Isabella (Roemeense)
Zitat von Assman am November 29, 2025, 2:15 a.m. UhrHet aantal leden van de “Club van Sixsens Dames die Assman Finishten in een Derde Ronde” is vandaag gegroeid dankzij Isabella (van 2 naar 3 dames gegaan).
Vrijdagnacht, technisch gezien eigenlijk al Zaterdag. Bijna iedereen was moe, de meesten hadden het wel gehad. Maar Isabella dartelde nog rond in de bar, op zoek naar een “slachtoffer”. We zouden de laatsten voor elkaar worden, deze dag.
De 30 jarige Roemeense Isabella werkt nu drie weken bij Sixsens, maar is duidelijk al een ervaren dame. Ze heeft vooral in Wenen gewerkt. Erg knappe exotische verschijning, een wat donkerder type. Mooi gezicht, lange zwarte haren, 1,60m zal ze niet halen denk ik, mooie grote borsten (D) die zacht aanvoelen, mooie billen, mooie getinte huid, alles mooi 🙂 Lekker degelijk gebouwd, ik schat haar in rond de 55kg.
Met nieuwe dames loop je altijd meer risico. De bekende volledige Sixsens service tegen de gangbare prijzen, niet vanzelfsprekend bij Isabella. Daar moet dan even over gesproken worden, liefst voordat je op de kamer bent.
Ondanks het late tijdstip deed ze nog echt haar best. Isabella heeft een heerlijk lichaam en serieus goede skills. Geheel tegen mijn verwachting in slaagde ze er relatief gemakkelijk in om er nog een flinke plof uit te krijgen bij mij. De derde die dag dus.Zeer sexy dame, die makkelijk communiceert (in het Engels), haar best doet en serieuze skills heeft. Dan is het herhalingsgevaar natuurlijk 100%.
Het aantal leden van de “Club van Sixsens Dames die Assman Finishten in een Derde Ronde” is vandaag gegroeid dankzij Isabella (van 2 naar 3 dames gegaan).
Vrijdagnacht, technisch gezien eigenlijk al Zaterdag. Bijna iedereen was moe, de meesten hadden het wel gehad. Maar Isabella dartelde nog rond in de bar, op zoek naar een “slachtoffer”. We zouden de laatsten voor elkaar worden, deze dag.
De 30 jarige Roemeense Isabella werkt nu drie weken bij Sixsens, maar is duidelijk al een ervaren dame. Ze heeft vooral in Wenen gewerkt. Erg knappe exotische verschijning, een wat donkerder type. Mooi gezicht, lange zwarte haren, 1,60m zal ze niet halen denk ik, mooie grote borsten (D) die zacht aanvoelen, mooie billen, mooie getinte huid, alles mooi 🙂 Lekker degelijk gebouwd, ik schat haar in rond de 55kg.
Met nieuwe dames loop je altijd meer risico. De bekende volledige Sixsens service tegen de gangbare prijzen, niet vanzelfsprekend bij Isabella. Daar moet dan even over gesproken worden, liefst voordat je op de kamer bent.
Ondanks het late tijdstip deed ze nog echt haar best. Isabella heeft een heerlijk lichaam en serieus goede skills. Geheel tegen mijn verwachting in slaagde ze er relatief gemakkelijk in om er nog een flinke plof uit te krijgen bij mij. De derde die dag dus.
Zeer sexy dame, die makkelijk communiceert (in het Engels), haar best doet en serieuze skills heeft. Dan is het herhalingsgevaar natuurlijk 100%.
Zitat von Wandelaar5 am November 29, 2025, 6:36 a.m. UhrAanvullend: ze heeft mooie sprekende blauwe ogen, haar borsten bevatten siliconen en je kunt haar vinden midden op de ronde bank in de bar.
Aanvullend: ze heeft mooie sprekende blauwe ogen, haar borsten bevatten siliconen en je kunt haar vinden midden op de ronde bank in de bar.
Zitat von maximusdennis am Dezember 15, 2025, 10:49 p.m. UhrIsabella Ro 30jr heeft óók mooie grote TepelHoven op haar grote siliconen borsten staan. Dat zie je niet zo vaak. Ik hou daar van. Erg leuk om te zien, dus bijzonder goed voor extra lekkere seks. Isabella is begin NOV25 voor 6S komen werken, dus binnenkort al 2mnd aanwezig in Dienst. Zéér ervaren dame uit Club Wenen.
Isabella Ro 30jr heeft óók mooie grote TepelHoven op haar grote siliconen borsten staan. Dat zie je niet zo vaak. Ik hou daar van. Erg leuk om te zien, dus bijzonder goed voor extra lekkere seks. Isabella is begin NOV25 voor 6S komen werken, dus binnenkort al 2mnd aanwezig in Dienst. Zéér ervaren dame uit Club Wenen.
Zitat von Thadince am Dezember 18, 2025, 3:15 a.m. UhrZitat von Assman am November 29, 2025, 2:15 a.m. UhrHet aantal leden van de “Club van Sixsens Dames die Assman Finishten in een Derde Ronde” is vandaag gegroeid dankzij Isabella (van 2 naar 3 dames gegaan).
De 30 jarige Roemeense Isabella werkt nu drie weken bij Sixsens, maar is duidelijk al een ervaren dame. Ze heeft vooral in Wenen gewerkt. Erg knappe exotische verschijning, een wat donkerder type. Mooi gezicht, lange zwarte haren, 1,60m zal ze niet halen denk ik, mooie grote borsten (D) die zacht aanvoelen, mooie billen, mooie getinte huid, alles mooi
Lekker degelijk gebouwd, ik schat haar in rond de 55kg.
Met nieuwe dames loop je altijd meer risico. De bekende volledige Sixsens service tegen de gangbare prijzen block blast, niet vanzelfsprekend bij Isabella. Daar moet dan even over gesproken worden, liefst voordat je op de kamer bent.
Ondanks het late tijdstip deed ze nog echt haar best. Isabella heeft een heerlijk lichaam en serieus goede skills. Geheel tegen mijn verwachting in slaagde ze er relatief gemakkelijk in om er nog een flinke plof uit te krijgen bij mij. De derde die dag dus.Zeer sexy dame, die makkelijk communiceert (in het Engels), haar best doet en serieuze skills heeft. Dan is het herhalingsgevaar natuurlijk 100%.
Ik zie dat Isabella nog maar drie weken bij Sixsens werkt maar duidelijk al flink wat ervaring heeft opgedaan. Je zegt dat ze vooral in Wenen gewerkt heeft — merk je dat ook echt terug in haar aanpak of stijl vergeleken met andere dames?
Zitat von Assman am November 29, 2025, 2:15 a.m. UhrHet aantal leden van de “Club van Sixsens Dames die Assman Finishten in een Derde Ronde” is vandaag gegroeid dankzij Isabella (van 2 naar 3 dames gegaan).
De 30 jarige Roemeense Isabella werkt nu drie weken bij Sixsens, maar is duidelijk al een ervaren dame. Ze heeft vooral in Wenen gewerkt. Erg knappe exotische verschijning, een wat donkerder type. Mooi gezicht, lange zwarte haren, 1,60m zal ze niet halen denk ik, mooie grote borsten (D) die zacht aanvoelen, mooie billen, mooie getinte huid, alles mooi
Met nieuwe dames loop je altijd meer risico. De bekende volledige Sixsens service tegen de gangbare prijzen block blast, niet vanzelfsprekend bij Isabella. Daar moet dan even over gesproken worden, liefst voordat je op de kamer bent.
Ik zie dat Isabella nog maar drie weken bij Sixsens werkt maar duidelijk al flink wat ervaring heeft opgedaan. Je zegt dat ze vooral in Wenen gewerkt heeft — merk je dat ook echt terug in haar aanpak of stijl vergeleken met andere dames?
Zitat von WithHair1960 am Dezember 18, 2025, 9:20 a.m. UhrIsabella heeft zeker veel ervaring en dat straalt ze ook uit. Spreekt zeer goed Duits en Engels, een zeer sympathieke dame
Isabella heeft zeker veel ervaring en dat straalt ze ook uit. Spreekt zeer goed Duits en Engels, een zeer sympathieke dame
Zitat von Fickie am Dezember 18, 2025, 9:43 a.m. UhrQuote from Assman on November 29, 2025, 2:15 amErg knappe exotische verschijning, een wat donkerder type. Mooi gezicht, lange zwarte haren, 1,60m zal ze niet halen denk ik, mooie grote borsten (D) die zacht aanvoelen, mooie billen, mooie getinte huid, alles mooi
Ik vind haar ook knap maar heb mijn twijfels daarom nog niet geprobeerd. Je zegt dat de gangbare prijzen niet vanzelfsprekend zijn bij haar, wat heb je dan betaald als ik mag vragen?
Quote from Assman on November 29, 2025, 2:15 amErg knappe exotische verschijning, een wat donkerder type. Mooi gezicht, lange zwarte haren, 1,60m zal ze niet halen denk ik, mooie grote borsten (D) die zacht aanvoelen, mooie billen, mooie getinte huid, alles mooi
Ik vind haar ook knap maar heb mijn twijfels daarom nog niet geprobeerd. Je zegt dat de gangbare prijzen niet vanzelfsprekend zijn bij haar, wat heb je dan betaald als ik mag vragen?
Zitat von WithHair1960 am Dezember 18, 2025, 10:23 a.m. UhrDe gewone gangbare prijs, (€70 - €120 ik betaal altijd van te voren, krijg je (bijna) nooit "gezeur" ,van dat geld krijg je dan je service 😉 😉
De gewone gangbare prijs, (€70 - €120 ik betaal altijd van te voren, krijg je (bijna) nooit "gezeur" ,van dat geld krijg je dan je service 😉 😉
Zitat von ijsbeertjee am Dezember 18, 2025, 10:49 a.m. Uhr.
kreeg jij voor de 70-120. Pzc en TZ erbij?
.
Zitat von Wandelaar5 am Dezember 18, 2025, 7:01 p.m. UhrQuote from ijsbeertjee on December 18, 2025, 10:49 am.
Dat was ze bij mij wel van plan, maar ze haakte af toen ik het woordje Barokkar liet vallen.
Quote from ijsbeertjee on December 18, 2025, 10:49 am.
Dat was ze bij mij wel van plan, maar ze haakte af toen ik het woordje Barokkar liet vallen.