Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesKira (Roemeense)
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Kira (Roemeense)

De meest sexy billen van Sixsens? 😍 😍 😍
Oeiii… dat is een gevaarlijke… maar voor Assman zijn dat nu misschien wel die van Kira, en dat wil echt wel iets zeggen…

Vrijdag 22 Mei was niet alleen de “heropening” van Sixsens, maar ook de eerste dag bij Sixsens voor Kira.
Wel had Kira al een weekje ervaring elders opgedaan, en daar had ze zichzelf al op de eerste plek van mijn To Do lijstje gezet.
Kira is het nichtje van Aïsha en Kassi, en zo is ze in het vak gerold. Sinds kort dus, naar eigen zeggen.

Kira is een zeer sexy meisje van 28 jaar, met een sympathieke uitstraling. Makkelijk benaderbaar, dit zien we wel eens anders bij dames van dit optische niveau. Lekker solide gebouwd, ik schat in dat haar 161 centimetertjes ongeveer 55 kilootjes op de weegschaal brengen. Zeer sexy billen, die ze uitstekend weet te showen. Lekker rond en juicy. Alles is mooi aan haar, dus ook haar bescheiden borsten. Vriendelijk gezicht met mooie ogen en krullend donkerblond haar. Kira spreekt Engels, maar liever Duits. Ze kan ook uitstekend dansen trouwens (Salsa? 🙂).

De bekende volledige Sixsens service is niet vanzelfsprekend bij Kira, dit dus even van tevoren overleggen. Wat ik niet gedaan had,         maar ik ben de moeilijkste niet. En dankzij haar billen had ik toch altijd ingestemd, met whatever 😁.

Maar goed, uiteindelijk werd het tijd voor actie natuurlijk. Kira is heel gemakkelijk in de omgang, communiceert makkelijk en is service gericht, vroeg steeds wat ik wilde. Na de prettige blowjob kwam ze bovenop me zitten, en toen bleek dat dit echt een serieuze klasbak is. Ze had me zo klaar kunnen rijden (daar zijn er niet veel van), maar ik wilde haar ook nog in doggy proberen natuurlijk. Dit was, zoals verwacht, geweldig 😍 😍 😍. Maar ja, tweede rondje, niet zo makkelijk voor mij. Dus gevraagd om het handmatig af te maken, en dit deed ze zéér goed, waarbij de spiegel op de nieuwe kamer #38 ook een handje meehielp 🙂.

Kira heeft de looks, de skills, is service gericht en heel prettig in de omgang. Als ze blijft zal ze mij veel centjes gaan kosten… 😊.

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5maximusdenniskevinaloneWithHair1960

Hela dat was mijn verborgen parel .

Wandelaar5 und maximusdennis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennis