Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesVanessa
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Vanessa

VorherigeSeite 2 von 2

Over Vanessa is al een tijdje niet meer geschreven, terwijl ze toch echt tot de “harde kern” van Sixsens behoort.

Mijn eerste kamer met Vanessa was in Januari vorig jaar, een trio met Mickey (die dit had geregeld). Trio’s ben ik misschien niet al te goed in, iets met “overprikkeling”… 😀 . Dus in de zomer nog eens herhaald met Vanessa, en dat was erg goed. Daarna altijd contact gehouden (wat ik ook erg waardeer aan haar), maar van kameren kwam het niet meer. Iets met “keuzestress”.

Afgelopen Zaterdag was mijn eerste ronde nogal pittig geweest, en veel tijd om te herstellen was er niet, want ik had nog verplichtingen elders. Maar toch zin in een tweede ronde. Op twee kamers na waren ze allemaal al bezet, dus de dames van mijn korte lijstje waren niet te vinden. Maar plotseling stond Vanessa voor mijn neus, en ze leek er zin in te hebben. Toen ik haar nog eens goed bekeek kreeg ik ook zin, want ze heeft echt een heerlijk figuurtje. En dan vooral haar al veel geroemde billen natuurlijk.
Over haar orale kwaliteiten is ook al veel gezegd en geschreven, maar toch was het zelfs nog veel beter dan ik verwacht had. Haar billen zijn niet alleen heel mooi, maar ze weet ze ook nog eens perfect te positioneren. Zeer sexy. Lang verhaal kort: Vanessa ging er flink tegenaan, en kreeg al verrassend snel wat ze wilde. Ondanks dat ik slechts 2 uurtjes hersteltijd gehad had.
Vijf sterren voor Vanessa.

Na de gedane arbeid nog een leuk gesprek gehad, waaruit onder andere duidelijk werd dat ze ook graag trio’s met Elena, Alicia en Mimi doet. Hmmm… interessant… 🙂 .

De kans dat Vanessa weer 7 maanden moet wachten op een kamer met mij is na afgelopen Zaterdag erg klein geworden 🙂 .

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5hotmister1985DarioWithHair1960
VorherigeSeite 2 von 2