Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

Quote from oups on December 31, 2024, 9:18 pm

Op de eerste dag van het nieuwe jaar zal SS als een van de weinige clubs open zijn. Ik ga er dus mijn eerste bezoek van het jaar brengen, in de hoop dat er (leuke) mensen zullen zijn.

Ben erg benieuwd naar de bezetting morgen.

Hallo allemaal, zoals ik al eerder schreef deze week, zal ik op zaterdag de 4e mijn 1e bezoek brengen aan 6S dit jaar. Wie komt er nog meer?

vergeetachtige beer hat auf diesen Beitrag reagiert.
vergeetachtige beer
Quote from WithHair1960 on January 3, 2025, 7:18 am

Hallo allemaal, zoals ik al eerder schreef deze week, zal ik op zaterdag de 4e mijn 1e bezoek brengen aan 6S dit jaar. Wie komt er nog meer?

Onder voorbehoud, ben ook ik morgen aanwezig. Gezellig!

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 11e weer aanwezig, wie komt er nog meer? Langzaam komen de dames weer terug van hun welverdiende vakanties.

Dringend nog eens een bezoekje plannen aan de club, durf het bijna niet te zeggen  😮 maar half februari is het 1 jaar geleden  😳

Hallo allemaal, het is pas donderdag maar ik verheug me nu alweer op zaterdag de 18e. Mijn favoriete  dame is welleswaar niet aanwezig deze week, maar ik weet zeker dat het toch een geweldige dag gaat worden. Wie komt er nog meer? Tot zaterdag allemaal

vergeetachtige beer hat auf diesen Beitrag reagiert.
vergeetachtige beer

Ik ben er zaterdag (als niks tegenzit) ook gewoon weer.

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

met zo'n line up ( see post Bachatero) ga ik proberen vrijdag 24 jan aanwezig te zijn....