Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesLilly Roemeens
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Lilly Roemeens

VorherigeSeite 3 von 3

Sixsens 11 december 2025 sessie 1: Lilly (Ro)

😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉

Ik had deze keer een verlanglijstje opgesteld, onder andere door informatie van dit forum. Mimi, Larissa, Lilly, Nikki en Monica prijkten erop! De eerste die ik van deze vijf identificeerde bleek Lilly. Na een leuk en bemoedigend gesprekje de daad bij het woord gevoegd en huppetee de kamer in. Woooowwwieie. Super kamer. Mooi voorspel, heerlijke kussen, zachte strelingen, ze genoot van mijn olie massage (1:0 Ro-NL). sessie werd een uur, waarin ik denk ik een half uur on “the edge” lag. Super standje met girl on top, wat resulteerde in een orgasme vanuit mijn tenen (1-1). Heerlijke post coitus sessie. Mooie ervaring. Lilly heeft er een fan bij!! En zo blijkt ook maar weer eens: nieuwe avonturen leveren nieuwe ervaringen!

😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉  😀  🙂  😉

Wandelaar5, maximusdennis und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisAssmaniejtentiejnRupsjeNooitgenoeg

Is dit de Roemeense Lilly van een jaar of 34, lang zwart haar met gele sprekende blauw/grijze ogen die 3 1/2 jaar geleden ook in Sixsens heeft gewerkt ?

Quote from Tjeppah on December 26, 2025, 12:30 am

Is dit de Roemeense Lilly van een jaar of 34, lang zwart haar met gele sprekende blauw/grijze ogen die 3 1/2 jaar geleden ook in Sixsens heeft gewerkt ?

Nee, zie de eerste post in dit draadje waarin ik dit ook al schreef. Ze is alleen een paar kilo afgevallen sinds die post.

Forum

maximusdennis und RupsjeNooitgenoeg haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisRupsjeNooitgenoeg
VorherigeSeite 3 von 3