NOVEMBER 2025
Zitat von kevinalone am November 15, 2025, 12:16 p.m. UhrMeestal op de 16de (morgen dus) worden de winnaars bekend gemaakt. De winnaars krijgen dan een mail waarin ze korting krijgen bij het volgende bezoek. Let op de geligheids duur is tot het einde van deze maand dan
Meestal op de 16de (morgen dus) worden de winnaars bekend gemaakt. De winnaars krijgen dan een mail waarin ze korting krijgen bij het volgende bezoek. Let op de geligheids duur is tot het einde van deze maand dan
Zitat von Agronymus1 am November 15, 2025, 4:08 p.m. UhrIk doe ook graag mee.
Ik doe ook graag mee.
Zitat von gecko am November 15, 2025, 7:19 p.m. UhrGisteren was weer ontzettend druk graag kom ik nog een keertje met een kortingskaartje 😀 .
Gisteren was weer ontzettend druk graag kom ik nog een keertje met een kortingskaartje 😀 .
Zitat von Richke am November 15, 2025, 8:30 p.m. UhrDe dag voordat ik operatie moest ondergaan (oktober) bij SS langs geweest en leuke tijd met Lilly gehad. Hopelijk kan en mag ik haar in december weer ontmoeten om het gesprek af te maken. Ik doe dus mee…… I love her kiss.
De dag voordat ik operatie moest ondergaan (oktober) bij SS langs geweest en leuke tijd met Lilly gehad. Hopelijk kan en mag ik haar in december weer ontmoeten om het gesprek af te maken. Ik doe dus mee…… I love her kiss.
Zitat von One Dollar am November 16, 2025, 11:03 a.m. UhrIk doe ook graag mee. Was hier vrijdag, fijne avond met lekker lekker lekker zalm dank u wel.
Ik doe ook graag mee. Was hier vrijdag, fijne avond met lekker lekker lekker zalm dank u wel.