Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

VorherigeSeite 80 von 81Nächste

In het "Oosten" betaal je 6 eur voor zo'n massage.

maximusdennis und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisiejtentiejn

Vandaag 37 graden in Vaals, hoe gaat het daar? 🤔

Iets voor 16u aangekomen op een goed gevulde parking in het zonnige Lemiers.

Hier en daar een wolkje maar toch overwegend heldere lucht. Het is heerlijk in de zon en zo’n 28 graden.
Na de nodige plichtplegingen en een eerste douche even doorheen de club gelopen. Ben een paar fantastische tegen gekomen.

Het zal een goede avond worden.

Wandelaar5, maximusdennis und Pavarotti1 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisPavarotti1

Aangesproken door een blonde dame met blauwe lingerie. Bleek Romona te zijn. Nieuw in de club sinds vorige week.

Na een kennismakings gesprek op naar een kamer. Een matig half uurtje. PMC mag wel met wat meer overgave en dieper.

Vervolgens enkel standjes waarbij haar hand er regelmatig tussen zat. Ik ben niet klein voorzien maar dit was er toch wel over.

even recupereren nu.

Wandelaar5, maximusdennis und Pavarotti1 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisPavarotti1

De laatste 5 minuten aangesproken geweest door Adelina, Marie en Gloria.

Het wordt hier nog een interessante avond!!!

😉

Wandelaar5, maximusdennis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisPavarotti1iejtentiejn

Aan het bekomen van kamergang nummer 2.

Als ik even rondkijk dan zie ik wel wat gelijkenissen tussen Ramona en Mickey, zouden zusters kunnen zijn bedenk ik me.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Nog een laatste update van thuis uit om het bezoek van gisteren af te ronden.

Tijdens de rustpauze van kamergang 2 met Gloria vroegen ook de Nancy en Natascha of ik tijd had om met hen mee te gaan.

Tijd wel, maar ik betwijfelde of ik daar nog wel genoeg energie voor had daar ik al iets / iemand anders in gedachten had.

Omstreeks 20u30 nog een leuke tijd gehad met Marie. Ook al was het niet al te druk op de kamers deze keer weer eens voor de darkroom gegaan.

Toen ik nadien nog een drankje nuttigde heb ik Adelina beloofd om de volgende keer met haar naar de kamer(s) te gaan. Gisterenavond was de energie er niet meer.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

@brabo Gisteren heb ik voor het eerst met Adelina gekamerd, en dit was zéér goed. Dus echt een aanrader! 👍

Bachatero, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5Braboiejtentiejn

Prachtig weer en gezellig druk. Ik werd verrast door de teruggekeerde Corina en Cleo. Waarom dan geen trio? De dames hebben elkaar goed leren kennen sinds half mei. Jacuzzikamer 9 werd de arena voor een uur. Lekker ruim bed en we hebben geen gebruik gemaakt van de jacuzzi zo druk was ik met de dames. Wat een top begin van de dag. Eens kijken wat de rest van de dag brengt!?

Bachatero, maximusdennis und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateromaximusdennisWiseguyWithHair1960Pavarotti1Assman

Ik ben een keer onderuit gegaan in die jacuzzi.

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis
VorherigeSeite 80 von 81Nächste