Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Waarom denken jullie dat het in vergelijking met 2 jaar geleden zo leeg is in de club? Dat hele clubje tegen de achterwand in de bar, Louisa, Maya, Inez, Angelina, Denisa, Irina, Cataleya, Arya, Saïra en nog wat namen die ik niet ken maken er een bende van. Op voorhand voor alles extra vragen en ook nog eens €70 of 80 voor het halve uur. Het is een grote kliek die op meerdere manieren aan elkaar gerelateerd is. Meerdere van die meiden zijn familie van elkaar, getrouwd met broers of neven van andere meiden uit die groep en grotendeels uit dezelfde regio.

peterp095, LoveFromParis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
peterp095LoveFromParissul1957Eddy_V
Quote from Weggepest on September 14, 2024, 5:53 am

Waarom denken jullie dat het in vergelijking met 2 jaar geleden zo leeg is in de club? Dat hele clubje tegen de achterwand in de bar, Louisa, Maya, Inez, Angelina, Denisa, Irina, Cataleya, Arya, Saïra en nog wat namen die ik niet ken maken er een bende van. Op voorhand voor alles extra vragen en ook nog eens €70 of 80 voor het halve uur. Het is een grote kliek die op meerdere manieren aan elkaar gerelateerd is. Meerdere van die meiden zijn familie van elkaar, getrouwd met broers of neven van andere meiden uit die groep en grotendeels uit dezelfde regio.

Ik weet op welke groep je doelt, en het zijn dan ook de dames waarmee ik de kamer NIET op zoek. Ik laat m’n bezoek aan een club niet afhangen van de dames waar ik geen klik mee heb, maar juist van de dames waar ik wel een klik mee heb. In elke club heb je toppers en vrouwen waar je beter met een boog omheen loopt. Maar echt reclame voor je club is het niet, je wilt dat je bezoekers met een glimlach de club verlaten. En nog belangrijker, je wilt dat je bezoekers terugkomen en mooie ervaringen delen met anderen.

Flyerke, Tropische_verrassing und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeTropische_verrassingWandelaar5kevinalonesul1957wavesWithHair1960
Quote from Flyerke on September 13, 2024, 10:56 am
Quote from dievanhiernaast on September 13, 2024, 6:39 am
Quote from VH on September 12, 2024, 7:20 am

Holly is a pretty powerful girl. Very interesting. I hope i will meet her next time. On which days is she in the club?

 

Inderdaad redelijk onvoorspelbaar maar  kans op haar aanwezigheid op woensdag en zondag is iets groter dan op andere dagen vertelde ze me ooit. En dan kan ze ook rekenen op een vaste schare trouwe bezoekers

Zou er nog een Indian Summer inzitten dit jaar?
Dan in het  laatste weekend van september weer naar Lemiers en anders wacht ik of het 12-jarige bestaan met een birthday party wordt gevierd!

Nu Zondag word het aangenaam weer,en je gaat goed gezelschap hebben ????

Het wordt zeker en vast aangenaam morgen  :mrgreen:  alleen gaat het mij dit weekend en komend weekend niet lukken wegens verplichtingen binnenshuis hebbende..

Veel plezier en geniet van uw pilske en de dames !

Bachatero und Flyerke haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerke
Quote from Tropische_verrassing on September 13, 2024, 9:21 pm
Quote from Eddy_V on September 13, 2024, 9:17 pm

@tropische_verrassing Alsjemenou, wat is gebeurd?

Ik zou het niet weten kerel.

Dit heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt.

Bachatero en Memo Moo hoorden mijn verhaal met Ariana met grote verbazing aan.

Als dit de toekomst is van de service van de dames bij SS dan hou ik me hart vast.

Elke dame is toch vrij om een  klant op elk moment te weigeren zonder opgaaf van reden ?

Als je tere zieltje dat niet aankan ( gezien je reactie alsof er iets ergs is gebeurd en erover te klagen bij de theke ) is een saunaclub de verkeerde plek om heen te gaan.

Overigens  heb ik niks met Ariana maar ze heeft je niks misdaan.

 

Ajax und WAM haben auf diesen Beitrag reagiert.
AjaxWAM

Groot gelijk. Gewoon erg blijven dan. Damens mogen zelf beslissen wat ze willen en vragen en als ze iemand weigeren.

 

Quote from Tropische_verrassing on September 13, 2024, 9:21 pm
Quote from Eddy_V on September 13, 2024, 9:17 pm

@tropische_verrassing Alsjemenou, wat is gebeurd?

Ik zou het niet weten kerel.

Dit heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt.

Bachatero en Memo Moo hoorden mijn verhaal met Ariana met grote verbazing aan.

Als dit de toekomst is van de service van de dames bij SS dan hou ik me hart vast.

Nou moe, ik hou ook mijn hart vast!

@seneca @ajax Jullie snappen niets van wat Tropische_verrassing beschrijft. Jullie commentaar is totaal irrelevant.

MemeMoo hat auf diesen Beitrag reagiert.
MemeMoo

Lastige kwestie maar liever dat een dame je weigert mee te nemen de kamer op, dan wanneer je kamer 1 grote deceptie is en je een flink aantal duiten lichter bent. Geen idee wat de achterliggende reden is maar het zijn en blijven net mensen die vrouwen. Het hoeft niet altijd aan jou te liggen.
Ik weet dat er tal van dames zijn die lang niet met jan en alleman de kamer op gaan. Dat is hun goedrecht en is volgens mij ook het beleid van Sixsens.

vse, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseWandelaar5WithHair1960Ajax

Soms ligt het ook aan het tijdstip waarop men de kamervraag stelt.
Dames die al om 10.00 aanwezig zijn hebben vaak hun beoogde financiële doel van die dag in de vroege vooravond al behaald maar blijven toch nog wat rondhangen in de club bij hun vriendinnen. De motivatie is dan soms ver te zoeken.

Op een zeer lucratief voorstel zullen ze misschien nog wel ingaan maar ik betwijfel of er dan nog een leuke tijd mee te beleven valt…

Wandelaar5, MemeMoo und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5MemeMooLoveFromParisvergeetachtige beerWithHair1960Ajax

Een goed gekende en regelmatige klant weiger je niet als dame, ongeacht of ze haar geld voor die dag al verdiend heeft of niet. Want het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn dat die klant haar nog vraagt of erger.  Wat weggepest beschrijft zou wel eens de onderliggende reden kunnen zijn en dat is meer zorgwekkend want dan blijven klanten afhaken.

peterp095 hat auf diesen Beitrag reagiert.
peterp095
Quote from Eddy_V on September 15, 2024, 12:50 pm

Een goed gekende en regelmatige klant weiger je niet als dame, ongeacht of ze haar geld voor die dag al verdiend heeft of niet. Want het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn dat die klant haar nog vraagt of erger.  Wat weggepest beschrijft zou wel eens de onderliggende reden kunnen zijn en dat is meer zorgwekkend want dan blijven klanten afhaken.

Dat ben ik niet met je eens sorry. Het zijn en blijven immers mensen. Als de dame in kwestie een goede reden heeft om op dat monent met een bepaalt persoon NIET te kameren, dan is dat haar goedrecht. Het feit dat een klant bereid is geld te betalen maakt dat de dame nog geen eigendom van die klant. Er zijn tal van dames die bepaalde klanten weigeren of op bepaalde momenten geen kamer maken. Er zijn ook clubs waar een dame geen nee MAG zeggen maar is dat werkelijk een situatie waar je als man gelukkig van wordt? Het zijn mensen, geen robots of stukken vlees.

vse, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseFlyerkeluke0272Wandelaar5dievanhiernaastWithHair1960