Kayra
Zitat von jaapj am Mai 7, 2026, 10:00 p.m. UhrMijn vlees had ook een enorm zwak voor haar. Na een paar dames afgeslagen te hebben kwam Kayra bij mij staan. Deze dame heeft iets aparts waardoor ik zwichtte. Blond, slank, mooie zachte tetten en schitterende tattoos. Op de kamer ging het helaas mis.
Vooraf sprak ik met haar af voor een standaard date van 80 euro. Het begon allemaal goed. Alleen ze verzon er steeds wat bij waardoor ik aan gaf niet meer zou gaan betalen dan die 80 euro. Afspraak is afspraak. Maar ze wilde tongzoenen. Dus drukte ze zelfs de tong bij naar binnen. Tja daar zeg ik dan geen nee tegen. Daarna op bed beland en begon ze me heerlijk zonder te pijpen. Toen bood ze aan dat ik in haar mond klaar mocht komen. Wederom zei ik dat ik het geweldig zou vinden, maar gewoon voor het standaard pakket ga. Maar ze ging gewoon door. Ze pijpte echt fantastisch in 69. vervolgens gaf ik aan dat ik bijna klaar kwam. Maar ze pijpte door en door totdat ik haar mond vol spoot. En toen ontstond er dus een vervelende discussie waar ik al bang voor was. Ik moest de volle mep betalen van 150 euro. Daarop zei ik dat dit niet de afspraak was. Uiteindelijk na een ongemakkelijke discussie op 100 euro uitgekomen. Helaas was voor mij hiermee de lol er ook af. Na nog even een sauna en een bad gepakt te hebben ben ik me maar weer gaan omkleden.
Mijn vlees had ook een enorm zwak voor haar. Na een paar dames afgeslagen te hebben kwam Kayra bij mij staan. Deze dame heeft iets aparts waardoor ik zwichtte. Blond, slank, mooie zachte tetten en schitterende tattoos. Op de kamer ging het helaas mis.
Vooraf sprak ik met haar af voor een standaard date van 80 euro. Het begon allemaal goed. Alleen ze verzon er steeds wat bij waardoor ik aan gaf niet meer zou gaan betalen dan die 80 euro. Afspraak is afspraak. Maar ze wilde tongzoenen. Dus drukte ze zelfs de tong bij naar binnen. Tja daar zeg ik dan geen nee tegen. Daarna op bed beland en begon ze me heerlijk zonder te pijpen. Toen bood ze aan dat ik in haar mond klaar mocht komen. Wederom zei ik dat ik het geweldig zou vinden, maar gewoon voor het standaard pakket ga. Maar ze ging gewoon door. Ze pijpte echt fantastisch in 69. vervolgens gaf ik aan dat ik bijna klaar kwam. Maar ze pijpte door en door totdat ik haar mond vol spoot. En toen ontstond er dus een vervelende discussie waar ik al bang voor was. Ik moest de volle mep betalen van 150 euro. Daarop zei ik dat dit niet de afspraak was. Uiteindelijk na een ongemakkelijke discussie op 100 euro uitgekomen. Helaas was voor mij hiermee de lol er ook af. Na nog even een sauna en een bad gepakt te hebben ben ik me maar weer gaan omkleden.
Zitat von maximusdennis am Mai 7, 2026, 11:23 p.m. UhrZelfs kort op bericht #11 reageer op de prijzen. Normaliter is BJZC alléén al 50€ extra als optie, bevat idem voor CIM 50€ én TZ idem 50€ én standaard half uurtje is 80€.
Dit alles bij elkaar opgeteld totale waarde pakket Relaxation Date is 330€ én Kayra rekent hier dan 100€ voor één je bent óók nog nota bene klaargekomen in de mond van Kayra CIM, terwijl je Kayra aan het Beffen was.
Sorry, sorry hoorrr, maar dan zou ik van geluk de Kamer uitstormen én snel weer boeken bij Kayra tegen deze tarieven.
Je moet Kayra wat ruimte tijd én geven om het beste er uit te halen. Dus nu ga ik helemaal 100% zeker naar Kayra toe.
Hierbij teken ik het volgende aan:
- Idd niet conform vooraf gemaakte afspraken
- Én mijn verwerking niet conform GOSC-normen richtlijnen van 6.
AMEN🙏🙏🙏
Zelfs kort op bericht #11 reageer op de prijzen. Normaliter is BJZC alléén al 50€ extra als optie, bevat idem voor CIM 50€ én TZ idem 50€ én standaard half uurtje is 80€.
Dit alles bij elkaar opgeteld totale waarde pakket Relaxation Date is 330€ én Kayra rekent hier dan 100€ voor één je bent óók nog nota bene klaargekomen in de mond van Kayra CIM, terwijl je Kayra aan het Beffen was.
Sorry, sorry hoorrr, maar dan zou ik van geluk de Kamer uitstormen én snel weer boeken bij Kayra tegen deze tarieven.
Je moet Kayra wat ruimte tijd én geven om het beste er uit te halen. Dus nu ga ik helemaal 100% zeker naar Kayra toe.
AMEN🙏🙏🙏
Zitat von One Dollar am Mai 8, 2026, 6:12 a.m. UhrQuote from jaapj on May 7, 2026, 10:00 pmMijn vlees had ook een enorm zwak voor haar. Na een paar dames afgeslagen te hebben kwam Kayra bij mij staan. Deze dame heeft iets aparts waardoor ik zwichtte. Blond, slank, mooie zachte tetten en schitterende tattoos. Op de kamer ging het helaas mis.
De standaardprijs is 70, niet 80. Er zou maar één extra moeten zijn in wat je hebt beschreven. Dus 70 + 50 = 120. Dat ze zo aandrong is vervelend, maar afgezien daarvan lijkt het erop dat je uiteindelijk een goede kamer hebt gekregen voor een zeer goede prijs.
In dit soort situaties kun je het als een spel beschouwen en er toch een leuke tijd van maken.
Quote from jaapj on May 7, 2026, 10:00 pmMijn vlees had ook een enorm zwak voor haar. Na een paar dames afgeslagen te hebben kwam Kayra bij mij staan. Deze dame heeft iets aparts waardoor ik zwichtte. Blond, slank, mooie zachte tetten en schitterende tattoos. Op de kamer ging het helaas mis.
De standaardprijs is 70, niet 80. Er zou maar één extra moeten zijn in wat je hebt beschreven. Dus 70 + 50 = 120. Dat ze zo aandrong is vervelend, maar afgezien daarvan lijkt het erop dat je uiteindelijk een goede kamer hebt gekregen voor een zeer goede prijs.
In dit soort situaties kun je het als een spel beschouwen en er toch een leuke tijd van maken.
Zitat von jaapj am Mai 8, 2026, 6:29 a.m. UhrDus jullie waren erbij?
flikker toch op man!
Volgens mij is een forum bedoelt om je bevindingen te plaatsen en niet om elkaar af te fakkelen. Dit land is echt naar de knoppen. Niemand kan meer normaal op elkaar reageren lijkt het wel. Bekrompenheid ten top!Bij mij werkt het in ieder geval zo, ik spreek vooraf een bedrag af en dan mag ik er vanuit gaan dat men zich hier aan houdt. En als mevrouw ondertussen er van alles bij gaat doen is niet mijn probleem.
Dus jullie waren erbij?
flikker toch op man!
Volgens mij is een forum bedoelt om je bevindingen te plaatsen en niet om elkaar af te fakkelen. Dit land is echt naar de knoppen. Niemand kan meer normaal op elkaar reageren lijkt het wel. Bekrompenheid ten top!
Bij mij werkt het in ieder geval zo, ik spreek vooraf een bedrag af en dan mag ik er vanuit gaan dat men zich hier aan houdt. En als mevrouw ondertussen er van alles bij gaat doen is niet mijn probleem.
Zitat von Wandelaar5 am Mai 8, 2026, 6:43 a.m. UhrIk heb onlangs een kamer mee gemaakt die begon met een heel upsell menu en daarmee was bij mij alle lust (en dus ook mijn erectie) weg, dus ik kan me de recensie van Jaap wel voorstellen. Ik heb ook een keer een trio gedaan waar de dames maar bleven zeuren om er een uur van te maken. Ook toen was bij mij na een kwartier alle lust weg. Tegelijk brengt one dollar het in een redelijk prijsperspectief waar hij zeker ook een punt heeft. Knap dat hij er een spel van maakt.
Dus m.i. is er geen reden voor persoonlijke aanvallen. Gewoon een andere reactie op het gedrag van een dame.
Ik heb onlangs een kamer mee gemaakt die begon met een heel upsell menu en daarmee was bij mij alle lust (en dus ook mijn erectie) weg, dus ik kan me de recensie van Jaap wel voorstellen. Ik heb ook een keer een trio gedaan waar de dames maar bleven zeuren om er een uur van te maken. Ook toen was bij mij na een kwartier alle lust weg. Tegelijk brengt one dollar het in een redelijk prijsperspectief waar hij zeker ook een punt heeft. Knap dat hij er een spel van maakt.
Dus m.i. is er geen reden voor persoonlijke aanvallen. Gewoon een andere reactie op het gedrag van een dame.
Zitat von vergeetachtige beer am Mai 8, 2026, 7:17 a.m. UhrQuote from maximusdennis on May 7, 2026, 11:23 pmZelfs kort op bericht #11 reageer op de prijzen. Normaliter is BJZC alléén al 50€ extra als optie, bevat idem voor CIM 50€ én TZ idem 50€ én standaard half uurtje is 80€.
AMEN
Nou nee, standaard is het 70p30 en bij veel dames zit daar tz en pzc al bij. De meerprijzen die jij nu aanhaalt zijn dus niet standaard. De extra optie waarvoor 95% van de dames extra telt is cim. En het gros van de dames rekent hier 50 Euro voor. Al zijn er ook dames bij wie zelfs cim in de 70p30 zit inbegrepen.
Daarnaast kan het hele onderhandelingsproces behoorlijk sfeerdodend werken. Ik (en met mij vele) komen om te ontspannen, relaxen en een fijne dag te hebben.
Trouwens is 80+50+50+50 = 230 Euro en niet 330 Euro, maar dat terzijde.
Quote from maximusdennis on May 7, 2026, 11:23 pmZelfs kort op bericht #11 reageer op de prijzen. Normaliter is BJZC alléén al 50€ extra als optie, bevat idem voor CIM 50€ én TZ idem 50€ én standaard half uurtje is 80€.
AMEN
Nou nee, standaard is het 70p30 en bij veel dames zit daar tz en pzc al bij. De meerprijzen die jij nu aanhaalt zijn dus niet standaard. De extra optie waarvoor 95% van de dames extra telt is cim. En het gros van de dames rekent hier 50 Euro voor. Al zijn er ook dames bij wie zelfs cim in de 70p30 zit inbegrepen.
Daarnaast kan het hele onderhandelingsproces behoorlijk sfeerdodend werken. Ik (en met mij vele) komen om te ontspannen, relaxen en een fijne dag te hebben.
Trouwens is 80+50+50+50 = 230 Euro en niet 330 Euro, maar dat terzijde.
Zitat von Assman am Mai 8, 2026, 8:00 a.m. UhrZelf heb ik nog nooit om CIM gevraagd, want ik heb daar geen 50€ voor over.
Maar een handvol dames doet het gewoon omdat ze het leuk vinden, voor 70€. Alleen bij mij natuurlijk 😜.
Eentje wilde toch wel graag wat extra’s hebben voor CIM, ondanks dat ze het ongevraagd had gedaan, en toen heb ik haar 100€ gegeven, wat prima was.Sommige dames zijn afkomstig van clubs waar het normaal is dat je op de kamer een hele menukaart voorgeschoteld krijgt, mijn Junior haakt dan ook af ja. Op de kamer mag er niet meer over geld gesproken worden, vind ik dan. En meestal gaat het ook zo bij Sixsens.
Maar goed, Kayra. Ze heeft dus zeker de looks en de skills, misschien toch maar eens een praatje met haar gaan maken vandaag 🙂.
Zelf heb ik nog nooit om CIM gevraagd, want ik heb daar geen 50€ voor over.
Maar een handvol dames doet het gewoon omdat ze het leuk vinden, voor 70€. Alleen bij mij natuurlijk 😜.
Eentje wilde toch wel graag wat extra’s hebben voor CIM, ondanks dat ze het ongevraagd had gedaan, en toen heb ik haar 100€ gegeven, wat prima was.
Sommige dames zijn afkomstig van clubs waar het normaal is dat je op de kamer een hele menukaart voorgeschoteld krijgt, mijn Junior haakt dan ook af ja. Op de kamer mag er niet meer over geld gesproken worden, vind ik dan. En meestal gaat het ook zo bij Sixsens.
Maar goed, Kayra. Ze heeft dus zeker de looks en de skills, misschien toch maar eens een praatje met haar gaan maken vandaag 🙂.