MAART 2025
Zitat von Voorzitter van de DKC am Februar 20, 2025, 1:01 pm UhrEen nieuwe maand, dus nieuwe kans om te winnen.
Een nieuwe maand, dus nieuwe kans om te winnen.
Zitat von SDP1410 am Februar 20, 2025, 5:34 pm UhrKunt u het principe achter deze tombola uitleggen? Sorry als dit een domme vraag is, maar ik spreek Frans en ik heb me net geregistreerd op de site. Als het is om gratis toegang te winnen, doe ik graag mee. Ik ga al meer dan anderhalf jaar naar de club en ik wist niet van deze loterij.
Kunt u het principe achter deze tombola uitleggen? Sorry als dit een domme vraag is, maar ik spreek Frans en ik heb me net geregistreerd op de site. Als het is om gratis toegang te winnen, doe ik graag mee. Ik ga al meer dan anderhalf jaar naar de club en ik wist niet van deze loterij.
Zitat von Wandelaar5 am Februar 20, 2025, 6:23 pm UhrQuote from SDP1410 on February 20, 2025, 5:34 pmKunt u het principe achter deze tombola uitleggen? Sorry als dit een domme vraag is, maar ik spreek Frans en ik heb me net geregistreerd op de site. Als het is om gratis toegang te winnen, doe ik graag mee. Ik ga al meer dan anderhalf jaar naar de club en ik wist niet van deze loterij.
De winnaars krijgen een kortingskaartje. Je volgende entree is €30. Dit kaartje is geldig vanaf het midden van de maand wanneer de trekking is tot het einde van de maand.
Quote from SDP1410 on February 20, 2025, 5:34 pmKunt u het principe achter deze tombola uitleggen? Sorry als dit een domme vraag is, maar ik spreek Frans en ik heb me net geregistreerd op de site. Als het is om gratis toegang te winnen, doe ik graag mee. Ik ga al meer dan anderhalf jaar naar de club en ik wist niet van deze loterij.
De winnaars krijgen een kortingskaartje. Je volgende entree is €30. Dit kaartje is geldig vanaf het midden van de maand wanneer de trekking is tot het einde van de maand.