Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Gezellige én bevredigende zondag 8/3

Het is alweer een tijdje geleden dat den tiejn hier een bijdrage geleverd heeft, dus omwille van de vele lezers (niet-schrijvers, no offence) hierbij hopelijk leuke lectuur, een nabeschouwing van deze zondag in onze club.
Naar goede gewoonte net voor 12 toegekomen met mijn Roemeense bolide (hihi), dus een hollands tientje bespaard, omgekleed en op verkenning. Trap af en in de kino lagen "mijn" clubdames te wachten. Afspraakje gemaakt om 14u zodat ik eerst nog lekker kon ontbijten.
Enkele bekende bheren in de buitenresto gespot en me daar bij aangesloten: de lol kon beginnen. Kwam van een naburige tafel zelfs een NL bijzitten, en die hield de sfeer er mee in.
Voor mij is het gezellige ouwehoeren met de mannen even belangrijk als het kameren met de dames.
Het was zo gezellig dat ik de tijd uit het oog verloor en 1 van men godinnen me moest komen uithalen.
Die kamer was zoals gewoonlijk TOP, dat hoeft geen betoog.
Vervolgens biertje en sigaretje op terras bij een ander groepje bekenden.
Vandaag zoveel bekenden gezien - sommigen na vele maanden - dat ik niet de tijd vond om de buitensauna te proberen. Wel een half uurtje van 't zonnetje genoten met alweer een andere (mij beter bekende) beer. Gezellig bijgepraat want dat was ook alweer een tijdje geleden.
Hoog tijd voor een 2e ronde, en ik wilde wel iets nieuws proberen. Afgaande op ervaringen van collega's voor een ROE gekozen, maar dat leverde voor mij geen vuurwerk op, ondanks een lekkere BJZC en een heerlijke missio die me ei zo na deed ploffen. Toch besloten om men kruid niet te verschieten en te sparen voor een hopelijk betere 3e kamer.
Na een ontspannende douche dus maar direct op zoek naar een geschikte kandidate. Ik had eerder al 2 andere dames gespot maar die waren op dat moment niet te zien. Die houden we dan maar voor volgende week in 't achterhoofd.
Gelukkig zag ik in de bar een "anonieme" maar wel bekende dame die ik vorige week al een belofte gedaan had. Niet getwijfeld en belofte waargemaakt. Héél aangenaam half uurtje gespendeerd en de eerder gespaarde plof met veel plezier aan haar gegeven.
De gekamerde dames hebben hun bedankje verdiend én gekregen.
Aan de andere vriendelijk zijnde dames, dankjewel voor de aandacht en de knikjes.
Last but not least een dikke dankjewel aan het ganse clubteam ... alles was weer dik in orde.
Tot volgende zondag!
Bachatero, Wandelaar5 und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5MemeMoomaximusdenniskevinaloneWithHair1960Assmanozzy