Angelina
Zitat von waves am Juni 4, 2023, 3:20 p.m. UhrGisteren na lang twijfelen gekamerd met deze prachtige dame!. Had ze al enkele malen gezien de keren dat ik de club bezocht, tja je kan er ook niet naast kijken.. maar omdat ze (vind ik) nogal kill en ongeïnteresseerd rondloopt heb ik lang getwijfeld,gisteren liep ze dan langs me voorbij en heb haar subtiel aangesproken..haar engels is idd niet top maar voldoende voor op te kamer te gaan :- ) zo doende,een leuke kamer,alles correct afgehandeld, helaas geen tz maar ze weet haar looks te gebruiken bij de BJ ect. Wel geen herhalingsgevaar voor mij :- )
Gisteren na lang twijfelen gekamerd met deze prachtige dame!. Had ze al enkele malen gezien de keren dat ik de club bezocht, tja je kan er ook niet naast kijken.. maar omdat ze (vind ik) nogal kill en ongeïnteresseerd rondloopt heb ik lang getwijfeld,gisteren liep ze dan langs me voorbij en heb haar subtiel aangesproken..haar engels is idd niet top maar voldoende voor op te kamer te gaan :- ) zo doende,een leuke kamer,alles correct afgehandeld, helaas geen tz maar ze weet haar looks te gebruiken bij de BJ ect. Wel geen herhalingsgevaar voor mij :- )
Zitat von Bachatero am Dezember 15, 2025, 8:34 a.m. UhrInderdaad zeer mooie blauwe ogen en één van mijn favoriete dames in SS. Ze vertrekt volgend weekend op vakantie en zou terugkomen rond 10 januari…
Inderdaad zeer mooie blauwe ogen en één van mijn favoriete dames in SS. Ze vertrekt volgend weekend op vakantie en zou terugkomen rond 10 januari…
Zitat von Zwabber am Dezember 28, 2025, 9:11 a.m. UhrDoor een communicatie foutje van Mimi, die mij een dame met blauwe ogen aanbeveelde, kwam ik (alweer 2 weken gelden) in contact met Angelina, omdat zij de enige dame is die ik ken in Sixsens die blauwe ogen heeft. Bleek later dat Mimi eigenlijk een andere dame bedoelde (Aylin), maar heb zeker geen spijt van de kamer met Angelina. Wat een leuke meid. 24 jaar. Oud genoeg om volwassen te zijn en jong genoeg om nog lekker jeugdig speels te zijn 😛 En wat een mooie meid. Voor mij één van de mooiste dames in Sixsens. Had haar al vaker gezien in Sixsens, maar dacht, zo'n mooie meid is waarschijnlijk niet veel op de kamer. Had ik dat even flink mis! Echt goede service. Deed met alles lekker mee. erg goede service met een ondeugend en speels randje 😛 Herhalingsgevaar absoluut 100% Ik voel een trio met Mimi aankomen, volgend jaar. Twee bloedmooie engeltjes met erg goede service. De zevende hemel bestaat blijkbaar echt 😛
Door een communicatie foutje van Mimi, die mij een dame met blauwe ogen aanbeveelde, kwam ik (alweer 2 weken gelden) in contact met Angelina, omdat zij de enige dame is die ik ken in Sixsens die blauwe ogen heeft. Bleek later dat Mimi eigenlijk een andere dame bedoelde (Aylin), maar heb zeker geen spijt van de kamer met Angelina. Wat een leuke meid. 24 jaar. Oud genoeg om volwassen te zijn en jong genoeg om nog lekker jeugdig speels te zijn 😛 En wat een mooie meid. Voor mij één van de mooiste dames in Sixsens. Had haar al vaker gezien in Sixsens, maar dacht, zo'n mooie meid is waarschijnlijk niet veel op de kamer. Had ik dat even flink mis! Echt goede service. Deed met alles lekker mee. erg goede service met een ondeugend en speels randje 😛 Herhalingsgevaar absoluut 100% Ik voel een trio met Mimi aankomen, volgend jaar. Twee bloedmooie engeltjes met erg goede service. De zevende hemel bestaat blijkbaar echt 😛
Zitat von Assman am Januar 18, 2026, 4:41 p.m. UhrMet Angelina (“altijd boos…”
) wilde ik al heel lang nog eens herhalen, maar ze is moeilijk te pakken te krijgen. Afgelopen Vrijdag had ik echter mazzel. Toen ik vroeg of ze alsjeblieft met mij naar de kamer zou willen gaan was ze niet meer boos, maar verscheen er een glimlach op haar gezicht
. Tsjongejonge, wat een mooie meid is dit toch, ongelofelijk. En haar service is navenant. Angelina maakte er echt een erotische show van. Normaal gesproken heb ik 4 uurtjes hersteltijd nodig tussen de kamers, maar deze was slechts twee uurtjes na de vorige. Desondanks had Angelina totaal geen moeite met me, wat een skills zeg…
Daags erna heb ik haar nogmaals een kus en een groot compliment gegeven.
Met Angelina (“altijd boos…” ) wilde ik al heel lang nog eens herhalen, maar ze is moeilijk te pakken te krijgen. Afgelopen Vrijdag had ik echter mazzel. Toen ik vroeg of ze alsjeblieft met mij naar de kamer zou willen gaan was ze niet meer boos, maar verscheen er een glimlach op haar gezicht
. Tsjongejonge, wat een mooie meid is dit toch, ongelofelijk. En haar service is navenant. Angelina maakte er echt een erotische show van. Normaal gesproken heb ik 4 uurtjes hersteltijd nodig tussen de kamers, maar deze was slechts twee uurtjes na de vorige. Desondanks had Angelina totaal geen moeite met me, wat een skills zeg…
Zitat von Zwabber am Januar 25, 2026, 12:27 p.m. UhrQuote from Assman on January 18, 2026, 4:41 pmMet Angelina (“altijd boos…”
) wilde ik al heel lang nog eens herhalen, maar ze is moeilijk te pakken te krijgen. Afgelopen Vrijdag had ik echter mazzel. Toen ik vroeg of ze alsjeblieft met mij naar de kamer zou willen gaan was ze niet meer boos, maar verscheen er een glimlach op haar gezicht
Daags erna heb ik haar nogmaals een kus en een groot compliment gegeven.Helemaal mee eens, Assman. Angelina is een, zoals zo vaak bij knappe dames, onderschatte dame. Vaak denk je, die is te knap om goed te zijn, althans, dat heb ik meestal. Haar blik helpt ook niet altijd mee. Ik wil niet zeggen dat ze arrogant of boos kijkt, eerder misschien een serieuze blik. Ze lacht niet veel. Maar op de kamer verandert dat totaal. Als je een beetje een klik met haar hebt, ontdooit ze helemaal. Dan lacht ze, maakt ze grapjes een wordt het een speels katje. Over haar service heb ik niets te klagen. Die is bovengemiddeld. En die ogen.... om verliefd op te worden.
Quote from Assman on January 18, 2026, 4:41 pmMet Angelina (“altijd boos…”
Helemaal mee eens, Assman. Angelina is een, zoals zo vaak bij knappe dames, onderschatte dame. Vaak denk je, die is te knap om goed te zijn, althans, dat heb ik meestal. Haar blik helpt ook niet altijd mee. Ik wil niet zeggen dat ze arrogant of boos kijkt, eerder misschien een serieuze blik. Ze lacht niet veel. Maar op de kamer verandert dat totaal. Als je een beetje een klik met haar hebt, ontdooit ze helemaal. Dan lacht ze, maakt ze grapjes een wordt het een speels katje. Over haar service heb ik niets te klagen. Die is bovengemiddeld. En die ogen.... om verliefd op te worden.
Zitat von Zwabber am Februar 1, 2026, 7:02 p.m. UhrZaterdag 31 Januari was ik weer met Angelina op kamer. Ik ken haar sinds December vorig jaar en dit was al de derde kamer met haar. Ik blijf me verbazen over haar. Haar body is om te smullen. Lekkere kont, heerlijke borsten, een mooi koppie en die blauwe ogen... Daarnaast gewoon een leuke, spontane meid met goede service. Ik denk dat Angelina de beste Gen-Z dame (geboortejaar 1997-2012) is, die ik ooit in Sixsens gehad heb. Misschien wel de beste Gen-Z dame ooit. Op de kamer is het echt genieten met haar. Soms serieus, soms speels en soms lekker sexy. O ja, en dit keer was ze niet onhandig op de kamer 🙂 De vorige twee keren liet ze wat vallen op het laken, maar dit keer bleef het laken schoon.
Zaterdag 31 Januari was ik weer met Angelina op kamer. Ik ken haar sinds December vorig jaar en dit was al de derde kamer met haar. Ik blijf me verbazen over haar. Haar body is om te smullen. Lekkere kont, heerlijke borsten, een mooi koppie en die blauwe ogen... Daarnaast gewoon een leuke, spontane meid met goede service. Ik denk dat Angelina de beste Gen-Z dame (geboortejaar 1997-2012) is, die ik ooit in Sixsens gehad heb. Misschien wel de beste Gen-Z dame ooit. Op de kamer is het echt genieten met haar. Soms serieus, soms speels en soms lekker sexy. O ja, en dit keer was ze niet onhandig op de kamer 🙂 De vorige twee keren liet ze wat vallen op het laken, maar dit keer bleef het laken schoon.
Zitat von Bachatero am April 18, 2026, 3:03 p.m. UhrNa 2,5 maanden is Angelina weer terug, al jaren één van mijn favoriete dames in SS. Deze keer zou ze 4 weken blijven en dan voor een korte periode weer even naar huis gaan…
Na 2,5 maanden is Angelina weer terug, al jaren één van mijn favoriete dames in SS. Deze keer zou ze 4 weken blijven en dan voor een korte periode weer even naar huis gaan…