Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumRecent Forum Posts: infoInfo
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Info

Welke dames kunnen er worden aangeraden voor een GFE?

Danucia, lilly, lorena om er maar een paar te noemen!

tim.vv, Richke und powpow haben auf diesen Beitrag reagiert.
tim.vvRichkepowpow
Quote from tim.vv on June 3, 2026, 12:22 pm

Van de laatste lijst van Bachatero:

Roemeens: Aïsha *, Alicia *, Amalia zw, Ariana, Corina, Cristina, Danucsia *, Gamze, Georgiana, Janina, Larissa *, Lili *, Mickey, Mimi *, Monica *, Nikki *, Raïssa *, Rebecca, Roxy

Bulgaars : Dani, Melanie, Melis *, Melissa, Nancy, Natasha, Veronica,…

Overigen: Deborah (Port), Gloria (Oekr) *,  Megan (Ho) *, Mirabelle (Ho), Nathalie (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Tecla (Ho),…

Degenen met een * achter hun naam met een extra persoonlijke aanbeveling van mij. Ik weet tegelijk ook zeker dat andere mannen andere *en uit zouden delen en wellicht ook dames aan deze lijst toe zouden voegen…

Molaar, hotmister1985 und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Molaarhotmister1985maximusdenniskevinaloneZwabberWithHair1960Pavarotti1AssmanRichke

Cleopatra CLEO** was de laatste Farao van het oude Egypte. Cleo* leefde van 69 v.Chr. tot 30 v.Chr. en regeerde over Egypte van 51 v.Chr. tot haar dood.

Cleo* staat vooral bekend om:

• Haar politieke talent en intelligentie.
  • Haar relaties met en later .
  • Haar poging om de onafhankelijkheid van Egypte tegenover Rome te behouden.

Na de nederlaag van Antonius en Cleopatra tegen (toen nog Octavianus) pleegde Cleopatra in 30 v.Chr. zelfmoord. Volgens de bekende overlevering liet zij zich bijten door een giftige cobra, al zijn historici daar niet helemaal zeker van.

Cleopatra wordt vaak gezien als een van de beroemdste en invloedrijkste vrouwen uit de wereldgeschiedenis🥳🥳✌️✌️😉

Wandelaar5, Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assmaniejtentiejn
Quote from Wandelaar5 on June 3, 2026, 5:02 pm
Quote from tim.vv on June 3, 2026, 12:22 pm

Van de laatste lijst van Bachatero:

Roemeens: Aïsha *, Alicia *, Amalia zw, Ariana, Corina, Cristina, Danucsia *, Gamze, Georgiana, Janina, Larissa *, Lili *, Mickey, Mimi *, Monica *, Nikki *, Raïssa *, Rebecca, Roxy

Bulgaars : Dani, Melanie, Melis *, Melissa, Nancy, Natasha, Veronica,…

Overigen: Deborah (Port), Gloria (Oekr) *,  Megan (Ho) *, Mirabelle (Ho), Nathalie (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Tecla (Ho),…

Degenen met een * achter hun naam met een extra persoonlijke aanbeveling van mij. Ik weet tegelijk ook zeker dat andere mannen andere *en uit zouden delen en wellicht ook dames aan deze lijst toe zouden voegen…

Ik denk dat Azalea ook in dit rijtje past. Zij is enorm veranderd tov een aantal jaar geleden. Daarnaast is het 1 van de mooiste dames in Sixsens. Een andere dame is Selina (Duits met Marokkaanse roots). Een erg vriendelijke dame, die je een geweldige ervaring zal geven. Mimi is zeker een aanrader. Ook 1 van de mooiste dames en voor mij de G.O.A.T. op het gebied van GFE. Dani verdient ook zeker een *

Gems

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman