Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesSissy (Bulgaarse)
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Sissy (Bulgaarse)

12

Sissy is haar artiestennaam in de club en op het forum. Dus alleen onder die naam is ze bekend.

Als je vraagt naar Bulgaarse Sissy en als ze zeggen die dame niet te kennen naar een willekeurige Bulgaarse dame, dan zal je zoektocht sneller verlopen. Maria, Stacey en Dana kennen haar gegarandeerd ook. De andere Bulgaarse dames vermoedelijk ook. Bij een pits stop loop je natuurlijk het risico dat ze net in die uren dat jij er bent op de kamer is. Dat tarief is vooral handig als je zelf weinig tijd hebt.
Ik zou je aan willen raden niet teveel te focussen op 1 dame. Een dame kan net die dag dat jij er bent hoofdpijn hebben en er niet zijn. Dan zijn er nog tientallen andere dames om een goede dag te hebben.

kevinalone und doux nôtres haben auf diesen Beitrag reagiert.
kevinalonedoux nôtres

Ik had een afspraak met haar afgelopen zondag, maar helaas was ze ziek. Ze heeft mij dat keurig netjes laten weten s'morgens vroeg al ( ik was nog thuis) maar ben toch gegaan. Nooit voor 1 dame alleen gaan inderdaad zo zie je maar. Sissy is een kanjer! En betrouwbaar zo zie je maar!

Wandelaar5, WithHair1960 und whiteblondbear haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960whiteblondbear

Vandaag ook ontmoet, ze zat namiddag alleen in de bar. Ik was verbaasd dat ik sissy bleek aan te spreken en ze zo gemakkelijk was om te kameren. Had ze drukker bezet verwacht door de positieve reacties.

Het begin was wat moeizaam door het matige Engels, maar ze is helemaal losgekomen en ik wist niet wat ik meemaakte met haar on top.

Ze vroeg mij trouwens 70€, ik heb hier niet moeilijk over gedaan omdat ik eerder namiddag ook al 80 had betaald.

Wandelaar5 und kevinalone haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5kevinalone

Kunt u aub haar iets beter omschrijven: haarkleur, lengte, tatoeages, andere onderscheidende kenmerken, en waar ze meestal in de bar te vinden is

Uit mijn eerste bericht:

Ze heeft een jong slank lijf met een A-cup en een aantrekkelijk gezicht met blauwe ogen. Heel naturel, geen botox, tattoos of siliconen.

Aanvullend:

Circa 1.65m lang, donkerbruin haar met een fijne krul erin, maar dat steekt ze soms op. Een lichte haakneus. Blanke huid. Ze heeft geen vaste plek in de bar. Ze heeft altijd haar handtas op haar heup met een draagriem schuin over haar schouder. Anders vergeet ze waar ze haar tas laat  😀  Omdat ze vrij schuchter is valt ze nauwelijks op. Dus het blijft het handigst om bij de bar of een andere Bulgaarse dame naar haar te vragen.

hotmister1985 und oups haben auf diesen Beitrag reagiert.
hotmister1985oups

vrijdag 24 januari 2024

😀  😀  😀 😀  😀  :D:D  😀  :D:D  😀  :D:D  😀  😀

uit mijn verslagje

Sessie met Sissy was ook absoluut fijn. Zacht, gepassioneerd, prima girl on top performance (ze wist de kleine mynasch op middels onbekende spiertjes nog heerlijk te masseren met haar vagina. Kijk zo ontdek je nog eens wat. Kortom een eerste kennismaking die zeker naar veel meer smaakt. Vond Sissy ook zei ze! 34 jaar en sinds oktober geloof ik in Sixsens. Is haar eerste ervaring in een club. Leuke meid. Prachtig lichaam. En vrolijke oogjes! Zachte achterwerk, voel haar afdruk nog in mijn handpalm!

(PS: ik denk dat ze bruine ogen heeft....)

😀  😀  :D:D  😀  :D:D  😀  :D:D  😀  :D:D  😀  😀

Bachatero, Wandelaar5 und kevinalone haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5kevinalone
12