SEPTEMBER
Zitat von Mosje1 am September 3, 2023, 8:33 a.m. UhrIk bezoek gaarne het mooie Limburg, en dan specifiek Lemiers. Waag gaarne een gokje.
Ik bezoek gaarne het mooie Limburg, en dan specifiek Lemiers. Waag gaarne een gokje.
Zitat von oups am September 3, 2023, 12:31 p.m. UhrQuote from sixsens on September 2, 2023, 6:12 amEven ter duidelijkheid, iedereen die schrijft op ons forum doet mee aan de loting.
Indien men op het forum schrijft is het niet meer nodig zich in te schrijven op de tombola begrijp ik.
Maar voor de zekerheid schrijf ik me toch in 😀
Quote from sixsens on September 2, 2023, 6:12 amEven ter duidelijkheid, iedereen die schrijft op ons forum doet mee aan de loting.
Indien men op het forum schrijft is het niet meer nodig zich in te schrijven op de tombola begrijp ik.
Maar voor de zekerheid schrijf ik me toch in 😀
Zitat von Agronymus1 am September 3, 2023, 8:00 p.m. UhrIk schrijf me ook in. Het verslag van mijn laatste bezoek volgt vandaag ook nog.
Ik schrijf me ook in. Het verslag van mijn laatste bezoek volgt vandaag ook nog.
Zitat von desco am September 4, 2023, 9:12 a.m. UhrDe vakantie is gedaan, de pret kan weer beginnen. Ik doe mee met de tombola dank u
De vakantie is gedaan, de pret kan weer beginnen. Ik doe mee met de tombola dank u
Zitat von Bigasslover am September 4, 2023, 8:40 p.m. UhrWaag graag een nieuwe poging......
Waag graag een nieuwe poging......