aanwezig links van de DJ❤️😎op het bankje. Schat zo in, afkomstig uit Latin America. Heb weer heerlijk genoten en gesmuld😋😋😋. En niet te vergeten many many thanks aan mûnne Maten Willy én Jens🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🙈

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman

Onder meer aanwezig op vrijdag 20 maart 2026 : 67 +  3 anoniem  + 0 onbekend= 70

Roemeens: Alena, Aïsha, Alicia, Andra, Anna, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Bella, Cassandra (N), Chloe, Cristina, Daniella, Danucia, Elena, Elisa, Erica, Gaby, Georgiana, Graziella, Ina, Irina, Julia, Kassi, Kayra, Keyla, Lara zw, Larissa, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Mara, Marie, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Miriam, Monica, Nikki, Raïssa, Ranja, Rebecca, Roxy, Ruby, Sofia, Tanja, Vanessa, Zeynep,…

Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Maria, Melissa, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Cataleya (Ho), Ella (Sp/Ro), Jessica (Sp/Ro), Joanna (Po), Martha (Po), Melanie (Lit), Mirabelle  (Ho), Sarah (Dom), Tecla (Ho),…

Zelf gekamerd met Elena, Elisa, Maya

Recente terugkomers : Ranja*, Anna*, Gaby*, Lulu, Monica, Rebecca, Raïssa,…

Nieuwe dames :
Cassandra : 1.65, zwarte haren, 25-30j, normaal gebouwd, nog geen vaste plaats
Graziella : 1.70, volslank, blonde haren, 25-30j, nog geen vaste plaats

Nvdr :
* Ranja : blonde haren, 20-25 j, slank, 1.60, vriendin van Gaby, achteraan links
* Gaby : zwarte haren, 20-25 j,  zeer slank, 1.55, was er samen met Anja enkele maanden geleden voor zeer korte tijd
* Anna : zeer mooi, 1.60, 25-30 j, donkere huid, zwarte lange haren, was er enkele maanden geleden voor korte tijd

vse, MemeMoo und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseMemeMooAmourDeParismaximusdennisSmilingzenkevinaloneWithHair1960ijsbeerssAssman

Mooie line up

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis
Quote from Bachatero on March 20, 2026, 11:30 pm

Onder meer aanwezig op vrijdag 20 maart 2026 : 67 +  3 anoniem  + 0 onbekend= 70

Roemeens: Alena, Aïsha, Alicia, Andra, Anja, Anna, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Bella, Cassandra (N), Chloe, Cristina, Daniella, Danucia, Elena, Elisa, Erica, Gaby, Georgiana, Graziella, Ina, Irina, Julia, Kassi, Kayra, Keyla, Lara zw, Larissa, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Mara, Marie, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Miriam, Monica, Nikki, Raïssa, Rebecca, Roxy, Ruby, Sofia, Tanja, Vanessa, Zeynep,…

Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Maria, Melissa, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Cataleya (Ho), Ella (Sp/Ro), Jessica (Sp/Ro), Joanna (Po), Martha (Po), Melanie (Lit), Mirabelle  (Ho), Sarah (Dom), Tecla (Ho),…

Zelf gekamerd met Elena, Elisa, Maya

Recente terugkomers : Anja*, Anna*, Gaby*, Lulu, Monica, Rebecca, Raïssa,…

Nieuwe dames :
Cassandra : 1.65, zwarte haren, 25-30j, normaal gebouwd, nog geen vaste plaats
Graziella : 1.70, volslank, blonde haren, 25-30j, nog geen vaste plaats

Nvdr :
* Anja : blonde haren, 20-25 j, slank, 1.60, vriendin van Gaby, achteraan links
* Gaby : zwarte haren, 20-25 j,  zeer slank, 1.55, was er samen met Anja enkele maanden geleden voor zeer korte tijd
* Anna : zeer mooi, 1.60, 25-30 j, donkere huid, zwarte lange haren, was er enkele maanden geleden voor korte tijd

Is dit de Anja die er in 2021-2024 ook al was ?

Quote from MasterJoda on March 21, 2026, 4:21 pm
Quote from Bachatero on March 20, 2026, 11:30 pm

Is dit de Anja die er in 2021-2024 ook al was ?

Wat denk je zelf?  😀

Nee dus

Afgelopen vr 20MRT26 én za 21MRT26 enkele zéér leuke nieuwe Dames ontmoet bij Saunaclub Sixsens. Was bijzonder onder de indruk én rit van deze First Class Ladies. Ga verder niet overvloedig in details optreden met herhaalde versies. Maar hier doel ik op Grazièlla👌👌Tanja Anka😋😋🤪Cassandra🍑🍑🤛🤛🤛🥵🥵 Maribella 😎❤️én Tècla ❤️😎. Complimenten voor de Performance dames. Verder beste Relaxation Date ooit gehad met mijn First Club Lady Lilly 🥰🥰🙈. Gelukkig had ik nu het genoegen om als eerste Lilly te mogen ontmoeten. Deze datum zal nog lang in mijn geheugen staan. Lilly ook trendzetter qua lingerie met vandaag za 21MRT26 prachtigrood 🔥🔥lingerie setje 🔥aan, vuur terwijl gisteren vr 20MRT26 nog de "Lion King" was [Lees: gestreept panter lingeriesetje aan]. Lilly was vandaag al om 11H aanwezig. Toen ik om 1H15's nacht de Club verdween, heb ik cliënt Lilly nog gezien bij de Heren Locker Room met een andere om haar centjes op te halen én nog net kunnen zeggen "Hi Darling" tot morgen oftwel "oat moon" 😅😅. Kortom Chapeau voor de Return of Legend Lilly. Hadden alle dames maar deze inzet en drive.

Onder meer aanwezig op zondag 22 maart 2026 : 52 + 3 anoniem + 3 onbekend= 58

Roemeens: Aïsha, Alicia, Andra, Angela, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Cristina, Daniella, Elena, Elisa, Erica, Georgiana, Ina, Julia, Kassi, Kayra, Keyla, Lara zw, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Mara, Marie, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Miriam, Monica, Nikki, Raïssa, Rebecca, Roxy, Ruby, Sofia

Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Maria, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Ella (Sp/Ro), Gloria (Oekr), Jessica (Sp/Ro), Melanie (Lit), Melis (Du/Tu), Mirabelle (Ho), Sonja (Nig), Tecla (Ho),…

Bachatero, maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateromaximusdennisAssman

Geen zeynep @wandelaar5

Zeynep heb ik niet gezien. (Wat niet hoeft te betekenen dat ze er niet was).

Bachatero hat auf diesen Beitrag reagiert.
Bachatero

Ik sprak afgelopen week Cora in six  en zij gaf aan naar elders te verkassen na donderdag. Ik dacht aanvankelijk dat het een oude truc was om me tot een kamergang te verleiden ( onder het motto: snel nu kan het nog ) maar het lijkt erop dat ze toch echt vertrokken is aangezien ze er normaal altijd wel is op vrijdag en zondag en nu ongenoemd is.

Chloe, voor mij de mooiste dame in six met haar perfecte figuur, bleke huid zonder plakplaatjes  en prachtige ogen, berichtte me afgelopen vrijdag dat ze weg zou gaan en dat zaterdag haar laatste dag zou zijn. Ook in dit geval dacht ik aan een loktrucje en ben er niet op ingegaan, mede omdat ik een paar dagen daarvoor al uitgebreid met haar had gekamerd, maar ze ontbreekt toch in de lijst van w5, mits hij haar kent.
Ik wacht maar even af om haar te appen want de dames zijn nogal wispelturig en wie weet had ze wel een dagje vrij. Maar het zou zonde zijn als ze echt weg is, de tijd zal het leren.

Bachatero und maximusdennis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Bachateromaximusdennis
VorherigeSeite 73 von 82Nächste