Nieuwe prijsverhoging dames
Zitat von ijsbeertjee am Januar 4, 2025, 9:09 am UhrEen nieuwe topic omdat de vorige werd gesloten vanwege het beledigen van elkaar. Dit is niet de bedoeling natuurlijk omdat we elkaar gewoon proberen te helpen en voordeel hebben bij het bespreken van dit soort onderwerpen. Dus hierbij opnieuw:
Helaas was ik bij mijn laatste bezoek onaangenaam verrast door de prijsverhoging van vele dames. Namelijk 80€ per half uur? De verhoging van 50 naar 60 was niet heel lang geleden. Maar een verhoging van 60 naar 80 is natuurlijk al helemaal absurd. De meeste dames proberen dit weg te praten door erbij te zeggen dat pzc en tz erbij zit voor die prijs. Maar wij weten allen dat pzc en tz inbegrepen en de beroemde sixsense service heet. Waarvoor velen van ver komen reizen om die hier te ervaren. Mocht het echt zo ver komen dat dit de nieuwe prijs word. (en dat kan alleen als ijsberen het betalen). Zal ik moeten gaan rondkijken naar iets wat dichterbij of normale prijzen hanteert. Maar ik hoop het niet want ik kom al jaren met veel plezier naar deze club.
ijsberen wat vinden jullie hiervan?
Een nieuwe topic omdat de vorige werd gesloten vanwege het beledigen van elkaar. Dit is niet de bedoeling natuurlijk omdat we elkaar gewoon proberen te helpen en voordeel hebben bij het bespreken van dit soort onderwerpen. Dus hierbij opnieuw:
Helaas was ik bij mijn laatste bezoek onaangenaam verrast door de prijsverhoging van vele dames. Namelijk 80€ per half uur? De verhoging van 50 naar 60 was niet heel lang geleden. Maar een verhoging van 60 naar 80 is natuurlijk al helemaal absurd. De meeste dames proberen dit weg te praten door erbij te zeggen dat pzc en tz erbij zit voor die prijs. Maar wij weten allen dat pzc en tz inbegrepen en de beroemde sixsense service heet. Waarvoor velen van ver komen reizen om die hier te ervaren. Mocht het echt zo ver komen dat dit de nieuwe prijs word. (en dat kan alleen als ijsberen het betalen). Zal ik moeten gaan rondkijken naar iets wat dichterbij of normale prijzen hanteert. Maar ik hoop het niet want ik kom al jaren met veel plezier naar deze club.
ijsberen wat vinden jullie hiervan?
Zitat von Tonio am Januar 4, 2025, 9:26 am UhrIn de reactie van SS stond dat de dames zelfstandig zijn, daarmee suggererend dat SS geen invloed heeft op de prijzen. SS kan echter met de dames die bij haar aan klanten hun diensten aanbieden, afspreken dat een vaste (basis)prijs wordt gehanteerd.
80 Euro voor een half uur is vrij fors. Dan gaat de wet van vraag en aanbod op: hogere prijzen, minder vraag, minder bezoekers van SS. Zie hoe het YY net na de heropening verging.
In de reactie van SS stond dat de dames zelfstandig zijn, daarmee suggererend dat SS geen invloed heeft op de prijzen. SS kan echter met de dames die bij haar aan klanten hun diensten aanbieden, afspreken dat een vaste (basis)prijs wordt gehanteerd.
80 Euro voor een half uur is vrij fors. Dan gaat de wet van vraag en aanbod op: hogere prijzen, minder vraag, minder bezoekers van SS. Zie hoe het YY net na de heropening verging.
Zitat von vse am Januar 4, 2025, 10:50 am UhrOok met het risico weer verkeerd begrepen te worden:
Het is niet de taak van de clubexploitant om ervoor te zorgen dat mannen goedkoop kunnen neuken!
Dat moet de gast zelf regelen door de juiste dame te kiezen. Ik denk een volwassen man zou dat moeten kunnen 😉Ik zal heel zeker geen dame kiezen die 80 euro rekent voor een half uur.
En het is zeker niet alsof je geen keuze hebt in Sixsens: Er zijn niet slechts vier of twaalf dames aanwezig zoals in andere clubs...
Ook met het risico weer verkeerd begrepen te worden:
Het is niet de taak van de clubexploitant om ervoor te zorgen dat mannen goedkoop kunnen neuken!
Dat moet de gast zelf regelen door de juiste dame te kiezen. Ik denk een volwassen man zou dat moeten kunnen 😉
Ik zal heel zeker geen dame kiezen die 80 euro rekent voor een half uur.
En het is zeker niet alsof je geen keuze hebt in Sixsens: Er zijn niet slechts vier of twaalf dames aanwezig zoals in andere clubs...
Zitat von Wandelaar5 am Januar 4, 2025, 11:12 am UhrQuote from Tonio on January 4, 2025, 9:26 amIn de reactie van SS stond dat de dames zelfstandig zijn, daarmee suggererend dat SS geen invloed heeft op de prijzen. SS kan echter met de dames die bij haar aan klanten hun diensten aanbieden, afspreken dat een vaste (basis)prijs wordt gehanteerd.
80 Euro voor een half uur is vrij fors. Dan gaat de wet van vraag en aanbod op: hogere prijzen, minder vraag, minder bezoekers van SS. Zie hoe het YY net na de heropening verging.Nee dat kan dus niet. Dan wordt de schijn van een dienstverband gewekt en dan moet Sixsens loonbelasting en sociale premies gaan betalen. De dames zijn zelfstandig. Het enige wat ze kunnen doen is dames waarover veel of ernstige klachten komen de toegang ontzeggen. Daarom dus eventuele onvrede bij de receptie melden.
En als alle dames naar €80 zouden gaan, dan komen er minder bezoekers. Dus het is maar goed dat dat niet het geval is. Wij als klanten hebben er zelf wel invloed op in onze keuze van een dame.
Quote from Tonio on January 4, 2025, 9:26 amIn de reactie van SS stond dat de dames zelfstandig zijn, daarmee suggererend dat SS geen invloed heeft op de prijzen. SS kan echter met de dames die bij haar aan klanten hun diensten aanbieden, afspreken dat een vaste (basis)prijs wordt gehanteerd.
Nee dat kan dus niet. Dan wordt de schijn van een dienstverband gewekt en dan moet Sixsens loonbelasting en sociale premies gaan betalen. De dames zijn zelfstandig. Het enige wat ze kunnen doen is dames waarover veel of ernstige klachten komen de toegang ontzeggen. Daarom dus eventuele onvrede bij de receptie melden.
En als alle dames naar €80 zouden gaan, dan komen er minder bezoekers. Dus het is maar goed dat dat niet het geval is. Wij als klanten hebben er zelf wel invloed op in onze keuze van een dame.
Zitat von Tonio am Januar 4, 2025, 1:15 pm UhrDat wordt inderdaad vaker gesteld.
Sixsens heeft echter geen gezagsverhouding tot de dames. Zij kunnen zelf hun uren bepalen, aan wie zij hun diensten en wat voor diensten zij aan klanten verrichten. Ook verrichten de dames geen werkzaamheden voor Sixsens. De klant betaalt aan de dame, niet aan Sixsens.
Als er sprake is van loondienst of de zgn. Opting in situatie, dan zou SS wel loonbelasting en sociale premies over de inkomsten moeten afdragen.
Op grond van contractsvrijheid zouden SS en de dames daarom waarschijnlijk wel basisprijzen kunnen afspreken.
Dat wordt inderdaad vaker gesteld.
Sixsens heeft echter geen gezagsverhouding tot de dames. Zij kunnen zelf hun uren bepalen, aan wie zij hun diensten en wat voor diensten zij aan klanten verrichten. Ook verrichten de dames geen werkzaamheden voor Sixsens. De klant betaalt aan de dame, niet aan Sixsens.
Als er sprake is van loondienst of de zgn. Opting in situatie, dan zou SS wel loonbelasting en sociale premies over de inkomsten moeten afdragen.
Op grond van contractsvrijheid zouden SS en de dames daarom waarschijnlijk wel basisprijzen kunnen afspreken.
Zitat von Mesc1978 am Januar 4, 2025, 2:34 pm UhrQuote from Tonio on January 4, 2025, 1:15 pmDat wordt inderdaad vaker gesteld.
Dat kan volgens mij ook niet. De dames zijn net als de beren bezoeker en moeten entree betalen. Het enige wat SS kan doen is bepalen wie ze binnenlaten en wie niet.
Waarschijnlijk zullen de dames zelf als een collectief een minimumprijs willen bepalen en het staat hen vrij dat te doen. Uiteindelijk bepalen de beren of ze dat ervoor willen betalen. Als goed is zal de vraag naar kamers afnemen en blijft er van dat collectief niets over. Als er eentje gaat zakken volgt de rest vanzelf want ze zijn ook elkaars concurrenten. Ik snap ook dat de dames weinig kaas gegeten hebben van economie en marktwerking, daarvoor is de cognitieve dissonantie bij hen te groot. Velen denken nog steeds dat ze na 2 jaar miljonair zijn of compleet schuldenvrij een huis en/of auto hebben.
Omdat ze entree moeten betalen gaan ze dat vanzelf wel voelen in de portemonnee en dan blijven er twee opties over: zakken met hun prijzen of ze komen niet meer omdat ze te weinig verdienen.
Quote from Tonio on January 4, 2025, 1:15 pmDat wordt inderdaad vaker gesteld.
Dat kan volgens mij ook niet. De dames zijn net als de beren bezoeker en moeten entree betalen. Het enige wat SS kan doen is bepalen wie ze binnenlaten en wie niet.
Waarschijnlijk zullen de dames zelf als een collectief een minimumprijs willen bepalen en het staat hen vrij dat te doen. Uiteindelijk bepalen de beren of ze dat ervoor willen betalen. Als goed is zal de vraag naar kamers afnemen en blijft er van dat collectief niets over. Als er eentje gaat zakken volgt de rest vanzelf want ze zijn ook elkaars concurrenten. Ik snap ook dat de dames weinig kaas gegeten hebben van economie en marktwerking, daarvoor is de cognitieve dissonantie bij hen te groot. Velen denken nog steeds dat ze na 2 jaar miljonair zijn of compleet schuldenvrij een huis en/of auto hebben.
Omdat ze entree moeten betalen gaan ze dat vanzelf wel voelen in de portemonnee en dan blijven er twee opties over: zakken met hun prijzen of ze komen niet meer omdat ze te weinig verdienen.
Zitat von Paul am Januar 4, 2025, 4:58 pm UhrWas er vandaag, geen last van gehad, alles bij de normale tarief.
Was er vandaag, geen last van gehad, alles bij de normale tarief.
Zitat von Tjeppah am Januar 4, 2025, 5:34 pm UhrMet de kerstdagen ook het oude tarief betaald al was er wel 1 van de oude garde die een tijdje weg was geweest me 150/60 wilde voor rekenen voor banale service zonder PZC en zonder TZ. Net op tijd de kamergang geweigerd ondanks dat ze al een sleutel had. Er zijn al langer meestal jonge nieuwe meiden die tussen de 70 en 100 voor 30 min vragen voor service zonder TZ en zonder PZC. Die meiden laat ik links liggen. Er zijn er nog genoeg die goede service geven voor 60/30 min en 110/60 min. Deze meiden krijgen dan na een goede kamer nog fooi.
Verder is zover ik weet het beleid van deze mooie club dat de dames natuurlijk hun prijs kunnen bepalen maar dat ze dan nog niet nog extra voor PZC of TZ kunnen vragen. Ze hoeven deze services als zelfstandig onderneemsters natuurlijk niet aan te bieden.
Ik hoop alleen dat de prijzen wel een beetje betaalbaar blijven zodat we hier straks geen Keulse taferelen krijgen. Of de prijzen buiten NRW. Er zijn genoeg voorbeelden van clubs in NRW of Nederland waar de bezoekers door de te hoge prijzen wegbleven en inmiddels gesloten zijn of moeite hebben om open te blijven en een solide damesbestand. Denk aan GG, LG, YY etc
Met de kerstdagen ook het oude tarief betaald al was er wel 1 van de oude garde die een tijdje weg was geweest me 150/60 wilde voor rekenen voor banale service zonder PZC en zonder TZ. Net op tijd de kamergang geweigerd ondanks dat ze al een sleutel had. Er zijn al langer meestal jonge nieuwe meiden die tussen de 70 en 100 voor 30 min vragen voor service zonder TZ en zonder PZC. Die meiden laat ik links liggen. Er zijn er nog genoeg die goede service geven voor 60/30 min en 110/60 min. Deze meiden krijgen dan na een goede kamer nog fooi.
Verder is zover ik weet het beleid van deze mooie club dat de dames natuurlijk hun prijs kunnen bepalen maar dat ze dan nog niet nog extra voor PZC of TZ kunnen vragen. Ze hoeven deze services als zelfstandig onderneemsters natuurlijk niet aan te bieden.
Ik hoop alleen dat de prijzen wel een beetje betaalbaar blijven zodat we hier straks geen Keulse taferelen krijgen. Of de prijzen buiten NRW. Er zijn genoeg voorbeelden van clubs in NRW of Nederland waar de bezoekers door de te hoge prijzen wegbleven en inmiddels gesloten zijn of moeite hebben om open te blijven en een solide damesbestand. Denk aan GG, LG, YY etc
Zitat von ijsbeerss am Januar 4, 2025, 8:12 pm UhrIk was er vandaag ook. En gewoon 110 voor een uur betaald. Met top service. Wel 3 uur gekamerd. En geef meestal een kleine tip erbij. Dame zelf ook dik tevreden.
Volgens is mij is alles qua tarieven nog precies hetzelfde als in 2022, 2023 en 2024. Nog steeds 60/110. Sommigen vragen meer, maar de meesten niet.
Ook een leuk feitje: geen enkele van de miss ss club top 10 vraagt meer dan de standaardtarieven van 60/110. En verdienen allemaal zeer goed. Op een goede weekenddag meer dan een ijsbeer op een hele week verdient.
Ik was er vandaag ook. En gewoon 110 voor een uur betaald. Met top service. Wel 3 uur gekamerd. En geef meestal een kleine tip erbij. Dame zelf ook dik tevreden.
Volgens is mij is alles qua tarieven nog precies hetzelfde als in 2022, 2023 en 2024. Nog steeds 60/110. Sommigen vragen meer, maar de meesten niet.
Ook een leuk feitje: geen enkele van de miss ss club top 10 vraagt meer dan de standaardtarieven van 60/110. En verdienen allemaal zeer goed. Op een goede weekenddag meer dan een ijsbeer op een hele week verdient.
Zitat von Tjeppah am Januar 4, 2025, 8:32 pm UhrDat expat in het andere topic met een soortgelijke topicnaam zei dat het niet klopt dat de club tegen de meiden zou zeggen dat er niets extra's gevraagd mag worden voor TZ of PZC dat klopt niet. Ik heb het ze zelf horen zeggen. Wel hoeven de vrouwen dit natuurlijk niet te doen als ze niet willen.
In een ver verleden goede kamers gemaakt met Delia die later jaren terug op een gegeven moment ook extra vroeg voor TZ. Maar nogmaals dat kan goed al wel weer 6 jaar geleden zijn geweest. Laatst vroeg ze 150 euro/uur. De service had ik nog niet helemaal met haar besproken maar hier op het laatste moment van een kamer afgezien omdat ik deze prijs buiten proportie vind. Ik weet wel dat het management graag heeft dat zulke extreme vraagprijzen en/of andere zaken waar de ijsbeer ontevreden mee is gemeld worden. Zodat ze daar de dvp op aan kunnen spreken.
Dat expat in het andere topic met een soortgelijke topicnaam zei dat het niet klopt dat de club tegen de meiden zou zeggen dat er niets extra's gevraagd mag worden voor TZ of PZC dat klopt niet. Ik heb het ze zelf horen zeggen. Wel hoeven de vrouwen dit natuurlijk niet te doen als ze niet willen.
In een ver verleden goede kamers gemaakt met Delia die later jaren terug op een gegeven moment ook extra vroeg voor TZ. Maar nogmaals dat kan goed al wel weer 6 jaar geleden zijn geweest. Laatst vroeg ze 150 euro/uur. De service had ik nog niet helemaal met haar besproken maar hier op het laatste moment van een kamer afgezien omdat ik deze prijs buiten proportie vind. Ik weet wel dat het management graag heeft dat zulke extreme vraagprijzen en/of andere zaken waar de ijsbeer ontevreden mee is gemeld worden. Zodat ze daar de dvp op aan kunnen spreken.