Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesNatascha/Nancy
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Natascha/Nancy

VorherigeSeite 19 von 19

Yes, I talking with the two lady's last wednesday

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

The Top-Toppers are back. Don't miss them!

Wandelaar5, maximusdennis und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisgeckoAssmaniejtentiejnpowpow
Citaat van OldGuy op 15 november 2025, 17:54 uur

De Top-Toppers zijn terug. Mis ze niet!

@oldguy : ik heb je goede (en gouden) raad vandaag ter harte genomen!!! Wat mij betreft het beste van het beste!

Wandelaar5, maximusdennis und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisOldGuyAssmanpowpow

uit mijn verslagje van 11 december 2025 sessie vier Nancy en Natascha

😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉

Vierde (!) en laatste sessie begon in de Kino, waar Nancy en Natascha zich eens gemoedelijk naast me installeerden. Er was geen ontkomen aan. Kwartiertje opgewarmd, met allerlei gefluister in oren, gestreel over mij geslacht, dat ondanks drie eerder sessie toch nog tot leven werd geroepen. Maar wat wil je met twee van de besten…. Schitterende afsluiting van mijn Sixsens jaar. Wat een meiden zijn het zeg. Volle inzet, absoluut geile zoenen, blowjobs, twee monden aan mijn lul, beiden dames achtereenvolgens door mij op hun knieën gebeft (ik lag op mijn rug het bed), en eentje bewerkte de kleine mynasch. Natascha en ik (gedirigeerd door Nancy) kwamen tegelijk klaar. Sappperdeflapperdeflapperdeflap. Wat een sessie. Dat was de derde keer met hun met een trio. Deze was wel uitzonderlijk…..

veel lof voor beide dames. Altijd vriendelijk, super klant gericht. en verzinnen altijd wel iets nieuws.... En geven altijd goeie tips voor andere dames.....

😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉

Wandelaar5, maximusdennis und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisbefkesul1957OldGuyPaulWithHair1960Den TekkerAssmaniejtentiejn

Is er iemand die weet of ze er vrijdag of zaterdag 19 of 20 december zijn?

Of gaan ze met vakantie.  Ik vraag het voor een vriend  😛

Ze zijn van plan te blijven. Zie https://sixsens.eu/forum-2/topic/welke-dames-tijdens-de-feestdagen/#postid-27871

maximusdennis, Paul und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisPaulAssmanmilflover

Het klopt, de dameszijn met de feestdagen in de club. Wat een feest 🥳. Super 😀. Toppers zijn het;

open en eerlijk.

maximusdennis, Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisAssmaniejtentiejn
Quote from Paul on December 17, 2025, 9:08 pm

Het klopt, de dameszijn met de feestdagen in de club. Wat een feest 🥳. Super 😀. Toppers zijn het;

open en eerlijk.

Inderdaad, een heerlijk feestmaal voor de fijnproevers en kenners!!! Voor mij hoeft er geen ander pakje onder de kerstboom te liggen  😛

Wandelaar5, maximusdennis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisAssmanmilflover

Seizoen 2025 afgesloten!

Met mijn dames Nancy en Natascha,

Heerlijk gewoon, leuke begroeting. Direct naar de kamer waar we al kletsend samen aan onze “ ontspanning “ begonnen…. Heerlijk genoten samen. Het is toch iets speciaals met hun op een kamer.  Buitencategorie ( vind ik dan ).

bedankt voor afgelopen jaar en wens jullie en iedereen een goeie Roets.

Wandelaar5, Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assmaniejtentiejn
VorherigeSeite 19 von 19