Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesGloria
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Gloria

12

dinsdag 27 februari sessie drie met Gloria

😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

 

Gelukkig had ik dat en na wat rondjes door de gewelven kwam ik Gloria opnieuw tegen. Die had ik vanmorgen al begroet, maar ze was “busy”. Deze zeer ervaren dame had ik al enig ervaring mee. En de hernieuwde kennismaking was om in te lijsten. Eerst een kwartiertje in een rustig hoekje bijgepraat, en Gloria wist behendig in een positie te komen dat ze me heerlijk kon tongzoenen, en tegelijk met een handje mijn ballen en penis kon bewerken. En zo een leven in de brouwerij initieerde dat ik er weer helemaal zin in kreeg. Ook de nu volgende kamersessie staat ingelijst. Super tof. Wat een dame zeg. Een waar genot op de kamer. Sexy, gevoelig, veel ideeën, en super vrolijk. Heerlijk.

 

😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

Wandelaar5, Dutch-gentleman und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Dutch-gentlemanDrDre1978

Een week geleden heeft Gloria mij (ook) kunnen verleiden tot een kamer bezoek en daar heb ik absoluut geen berouw van. In tegendeel. Gloria is een goed uitziende dame die je met haar schilderachtige ogen gemakkelijk weet te betoveren. Op de kamer doet zij er alles aan om het naar je zin te maken en daar slaagde zij bij mij zeker in.  Lekker uitgebreid gezoend, een heerlijk pijpbeurt gehad en haar lang mogen beffen wat zij, geloof ik,  niet heel  vervelend vond. Hoop dat Gloria nog lang moge blij in het mooie Limburgse heuvellandschap.

Wandelaar5, Dutch-gentleman und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Dutch-gentlemandoux nôtresWithHair1960DrDre1978

Vandaag weer deze wervelende dvp tegen gekomen. Heerlijke tongzoenen op de bank dus snel een kamer opgezocht.

Werd weer een top Gfe sessie met alles wat ik graag heb. Na de daad goede after sales en beloning betaald. Top

Wandelaar5, WithHair1960 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960DrDre1978

Liggend in de kino letterlijk besprongen door deze dame, die haar verleidingstechnieken beheerst, en een voorstel deed om het in een wat kleinere prive ruimte een vervolg te geven. Dat is aardig gelukt, want we hebben het samen een uur uitgehouden op de kamer.

Scores:

Tongzoenen: mag met meer beleving, het was geen amandelen pellen zal ik maar zeggen.

Beffen: stuurt heel erg aan op wat zij wil.

Pijpen: goed met veel variatie en druk, moest toch regelmatig op de rem om niet te vroeg af te gaan.

Neuken: goed, 3 standjes mogelijk

Eindoordeel: Ruim voldoende

Prijs/dienstverlening: in orde, standaard 6S tarief zonder upselling

 

 

Wandelaar5 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5DrDre1978
12