Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

VorherigeSeite 52 von 52
Quote from supernacho on November 11, 2025, 8:57 pm

Quote from SDP1410 on November 11, 2025, 8:15 pm

Quote from Assman on November 11, 2025, 6:31 pm

@sdp1410 Het gebeurt ook dat dames een hoger bedrag vragen aan een beer die ze niet zien zitten, waar ze eigenlijk liever niet mee naar de kamer gaan. Stel dat je daar mee akkoord gaat, dan wordt de kamer nog steeds niet geweldig hoogstwaarschijnlijk.

Er is ook een handvol dames die helemaal niet willen kameren voor minder dan 150€, gewoon uit principe. Daar zit er tenminste 1 tussen die echt mooi is (mijn mening) en ook goede service schijnt te geven. Voor haar zal ik dat waarschijnlijk wel eens een keertje gaan betalen.

Het blijft mensenwerk hè 🙂

Bedankt voor je reactie. Ik sta open voor onderhandelingen, want het is geen makkelijke baan, en ik vind dat sekswerkers het recht hebben om te onderhandelen. Ik ben echter een vaste klant van deze vrouw; ik denk dat ik een van haar beste ben. Toch rekent ze volgens mijn bronnen de standaardprijs aan de meeste van haar klanten, behalve aan mij. Dus ik heb het gevoel dat ik voor de gek word gehouden, zoals ze in het Frans zeggen.

Ik hou ABSOLUUT niet van onderhandelingen.

Voor een wagen of een huis wel maar in Six will ik dat niet doen, anders blijf ik thuis of doe ik iets anders !

Natuurlijk kunnen de meiden vragen wat ze willen maar er zijn zo veel goeie tot zeer goeie dames die voor de "normale" tarieven uitstekende momenten kunnen anbieden.

Om maar een paar te noemen : Lulu, Lili 1 en 2, Monica, Patricia, Raïssa, Lia, Nikki, Mariella, Stacey, Mélanie 1 en 2, Melis, Yvette, Cataleya, Deborah, Sissi, Stefania, Megan, Johanna, Lana en zoveel meer...

Vrijheid is uiterst belangerijk in de club maar intelligentie is nog belangeriker !

De meiden die het fair play spelen moeten we belonen, die anderen kunnen blijven zitten wat mij betreft !

Ik begrijp je standpunt. Over het algemeen houd ik niet van onderhandelen. Maar ja, het hoort erbij. Als ik een meisje leuk vind, sta ik open voor discussie. Maar ik ben onvermijdelijk teleurgesteld als ik besef dat ik me heb laten beetnemen door een meisje met wie ik regelmatig naar bed ga. Uiteindelijk denkt ze gewoon dat ik een dwaas ben.

doux ours hat auf diesen Beitrag reagiert.
doux ours
VorherigeSeite 52 von 52