Sissy (Bulgaarse)
Zitat von Wandelaar5 am Dezember 24, 2024, 6:49 am UhrSissy is haar artiestennaam in de club en op het forum. Dus alleen onder die naam is ze bekend.
Als je vraagt naar Bulgaarse Sissy en als ze zeggen die dame niet te kennen naar een willekeurige Bulgaarse dame, dan zal je zoektocht sneller verlopen. Maria, Stacey en Dana kennen haar gegarandeerd ook. De andere Bulgaarse dames vermoedelijk ook. Bij een pits stop loop je natuurlijk het risico dat ze net in die uren dat jij er bent op de kamer is. Dat tarief is vooral handig als je zelf weinig tijd hebt.
Ik zou je aan willen raden niet teveel te focussen op 1 dame. Een dame kan net die dag dat jij er bent hoofdpijn hebben en er niet zijn. Dan zijn er nog tientallen andere dames om een goede dag te hebben.
Sissy is haar artiestennaam in de club en op het forum. Dus alleen onder die naam is ze bekend.
Als je vraagt naar Bulgaarse Sissy en als ze zeggen die dame niet te kennen naar een willekeurige Bulgaarse dame, dan zal je zoektocht sneller verlopen. Maria, Stacey en Dana kennen haar gegarandeerd ook. De andere Bulgaarse dames vermoedelijk ook. Bij een pits stop loop je natuurlijk het risico dat ze net in die uren dat jij er bent op de kamer is. Dat tarief is vooral handig als je zelf weinig tijd hebt.
Ik zou je aan willen raden niet teveel te focussen op 1 dame. Een dame kan net die dag dat jij er bent hoofdpijn hebben en er niet zijn. Dan zijn er nog tientallen andere dames om een goede dag te hebben.
Zitat von kevinalone am Dezember 24, 2024, 8:28 am UhrIk had een afspraak met haar afgelopen zondag, maar helaas was ze ziek. Ze heeft mij dat keurig netjes laten weten s'morgens vroeg al ( ik was nog thuis) maar ben toch gegaan. Nooit voor 1 dame alleen gaan inderdaad zo zie je maar. Sissy is een kanjer! En betrouwbaar zo zie je maar!
Ik had een afspraak met haar afgelopen zondag, maar helaas was ze ziek. Ze heeft mij dat keurig netjes laten weten s'morgens vroeg al ( ik was nog thuis) maar ben toch gegaan. Nooit voor 1 dame alleen gaan inderdaad zo zie je maar. Sissy is een kanjer! En betrouwbaar zo zie je maar!