Lara “2026” (Roemeense)
Zitat von Assman am Mai 27, 2026, 11:26 p.m. Uhr“If it looks too good to be true, it probably is.”
Maar in het geval van Lara is het dus wél waar…
Ze hoort bij de mooiste dames van Sixsens (Slavisch uiterlijk, prachtige billekes 😍 ook) maar heeft haar draai nog niet helemaal gevonden omdat veel beren haar (nog) niet aandurven. Een beetje verlegen is ze ook best wel, buiten de kamer. Ik heb hier over gesproken met haar.Lara zal het dus vooral van "mond op mond reclame" moeten hebben, en zo ging het bij mij ook deze week. Een maat van mij was net met Lara naar de kamer geweest, en die kwam daarna met een grote smile samen met Lara het terras oplopen. Tsja, toen mocht ze meteen met mij mee… 😃.
Lara is een prachtige, lieve, beetje verlegen maar vaardige dame, die gewoon echt goede service geeft. Voor mij was ze de tweede ronde, maar ze had geen moeite met me. Dit wil echt wel iets zeggen.
Dus geef haar eens een kans. Ze is vaak samen met Danucia.5 sterretjes voor Lara 😊.
“If it looks too good to be true, it probably is.”
Maar in het geval van Lara is het dus wél waar…
Ze hoort bij de mooiste dames van Sixsens (Slavisch uiterlijk, prachtige billekes 😍 ook) maar heeft haar draai nog niet helemaal gevonden omdat veel beren haar (nog) niet aandurven. Een beetje verlegen is ze ook best wel, buiten de kamer. Ik heb hier over gesproken met haar.
Lara zal het dus vooral van "mond op mond reclame" moeten hebben, en zo ging het bij mij ook deze week. Een maat van mij was net met Lara naar de kamer geweest, en die kwam daarna met een grote smile samen met Lara het terras oplopen. Tsja, toen mocht ze meteen met mij mee… 😃.
Lara is een prachtige, lieve, beetje verlegen maar vaardige dame, die gewoon echt goede service geeft. Voor mij was ze de tweede ronde, maar ze had geen moeite met me. Dit wil echt wel iets zeggen.
Dus geef haar eens een kans. Ze is vaak samen met Danucia.
5 sterretjes voor Lara 😊.