Hongaarse dame met rood haar
Zitat von Agronymus1 am Oktober 9, 2024, 5:58 pm UhrQuote from Liefhebber on October 9, 2024, 5:30 pmQuote from Agronymus1 on December 4, 2021, 10:16 pmWie weet hoe de iets oudere dame met rood haar heet die meestal onder het TV-scherm zit en elegante zilverkleurige pumps draagt? Zij lacht altijd vriendelijk. Heeft er ook iemand ervaring met haar?
Man, man, man ….
Ik weet niet wat je probleem is? Ik heb die vraag bijna drie jaar geleden gesteld en nu wordt er weer op gereageerd. De betreffende dame heb ik al zeer lang niet meer gezien in SS. In de lijsten van Bachatero komt ze ook al lang niet meer voor.
Quote from Liefhebber on October 9, 2024, 5:30 pmQuote from Agronymus1 on December 4, 2021, 10:16 pmWie weet hoe de iets oudere dame met rood haar heet die meestal onder het TV-scherm zit en elegante zilverkleurige pumps draagt? Zij lacht altijd vriendelijk. Heeft er ook iemand ervaring met haar?
Man, man, man ….
Ik weet niet wat je probleem is? Ik heb die vraag bijna drie jaar geleden gesteld en nu wordt er weer op gereageerd. De betreffende dame heb ik al zeer lang niet meer gezien in SS. In de lijsten van Bachatero komt ze ook al lang niet meer voor.
Zitat von Flyerke am Oktober 9, 2024, 7:50 pm UhrVolgens mij is dit Emily, slanke dame iets dikkere poep, mooi gebit, slappe borstjes,
vriendelijke dame,ik heb ze al een paar keer gezien op zondag tijdens mijn laatste
bezoeken, staat bij Bachatero op zijn lijstjes onder roemeens,???
Ik probeer maar te helpen hee : 😉
Volgens mij is dit Emily, slanke dame iets dikkere poep, mooi gebit, slappe borstjes,
vriendelijke dame,ik heb ze al een paar keer gezien op zondag tijdens mijn laatste
bezoeken, staat bij Bachatero op zijn lijstjes onder roemeens,???
Ik probeer maar te helpen hee : 😉
Zitat von kevinalone am Oktober 10, 2024, 6:03 am UhrQuote from Tjeppah on October 9, 2024, 5:23 pmZou ook Sandy geweest kunnen zijn
Sandy is een heel leuke meid maar heeft deze job vaarwel gezegd in het voorjaar.
Quote from Tjeppah on October 9, 2024, 5:23 pmZou ook Sandy geweest kunnen zijn
Sandy is een heel leuke meid maar heeft deze job vaarwel gezegd in het voorjaar.
Zitat von Wandelaar5 am Oktober 10, 2024, 10:38 am UhrSandy was er 3 jaar geleden nog niet eens. Agro heeft al aangegeven dat hij die dame al heel lang niet meer gezien heeft, dus we kunnen ophouden met hier speculeren en allerlei namen roepen van recentere dames.
En het was dus waarschijnlijk Nikita.
Sandy was er 3 jaar geleden nog niet eens. Agro heeft al aangegeven dat hij die dame al heel lang niet meer gezien heeft, dus we kunnen ophouden met hier speculeren en allerlei namen roepen van recentere dames.
En het was dus waarschijnlijk Nikita.