Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesNatascha/Nancy
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Natascha/Nancy

Vanavond even een bezoekje gebracht bij de dames. Wederom heerlijk samen genieten.  Tot snel weer. Top!!!

Vanavond even op bezoek geweest bij de dames, wederom heerlijk genoten samen.  Toppers zijn het. Tot snel weer

WithHair1960 und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960iejtentiejn

Wat zijn het toch zeer lieve dames ( en heel eerlijk).
We hebben met ons drieën zeer intens en lekker genoten. Buiten categorie!!
Het zijn toppers.

sul1957 und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
sul1957iejtentiejn

Vandaag bij mijn twee vriendinnen ( Nancy/ Natascha) geweest, wederom heerlijk genoten ( maar te kort).

Mischien dat ik morgen nogmaals op herhaling ga; maar dan onze trio doen en dan ieder even privé heb( is ook geen straf).

Superlieve dames zijn het, gewoon heerlijk ????

Today I was with my two girlfriends (Nancy/Natascha), again enjoyed it (but too short).

Maybe I'll repeat it tomorrow; but then do our trio and then each have some privacy (that's not a punishment either).

They are super sweet ladies, just wonderful ????

Wandelaar5, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejn

Vraagtekens op laatste, erg vreemd waarom ie de emoji niet herkend.

Today I was with the ladies again (Nancy and Natascha), what can I say; enjoying ourselves together at a high level!! No jealousy or anything like that, each of us enjoyed ourselves to the fullest, and also let the other enjoy ourselves wonderfully. This session today was one not to forget quickly. Of course we also laughed.

Maar je moet sterk in je schoenen/ slippers staan om de aandrang en vragen van de andere leuke dames subtiel en netjes af te slaan, omdat ik weet er is voor mij niets wat aan deze twee dames kan tippen!! Dankjewel voor vandaag en tot snel lieverds.

Wandelaar5 und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5iejtentiejn

idd, das ook mijn mening!!!

(maar ieder zijn smaak natuurlijk)

I was at the club yesterday and Nancy and Natacha weren't there. I was told they were on vacation. Does anyone know when they'll be back?

Probably in May, after the Easter holidays.

Wandelaar5, jerome und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5jeromeWithHair1960iejtentiejn