Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesGeorgiana
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Georgiana

VorherigeSeite 2 von 2

Wo 11FEB26 2e Sessie uitgebreid gekamerd met Georgiana. Ontzettende Leuke Lieve Meid met Prachtig Zéér Mooi Gezicht / Uitstraling die héérlijk Afwisselend Sensitief BJ ZC 😈Pijpt 😈. Georgiana heeft prachtige grote Kont én daar hou ik van. De Doggy MC was zéér uitgebreid én Lang. Georgiana vindt geweldig om van achteren genomen te worden én ik kan dan héérlijk Harde doorstoten in haar Kontje. Was absoluut héérlijke date, Georgiana helemaal Wild, wilde direct op Herhaling, diezelfde dag nog, ik óók duidelijk. Zowel heerlijk daarbij flink klaar gekomen 💦💦💦💦Georgiana geeft duidelijk óók Dominant aan, waar haar grenzen liggen, daar hou ik Van. Georgiana inmiddels mijn vaste Buddy binnen SaunaClub Sixsens in Lemieësj Zuid-Limburg Benelux. Hartelijk Dank SuperLieve Georgiana én snel Weerziens tot de Volgende Relaxation Date.🤩🤩😘😘😘😋😋😋🙌🙌🙌💋🫶🫶🫶🏅🏅🏅 Za 14FEB26 op Herhaling Georgiana was wéér extreem goed met BJ ZC Doggy MC Cleaning én weer hetzelfde Rondje bevestigd dus wéér BJ ZC Doggy MC en afwerking in de Rubbers. Schade was 30min€70 echter €30 Tip Fooi gegeven omdat Georgiana buitengewoon gepresteerd heeft daarom extra Bonus én beiden Georgiana én ik heb heerlijk genoten van elkaar💦💦💦💦🥵🥵🥵🍑🍑🤛🤛🤛💋Herhalingsgevaar 100%. Zo 15FEB26 reeds om 11H gearriveerd in Zuid-Limburg nabij Aachen dus ruim op tijd om premie korting van Kamille te ontvangen ad 10€. Daarna omgekleed direct door naar de Bar én opgewacht door Georgiana én Gamze. Wat een fantastisch welkomst comité, beter kun je niet wensen. Beide Damesvdus zowel Gamze én Georgiana wilden het Bal openen met een Trio. Deze kans voor open doel liet ik natuurlijk niet liggen dus direct ingestemd met volmondig "Jazeker gaan we doen." RESUMÉ: "Het was fantastisch we hebben héérlijk alle Drie van Elkaar genoten". Dus beste Trio ever voor mij, dit was pas mijn 3e Trio, én ze worden steeds beter. Daarna nog separaat zéér intensief 2× gekamerd met Georgiana. Laatste sessie zéér lang enerverend enorm van de inzet kwaliteiten van GAMZE genoten. Daarna door de Sneewstorm Huiswaarts gekeerd rond 20H weer "Home Sweet Home". Het was weer een zeer enerverende Saunadag.

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman

Zondag ook weer een prima uurtje met haar doorgebracht. Het heeft voor mij lang geduurd voor ik een eerste keer met haar mee ging maar ondertussen is ze ongemerkt mijn meest bezochte dame van de afgelopen tijd geworden. Dit had ik niet verwacht 😂 .

Wandelaar5 und maximusdennis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennis

Vr 20FEB26 wederom mijn favoriete Georgiana bezocht voor 30× minuten. Ongelooflijk wat Georgiana in dit korte tijdsbestek voor elkaar krijgt. BJ ZC zéér afwisselend incl Twister Techniques, driemaal, en U leest goed driemaal BJ ZC op herhaling incl 2× schoonmaak. Daarnaast Doggy MC Missio MC perfect uitgevoerd. Beiden héérlijk klaargekomen. Georgiana's zéér natte Vulva gigantisch lekker gepenetreerd én óóóhh óóóhj wat was Georgiana's malse poes super mooi glanzend Nat. Absoluut TOPPER.🤪😍😋😋😋

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman
VorherigeSeite 2 von 2