Zitat von
Wandelaar5 am Juni 22, 2026, 5:53 a.m. Uhr
Voorbij maandag amper 20-30 en even weinig beren...20u zo goed als boeken toe
Noem het maar “amper”. Er zijn niet veel clubs met > 20 dames op een maandag.
Koningsdag (dit jaar een maandag) was ik in een andere NL club en daar waren er 17 dames waarvan een aantal snel vertrokken, zodat er vanaf een uur of 4 nog maar 10 dames waren… Omdat het een vrije dag was, werd daarna de keuze we heel beperkt.
Voorbij maandag amper 20-30 en even weinig beren...20u zo goed als boeken toe
Noem het maar “amper”. Er zijn niet veel clubs met > 20 dames op een maandag.
Koningsdag (dit jaar een maandag) was ik in een andere NL club en daar waren er 17 dames waarvan een aantal snel vertrokken, zodat er vanaf een uur of 4 nog maar 10 dames waren… Omdat het een vrije dag was, werd daarna de keuze we heel beperkt.
iejtentiejn hat auf diesen Beitrag reagiert.