Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

Zaterdag present en al een afspraak staan voor een trio voor mijn eerste kamer. Als mensen nieuwsgierig zijn naar met wie, dan moeten ze er zaterdag rond een uur of 11 ook maar zijn  😀

Flyerke, krids und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkekridsWithHair1960DrDre1978

Uitzonderlijk zaterdag aanwezig rond 13h. Afspraakje staat maar niet met mijn “vaste” dame

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Na enkele maanden niet te kunnen gaan probeer ik volgende zaterdag nog eens binnen te wippen.

Ik ben morgen zaterdag de 8e ook weer aanwezig, wie komt er nog meer? Er is goed weer voorspeld, mocht wat warmer zijn en misschien is er dan ook s'avonds bbq

testostarossa und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
testostarossaDrDre1978

Yep, me too. Hoe herkenbaar? Ik: lang, juist weinig haar ???? (kort) én een goudkleurige Apple Watch. Zou leuk zijn even te kletsen.

Afgelopen vrijdag uitstekend bevallen en daarom weer aan de bazin toestemming gevraagd om 19 juli naar SS te mogen gaan.

Aanvraag is goedgekeurd  😛

WithHair1960 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960DrDre1978

Zaterdag de 8e was weer een geweldige dag, daarom heb ik "besloten" zaterdag de 15e weer aanwezig te zijn. Wie komt er nog meer? Van die dag zal ik ook weer een verslag maken, heb ik de laatste bezoeken niet gedaan.  😉  😉  😉

Wandelaar5, waves und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5wavesDrDre1978

Ik probeer er zaterdag ook nog eens te zijn

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

dinsdag 25/6 aanwezig!

Ik kom deze zaterdag 15/06 ook

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960