Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

VorherigeSeite 102 von 102

Nee, Carmen is zoals Patjax zegt opgegroeid in Portugal en heeft Roemeense roots. Ze spreekt ook vloeiend Roemeens.

maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisAssman

#1011 Portugese Spanish combi kan ik me iets bij voorstellen. Echter Roemeense Roots lijkt mij eerder een broodje Aap.

Mede gezien het uiterlijk van Carmen.

Maar goed ik hou mijn mening voor een betere.

Ik ga het morgen ma 31AUG26 persoonlijk navragen bij Carmen en laat hier op Forum.

Carmen absolute robuuste zeer mooie Schoonheid.

Albano hat auf diesen Beitrag reagiert.
Albano

Gamze spreekt bijvoorbeeld ook Roemeens. Echter Gamze is inmiddels meer Duits dan Turks geworden, mede door de persoonlijkheid van Gamze.

Overigens spreekt Gamze ook analoog Spaans.

Gamze heeft absoluut geen Spaanse roots, echter wel Turkse Roots.

Gamze is een absolute aanrader.

😎🤠❤️😘😘😘

💋💋💋

ps1 "Overigens heeft Gamze nu een nieuwe Roze Vibrator in haar assortimenten pakje zitten. Overigens niet voor haar, maar voor mij, voor nog meer tevredenheid. Nadere details laat ik achterwege. Afijn, gaat U zelf maar eens ervaren, wat voor kunstjes, Gamze nu heeft bijgeleerd. Gamze absolute aanrader.

Assman und Albano haben auf diesen Beitrag reagiert.
AssmanAlbano

#1008 Tiffany was gisteren za 29AUG26 bijzonder vriendelijk tegen mij. Klokslag 2am zo 30AUG26 deelde Tiffany mij mede in de Dames Kleed Ruimte mede, dat ik Tiffany naar huis mocht rijden.

Natuurlijk niet nee tegen gezegd. Bijzonder mooi voorstellen. Het was een enerverend ritje.

Zeker voor herhaling voorwaardelijke.

🥵🥵🙌🙌

😂😂🤣🤣🤣😅😅

👍👍👍

Tiffany heeft dus uitzonderlijk goed gevoel voor Humor. Dit ritje ga ik nimmer vergeten en Tiffany gemiddeld mooi bruin afgetraind.

Albano hat auf diesen Beitrag reagiert.
Albano
VorherigeSeite 102 von 102