Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Waarom willen bepaalde dames anoniem blijven?

Dat is de vraag die ik mezelf stel. Ze werken allemaal onder een pseudoniem. Dus waarom die wens om niet op de beroemde aanwezigheidslijst van onze vriend Bachatero te staan? Wie weet het antwoord?

Sommige dames werken niet onder een pseudoniem. Of het pseudoniem is eenvoudig te herleiden naar een echte naam. Bijvoorbeeld Isa = Isabella of Nella = Ionella. De meest voorkomende reden is dus gewoon het beschermen van hun privacy.

Er zijn meerdere andere redenen:

Sommige dames hebben er gewoon een hekel aan dat er over hen geschreven wordt.

Sommige dames hebben een prijsbeleid dat verschilt per man en ze willen niet dat een veel betalende klant er achter komt dat anderen minder betalen voor dezelfde service (dat hoeft niet per se via anonimiteit, dat kan ook door een verbod om iets te schrijven over prijzen en service).
Sommige dames hebben een probleem met hun familie. Iemand is er achter gekomen dat ze als DVP werken en houdt de forums in de gaten en kunnen bijvoorbeeld hun ouders, of broers en zussen inlichten.
Sommige dames hebben last van een stalker. En dat kan best ver gaan, tot GPS trackers die aan hun auto geplakt zijn en achtervolging toe en dan staan die stalkers ineens voor de deur bij de dame thuis. Die dames willen niet dat hun stalker weet dat ze er weer is.
Sommige dames stoppen en willen later geen gezichtsverlies leiden als ze in een andere club weer opduiken.
Sommige dames hebben last van negatieve verhalen.

Sommige dames stappen in een relatie die fout loopt en willen niet dat hun ex er achter komt dat ze weer aan het werk zijn.

Sommige dames zitten in een echtscheiding en een rechtszaak om de omgang met hun kinderen en hun ex probeert de kinderen weg te houden bij hun moeder door in de rechtbank in te brengen dat ze werkt als DVP en dus een slechte moeder is.

Nou ja zo kunnen er nog wel een aantal redenen zijn, maar eigenlijk maakt dat niets uit. Als een dame dat vraagt, dan respecteer ik dat.

Ik heb hierboven een aantal beschrijvingen en combinaties van zaken gebruikt, waardoor het hopelijk niet herkenbaar is wat op dit moment voor welke dame van toepassing is. Er zitten ook gevallen bij uit een grijs verleden en gevallen waar dames niet gevraagd hebben om anoniem te blijven. En het hoeft ook niet altijd met anonimiteit opgelost te worden. De dame kan ook met een andere naam ineens uit een ander land komen.

Tropische_verrassing, hotmister1985 und 9 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassinghotmister1985MemeMooAmourDeParismaximusdennisoupskevinaloneWithHair1960Pavarotti1AssmanRichke

Dank u voor de verduidelijking. Ik wilde absoluut niet het recht van de meisjes op anonimiteit in twijfel trekken, als ze dat vragen. Maar omdat ik er niet aan gewend ben om vertrouwelijke informatie met hen te delen, was ik me simpelweg niet bewust van de situaties die je beschrijft en vroeg ik me af wat hun beweegredenen waren.

sul1957, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
sul1957Wandelaar5maximusdennisAssman