Miss romantisch 🐝 🐝 🐝 honeybee 🐝 🐝 🐝 🐝 2026
Zitat von WithHair1960 am April 19, 2026, 5:15 p.m. UhrIk ben er ook Romantisch Kereltje op zaterdag de 16e Mei, zoals ik al zei
Ik ben er ook Romantisch Kereltje op zaterdag de 16e Mei, zoals ik al zei
Zitat von romantische kereltje am April 22, 2026, 5:51 p.m. UhrIk heb dit weekend twee parfums aan meisjes beloofd die het weekend in mei .niet aanwezig zijn .daarmee dat ik nu maar een top 15 ga hebben .en de Tommy Hilfiger en Hugo Boss zijn weg .😜zijn wel niet de duurste parfums dat ze kozen
Ik heb dit weekend twee parfums aan meisjes beloofd die het weekend in mei .niet aanwezig zijn .daarmee dat ik nu maar een top 15 ga hebben .en de Tommy Hilfiger en Hugo Boss zijn weg .😜zijn wel niet de duurste parfums dat ze kozen
Zitat von romantische kereltje am April 22, 2026, 5:57 p.m. UhrAmaila en Aisha hebben dus al een parfum gehad 😜omdat ik nog een extra parfum liggen hebben heb ik nog een plaats vrij
Amaila en Aisha hebben dus al een parfum gehad 😜omdat ik nog een extra parfum liggen hebben heb ik nog een plaats vrij
Zitat von Assman am April 22, 2026, 8:05 p.m. UhrQuote from romantische kereltje on April 22, 2026, 5:57 pmAmaila en Aisha hebben dus al een parfum gehad
omdat ik nog een extra parfum liggen hebben heb ik nog een plaats vrij
Voor deze nog vrije plaats wil ik hierbij graag Dea aanbevelen 🙂.
Quote from romantische kereltje on April 22, 2026, 5:57 pmAmaila en Aisha hebben dus al een parfum gehad
omdat ik nog een extra parfum liggen hebben heb ik nog een plaats vrij
Voor deze nog vrije plaats wil ik hierbij graag Dea aanbevelen 🙂.
Zitat von romantische kereltje am April 23, 2026, 5:47 a.m. UhrIk dacht aan Bella of Patricia maar zal dea er bij zetten .🤔maar dan was er nog een met een mooi b cup 😜dat op mijn lijstje stond
Ik dacht aan Bella of Patricia maar zal dea er bij zetten .🤔maar dan was er nog een met een mooi b cup 😜dat op mijn lijstje stond
Zitat von romantische kereltje am April 23, 2026, 5:48 a.m. UhrDe laatste preselectie is op 12 mei 🤣 ik kom een dag eerder
De laatste preselectie is op 12 mei 🤣 ik kom een dag eerder
Zitat von romantische kereltje am April 23, 2026, 1:24 p.m. UhrDea is die met hare b cuplol
Dea is die met hare b cuplol
Zitat von Albano am April 23, 2026, 1:30 p.m. UhrQuote from romantische kereltje on April 23, 2026, 5:48 amDe laatste preselectie is op 12 mei
ik kom een dag eerder
Lang geleden dat ik u nog gezien heb maar ik zal er niet zijn in mei
Quote from romantische kereltje on April 23, 2026, 5:48 amDe laatste preselectie is op 12 mei
ik kom een dag eerder
Lang geleden dat ik u nog gezien heb maar ik zal er niet zijn in mei
Zitat von Purrfect am April 23, 2026, 3:36 p.m. UhrQuote from Assman on April 22, 2026, 8:05 pmVoor deze nog vrije plaats wil ik hierbij graag Dea aanbevelen
.
Geschenke mag sie, das kann ich bestätigen... 😉
Ze houdt van cadeautjes, dat kan ik bevestigen... 😉
Quote from Assman on April 22, 2026, 8:05 pm
Voor deze nog vrije plaats wil ik hierbij graag Dea aanbevelen
.
Geschenke mag sie, das kann ich bestätigen... 😉
Ze houdt van cadeautjes, dat kan ik bevestigen... 😉