Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

Quote from dievanhiernaast on July 14, 2024, 12:43 am

Redelijke kans dat ik vanmiddag ook voorbij kom om een paar uur aan het zwembad te liggen !

Alle dames in rep en roer: Oh die knappe man komt weer. Ze bleven maar aan me vragen of ik wist hoe laat je kwam. Velen hadden zich strategisch in de buurt van de receptie opgesteld, waar ze normaal vanuit de kino of voor de locker room mannen op staan te vangen. Alles om maar de eerste te zijn die jou om de nek zou vliegen. Het eten werd uitgesteld (en er was nog wel een lekkere BBQ). Rond een uur of 7 dropen de laatsten af, teleurgesteld dat die knappe man die zijn komst had aangekondigd toch niet kwam. Toen pas kregen andere mannen weer wat aandacht…

Flyerke, LoveFromParis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeLoveFromParisdievanhiernaastWithHair1960

Geweldige tekst  😛

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Geweldig wandelaar5!

Quote from Wandelaar5 on July 15, 2024, 6:50 am
Quote from dievanhiernaast on July 14, 2024, 12:43 am

Redelijke kans dat ik vanmiddag ook voorbij kom om een paar uur aan het zwembad te liggen !

Alle dames in rep en roer: Oh die knappe man komt weer. Ze bleven maar aan me vragen of ik wist hoe laat je kwam. Velen hadden zich strategisch in de buurt van de receptie opgesteld, waar ze normaal vanuit de kino of voor de locker room mannen op staan te vangen. Alles om maar de eerste te zijn die jou om de nek zou vliegen. Het eten werd uitgesteld (en er was nog wel een lekkere BBQ). Rond een uur of 7 dropen de laatsten af, teleurgesteld dat die knappe man die zijn komst had aangekondigd toch niet kwam. Toen pas kregen andere mannen weer wat aandacht…

Mijn oprechte excuses voor de door mij veroorzaakte chaos!

Op verzachtende omstandigheden kan ik wel aanspraak maken door de wijze van aankondigen met een “redelijke kans dat ik vanmiddag voorbij kom” maar door de dames wordt dat toch al snel als een belofte opgenomen en belofte maakt schuld.. Ook al ben ik letterlijk wel voorbij gekomen maar dat telt natuurlijk niet 😉

Een volgende keer zal ik voorzichtiger zijn en verzoek ik andere bezoekers ook met klem om mijn eventueel geplande aanwezigheid niet aan de grote klok te hangen, ook in hun eigen belang 😉

Mijn mogelijk geplande bezoek op woensdagmiddag meld ik dan ook onder het grootst mogelijke voorbehoud om een herhaling van de door mij (en W5!) veroorzaakte chaotische toestanden te voorkomen!

Éen van de voorbehouden is een opkomende verkoudheid, die airco’s als het eindelijk een dagje warm is nekken mij wel vaker..

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Zaterdag de 20e aanwezig

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

Ik ben er ook Vergeetachtige Beer, we hebben elkaar al een tijdje niet meer gezien en het word ook nog eens geweldig weer. Dus ......

vergeetachtige beer hat auf diesen Beitrag reagiert.
vergeetachtige beer

Donderdag aanwezig om iemand een (late) gelukkige verjaardag te wensen

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
Quote from krids on July 23, 2024, 12:20 pm

Donderdag aanwezig om iemand een (late) gelukkige verjaardag te wensen

Ik ga morgen (donderdag) ook.

Wellicht kunnen we aan de bar (binnen of buiten) kennis maken met elkaar en tips/ervaringen uitwisselen met elkaar.

Ik zet morgenochtend wel even een bericht op het forum, als je dan reageert zien/spreken we elkaar wellicht morgen.

Groet Wiseguy

En anders aan Lulu vragen wie er toch speciaal voor haar komt  😀

krids hat auf diesen Beitrag reagiert.
krids

Hallo iedereen, zaterdag 27 juli weer present, wie komt er nog meer?