Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

Gisteren gesproken met een nieuwe Duitse dame, zij was er vanaf woensdag. Zij noemde zich Ina, zeer mooie, vriendelijke en spontane dame.

Wandelaar5 und hotmister1985 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5hotmister1985
Hallo. Komt celine (Turks) niet meer? Ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien…
Quote from LeonAc52 on January 14, 2025, 1:20 pm
Hallo. Komt celine (Turks) niet meer? Ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien…

Ik heb ze ook al een paar maanden niet gezien.

LeonAc52 hat auf diesen Beitrag reagiert.
LeonAc52

Hi,

is lizzy Back or when she comes back?

Quote from Panda on January 14, 2025, 3:31 pm

Hi,

is lizzy Back or when she comes back?

She said that she will back this week

Wandelaar5 und MemeMoo haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5MemeMoo

Ik weet bijna zeker dat ze niet meer terug komt. De reden moet je mij maar een keer persoonlijk vragen, is niet geschikt voor dit forum.

MemeMoo und LeonAc52 haben auf diesen Beitrag reagiert.
MemeMooLeonAc52

Hoe ziet Pascale (bel) eruit en is ze goed?

Quote from Wandelaar5 on January 14, 2025, 6:44 pm

Ik weet bijna zeker dat ze niet meer terug komt. De reden moet je mij maar een keer persoonlijk vragen, is niet geschikt voor dit forum.

Bedankt voor de informatie. Dat is jammer. Ik ben benieuwd waar ze in de toekomst te vinden is

Quote from jack on January 15, 2025, 8:08 am

Hoe ziet Pascale (bel) eruit en is ze goed?

Pascale is een wat oudere dame. Aangezien DVPs nooit ouder worden dan 39 heeft ze die verjaardag al wel een paar keer gevierd. Ze heeft halflang bruin haar en prachtige grijsblauwe ogen. Ze heeft een normaal postuur en een C cup. Ze zit altijd aan de bar als ze niet op de kamer is aan de kant van de koffie automaat en TV.
En ze is erg goed. Ondanks haar leeftijd (of misschien wel dank zij al haar ervaring) is ze maar liefst 5e geworden in de Miss Sixsens verkiezing voor een heleboel knappere en jongere dames. Dat zegt genoeg denk ik.
Gewoon naar haar vragen bij de bar. Dat geldt voor alle onbekende dames die je graag wilt ontmoeten.

Bachatero und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWithHair1960

Een vraagje: kan sixsens niet een systeem zetten dat als er een dame zich aanmeld aan de receptie dat we het automatisch op een dagelijks lijst online kunnen zien of op forum, alleen voor de meisjes die hun aanwezigheid willen laten weten voor de bezoekers

hotmister1985 und LeonAc52 haben auf diesen Beitrag reagiert.
hotmister1985LeonAc52