Isabella (Roemeense)
Zitat von Wandelaar5 am Dezember 21, 2025, 6:29 a.m. UhrQuote from Fickie on December 20, 2025, 10:22 pmAllemaal niet en jij ook niet maar de 3 nieuwe dames die ik vandaag getest heb vragen voor de full Sixsens service 100/30 en 150/60. Ijsbeertjee had dezelfde ervaring, kwestie van de waarheid te durven schrijven. Dat vraagt ballen blijkbaar
1) Er zijn ook dames die er al langer zijn die wel eens meer vragen.
2) Dat doen ze als ze denken dat ze daarmee succes kunnen hebben. En die kans vergroot je door andere dames meer te betalen. En ook als je samen bent met mannen die dat doen. Onder de dames gaat het als een lopend vuurtje “dat is een €150/€200/… man”
3) Dat verklaart ook de reacties op jouw bericht. Die komen van mannen waarbij de dames dat niet proberen en niet door een gebrek aan lef.
4) Je bericht is tendentieus door alle voor jou nieuwe vrouwen zo weg te zetten. En wat is nieuw? Sinds Isabella zijn er al meer dan 3 nieuwe dames gekomen
5) Het is m.i. helemaal geen blijk van ballen dat je dat hier anoniem en zonder namen van de betreffende dames te noemen opschrijft.
6) Een normale reactie is m.i. om de betreffende dames bij de receptie te melden en niet hier een tendentieus berichtje te plaatsen om je frustratie te uiten.
Quote from Fickie on December 20, 2025, 10:22 pmAllemaal niet en jij ook niet maar de 3 nieuwe dames die ik vandaag getest heb vragen voor de full Sixsens service 100/30 en 150/60. Ijsbeertjee had dezelfde ervaring, kwestie van de waarheid te durven schrijven. Dat vraagt ballen blijkbaar
1) Er zijn ook dames die er al langer zijn die wel eens meer vragen.
2) Dat doen ze als ze denken dat ze daarmee succes kunnen hebben. En die kans vergroot je door andere dames meer te betalen. En ook als je samen bent met mannen die dat doen. Onder de dames gaat het als een lopend vuurtje “dat is een €150/€200/… man”
3) Dat verklaart ook de reacties op jouw bericht. Die komen van mannen waarbij de dames dat niet proberen en niet door een gebrek aan lef.
4) Je bericht is tendentieus door alle voor jou nieuwe vrouwen zo weg te zetten. En wat is nieuw? Sinds Isabella zijn er al meer dan 3 nieuwe dames gekomen
5) Het is m.i. helemaal geen blijk van ballen dat je dat hier anoniem en zonder namen van de betreffende dames te noemen opschrijft.
6) Een normale reactie is m.i. om de betreffende dames bij de receptie te melden en niet hier een tendentieus berichtje te plaatsen om je frustratie te uiten.
Zitat von Assman am Dezember 21, 2025, 11:00 a.m. UhrGoed 👍
En dan nu weer back on topic please. Dit is Isabella’s draadje.Gisteren heb ik trouwens geprobeerd om met Isabella te herhalen (blijkbaar ben ik tevreden over de prijs/ kwaliteit verhouding),
maar ze was de hele dag aan het kameren. Dus ze doet het uitstekend, echt weer een aanwinst voor Sixsens!
Goed 👍
En dan nu weer back on topic please. Dit is Isabella’s draadje.
Gisteren heb ik trouwens geprobeerd om met Isabella te herhalen (blijkbaar ben ik tevreden over de prijs/ kwaliteit verhouding),
maar ze was de hele dag aan het kameren. Dus ze doet het uitstekend, echt weer een aanwinst voor Sixsens!
Zitat von maximusdennis am Dezember 22, 2025, 12:08 p.m. UhrIsabella was za 20/12/25 idd erg druk de hele dag met BOekingen Reserveringen. Gelukkig was één van de Heeren Gentleman zo Beleefd om samen met Isabella van Buffer Diner te genieten van onze Poolse Kok. Isabella luistertde aandachtig mee én genoot zichtbaar. Isabella zal kennelijk blij zijn een keer gezamenlijk te kunnen dineren met een Heer. Daarna ging Isabella snel dóórr én ging zo snel mogelijke kamers met hem. Zo gaat dat nu een keer.
Isabella was za 20/12/25 idd erg druk de hele dag met BOekingen Reserveringen. Gelukkig was één van de Heeren Gentleman zo Beleefd om samen met Isabella van Buffer Diner te genieten van onze Poolse Kok. Isabella luistertde aandachtig mee én genoot zichtbaar. Isabella zal kennelijk blij zijn een keer gezamenlijk te kunnen dineren met een Heer. Daarna ging Isabella snel dóórr én ging zo snel mogelijke kamers met hem. Zo gaat dat nu een keer.
Zitat von Agronymus1 am Dezember 22, 2025, 8:46 p.m. UhrQuote from Fickie on December 20, 2025, 10:25 am@assman bedankt voor je cryptisch antwoord
Dit wil zeggen dat ze handelt zoals alle nieuwe dames: voor 70/30 en 130/60 basic service. Verwacht je full Sixsens service komt er 30/30 of 20/60 erbovenop.
Pas aangemeld op 18 december. En nu al denken de wijsheid in pacht te hebben....
Quote from Fickie on December 20, 2025, 10:25 am@assman bedankt voor je cryptisch antwoord
Dit wil zeggen dat ze handelt zoals alle nieuwe dames: voor 70/30 en 130/60 basic service. Verwacht je full Sixsens service komt er 30/30 of 20/60 erbovenop.
Pas aangemeld op 18 december. En nu al denken de wijsheid in pacht te hebben....
Zitat von tiemrevog am Dezember 22, 2025, 9:19 p.m. UhrAlsof dat de ultieme graadmeter is .... .
Ongebreidelde idiotrie rules hier blijkbaar.
Alsof dat de ultieme graadmeter is .... .
Zitat von oups am Dezember 23, 2025, 3:25 a.m. UhrQuote from tiemrevog on December 22, 2025, 9:19 pmAlsof dat de ultieme graadmeter is .... .
Dank u voor uw interessante en vriendelijke bijdragen aan dit forum.
Quote from tiemrevog on December 22, 2025, 9:19 pmAlsof dat de ultieme graadmeter is .... .
Dank u voor uw interessante en vriendelijke bijdragen aan dit forum.
Zitat von Fickie am Dezember 23, 2025, 9:29 a.m. UhrQuote from tiemrevog on December 22, 2025, 9:19 pmAlsof dat de ultieme graadmeter is .... .
Blijkbaar wel 😉
Quote from iejtentiejn on December 20, 2025, 11:51 pmLaat die nieuwe dames met hun te hoge prijzen gewoon links liggen ... als ze weinig klanten hebben zullen ze zich wel aanpassen!
Dat doe ik met deze dame want ondertussen ken ik haar prijslijst ;). Hilarisch wordt het als er beweerd wordt dat deze dames dat bij hun niet proberen. Yeah right... 😆
Quote from tiemrevog on December 22, 2025, 9:19 pmAlsof dat de ultieme graadmeter is .... .
Blijkbaar wel 😉
Quote from iejtentiejn on December 20, 2025, 11:51 pmLaat die nieuwe dames met hun te hoge prijzen gewoon links liggen ... als ze weinig klanten hebben zullen ze zich wel aanpassen!
Dat doe ik met deze dame want ondertussen ken ik haar prijslijst ;). Hilarisch wordt het als er beweerd wordt dat deze dames dat bij hun niet proberen. Yeah right... 😆
Zitat von maximusdennis am Dezember 23, 2025, 9:55 a.m. UhrHeb géén enkel idee welke prijzen Isabella hanteert. In ieder geval heb ik van tevoren een Budget in Gedachten met daarmee het bijbehorende dienstenpakket. Indien Isabella dit volledig waarmaakt, ben ik daarna "Happy the Peppy" very good feeling én kan nog volledig nagenieten. Dus de prijs is het Bewijs. Eerlijk gezegd ben ik ook niet de Hele Dag met "Pricing" bezig, zolang Isabella maar levert presteert.
Heb géén enkel idee welke prijzen Isabella hanteert. In ieder geval heb ik van tevoren een Budget in Gedachten met daarmee het bijbehorende dienstenpakket. Indien Isabella dit volledig waarmaakt, ben ik daarna "Happy the Peppy" very good feeling én kan nog volledig nagenieten. Dus de prijs is het Bewijs. Eerlijk gezegd ben ik ook niet de Hele Dag met "Pricing" bezig, zolang Isabella maar levert presteert.
Zitat von ozzy am Dezember 23, 2025, 11:14 a.m. UhrQuote from Assman on December 21, 2025, 11:00 amGoed
En dan nu weer back on topic please. Dit is Isabella’s draadje.Lukt nog niet zo te zien.........
Quote from Assman on December 21, 2025, 11:00 amGoed
En dan nu weer back on topic please. Dit is Isabella’s draadje.
Lukt nog niet zo te zien.........
Zitat von maximusdennis am Dezember 23, 2025, 3:52 p.m. Uhr😅😅Het is Maar Net Hoe Je Telt bf❤️❤️😘😘😘
😅😅Het is Maar Net Hoe Je Telt bf❤️❤️😘😘😘