Melis
Zitat von ozzy am November 24, 2025, 3:59 p.m. UhrQuote from Wandelaar5 on November 24, 2025, 9:48 am........ uit een potje!
Meurende haring komt ook uit een potje.
😆
Quote from Wandelaar5 on November 24, 2025, 9:48 am........ uit een potje!
Meurende haring komt ook uit een potje.
😆
Zitat von maximusdennis am November 24, 2025, 11:34 p.m. UhrBrunette Melis uit B heeft een zéér knap gezicht mooi lang licht bruine haren cup B met grote tepelhoven grote tattoo sleeve op haar arm nice skin én redelijk stevige constructie net terug van vakantie is een grote eter òf vergis ik me nu in de war met iemand anders met wie ik vr 21/11/25 rond 17H heb getafeld in het Restaurant schoof haar prachtige vriendin Beauti Doménica met sixpack óók aan voor diner en hebben we de conversatie in het Bulgaars voortgezet🤔🤔👌👌👌😎❤️🫢🫣🤫👏👏👏
Brunette Melis uit B heeft een zéér knap gezicht mooi lang licht bruine haren cup B met grote tepelhoven grote tattoo sleeve op haar arm nice skin én redelijk stevige constructie net terug van vakantie is een grote eter òf vergis ik me nu in de war met iemand anders met wie ik vr 21/11/25 rond 17H heb getafeld in het Restaurant schoof haar prachtige vriendin Beauti Doménica met sixpack óók aan voor diner en hebben we de conversatie in het Bulgaars voortgezet🤔🤔👌👌👌😎❤️🫢🫣🤫👏👏👏
Zitat von Wandelaar5 am November 25, 2025, 6:42 a.m. UhrJe vergist je. Melis heeft geen tattoo sleeve en heeft ook geen “stevige constructie” zoals jij het noemt. Ik denk dat je Dani bedoelt.
Je vergist je. Melis heeft geen tattoo sleeve en heeft ook geen “stevige constructie” zoals jij het noemt. Ik denk dat je Dani bedoelt.
Zitat von maximusdennis am November 25, 2025, 8:09 p.m. UhrIk had letterlijk geschreven "stevige bouw" maar dit is kennelijk verbaseerd tot iets anders wat wel vaker gebeurt hier met de tekstvertaler Dani heeft in elk geval gewone normale bouw postuur is redelijk klein én een prachtige sleeve tattoo over haar gehele linkerarm dus héél herkenbaar bijzonder mooi meisje om te zien zeker het gezicht is óók erg mooi én erg aangenaam gezelschap.
Bedankt voor de info nu weet ik in ieder geval waar ik verder kan lezen.
Ik had letterlijk geschreven "stevige bouw" maar dit is kennelijk verbaseerd tot iets anders wat wel vaker gebeurt hier met de tekstvertaler Dani heeft in elk geval gewone normale bouw postuur is redelijk klein én een prachtige sleeve tattoo over haar gehele linkerarm dus héél herkenbaar bijzonder mooi meisje om te zien zeker het gezicht is óók erg mooi én erg aangenaam gezelschap.
Zitat von Assman am November 25, 2025, 8:26 p.m. UhrQuote from maximusdennis on November 25, 2025, 8:09 pmIk had letterlijk geschreven "stevige bouw" maar dit is kennelijk verbaseerd tot iets anders wat wel vaker gebeurt hier met de tekstvertaler Dani heeft in elk geval gewone normale bouw postuur is redelijk klein én een prachtige sleeve tattoo over haar gehele linkerarm dus héél herkenbaar bijzonder mooi meisje om te zien zeker het gezicht is óók erg mooi én erg aangenaam gezelschap.
Misschien bedoel je Kamze?
Quote from maximusdennis on November 25, 2025, 8:09 pmIk had letterlijk geschreven "stevige bouw" maar dit is kennelijk verbaseerd tot iets anders wat wel vaker gebeurt hier met de tekstvertaler Dani heeft in elk geval gewone normale bouw postuur is redelijk klein én een prachtige sleeve tattoo over haar gehele linkerarm dus héél herkenbaar bijzonder mooi meisje om te zien zeker het gezicht is óók erg mooi én erg aangenaam gezelschap.
Misschien bedoel je Kamze?
Zitat von maximusdennis am November 25, 2025, 8:38 p.m. UhrZe had idd een natuurlijke B Cup lichtbruine lange haren én de grote tattoo sleeve klopt óók echter ze spraken géén Turks dat ik wel goed herken én zelf óók spreek.
Ben er nog niet aan uit óf het Kamze óf Dani was in elk geval kom ik ze nog wel tegen bij S6 dan ga ik het zeker aan haar vragen aan de bar én laat dan hier weten maar de tattoo sleeve shadow op linkerarm is het meest opvallende kenmerkend bijna géén enkel meisje heeft dat daar.
Ze had idd een natuurlijke B Cup lichtbruine lange haren én de grote tattoo sleeve klopt óók echter ze spraken géén Turks dat ik wel goed herken én zelf óók spreek.
Ben er nog niet aan uit óf het Kamze óf Dani was in elk geval kom ik ze nog wel tegen bij S6 dan ga ik het zeker aan haar vragen aan de bar én laat dan hier weten maar de tattoo sleeve shadow op linkerarm is het meest opvallende kenmerkend bijna géén enkel meisje heeft dat daar.