Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Inval donderdag 2 april

Net terug van een bewogen namiddag in SS. Even voor 16h viel de politie binnen. Met een enorm machtsvertoon werden alle bezoekers en dames verzameld in de bar. Er was geen ontkomen aan, op elke hoek en bij elke nooddeur stonden er agenten. Het ganse gebouw werd gedurende circa 1,5 h  volledig doorzocht, vervolgens werden de mannen per 5 en onder begeleiding van agenten verzocht om hun lockers te openen. In die van mij vonden ze nog een 2de Aprilvis🤣.  Daarna werden we in quarantaine gezet in de veranda en rooktent. Omstreeks 18h15 was de controle ten einde. Chapeau voor Willy en Beata: alle aanwezige mannelijke bezoekers kregen van hen een free entry voor een volgend bezoek, en naar ik begrepen had was dit ook voor de dames het geval. Prima klantvriendelijkheid van de eigenaars! De sfeer was daarna wel wat zoek, maar de club bleef gewoon open.

Bachatero, Tropische_verrassing und 11 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985MemeMooAmourDeParismaximusdennisoupsPascaldWithHair1960Assmaniejtentiejnromantische kereltje

Nou, om 18.30 waren vrijwel alle kamers weer bezet! 😂

Bachatero, Wandelaar5 und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5hotmister1985maximusdennisoupsWithHair1960iejtentiejn

Dit was een andere ervaring als bij een vorig bezoekje van justitie, iedereen onder in de bar gepropt als vee in een wagon voor 1,5h waar een beetje een zuurstof tekort ontstond waarna we onder begeleiding in groepjes van 5 richting de douce/omkleedruimte werden gebracht, bij iedere deur/trap een bewaker ..... even kreeg ik een beeld uit een tijdperk van 80-85 jaar geleden voir mijn netvlies .... maar de wat jeugdige politie troeppenmacht was best wel vriendelijk en er was geen duitse herder die mij besneuffelde. Toen justitie het gebouw verliet werd er een aplaus ingezet voor ze?? Beetje een collectief stockholmsyndroom vermoed ik.  Toch even een dik compliment voor alle keuken personeel....die hadden vrijwel direct na onze vrijlating het eten klaar. En deze hadden dat aplaus eigenlijk verdiend.

Molaar, Bachatero und 10 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroWandelaar5MemeMooAmourDeParisoupskevinalonePascaldWithHair1960bosseve71BraboAssman