Full service ?
Zitat von Richke am Januar 4, 2026, 10:10 a.m. UhrIk ben inmiddels een aantal malen bij 6S geweest. Ik lees op dit forum dat de standaard prijzen €70/30 en €130/60 is. Nu ben ik al een aantal malen met dezelfde dame naar de kamer geweest voor 30 minuten. De vorige keer bood ze me op de kamer aan om 60 minuten te blijven voor €150. Ik heb een afspraak gemaakt voor 60 minuten voor €130. Het was een leuk moment. Nu lees ik dat er dames zijn die €130 hanteren voor normale service en dat er soms €20 extra word gevraagd voor Full service. Kan mij iemand uitleggen wat het verschil is.
Ik, als onervaren mannetje, heb dan misschien de verkeerde keuze gemaakt en zal de kamergang met deze dame nogmaals moeten over doen. Niet dat dat erg is, maar zou graag meer willen weten van de ervaren mensen. Bij voorbaat dank.
Ik ben inmiddels een aantal malen bij 6S geweest. Ik lees op dit forum dat de standaard prijzen €70/30 en €130/60 is. Nu ben ik al een aantal malen met dezelfde dame naar de kamer geweest voor 30 minuten. De vorige keer bood ze me op de kamer aan om 60 minuten te blijven voor €150. Ik heb een afspraak gemaakt voor 60 minuten voor €130. Het was een leuk moment. Nu lees ik dat er dames zijn die €130 hanteren voor normale service en dat er soms €20 extra word gevraagd voor Full service. Kan mij iemand uitleggen wat het verschil is.
Ik, als onervaren mannetje, heb dan misschien de verkeerde keuze gemaakt en zal de kamergang met deze dame nogmaals moeten over doen. Niet dat dat erg is, maar zou graag meer willen weten van de ervaren mensen. Bij voorbaat dank.
Zitat von Flyerke am Januar 4, 2026, 10:16 a.m. UhrDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Dames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Zitat von romantische kereltje am Januar 4, 2026, 10:23 a.m. UhrAltijd afspreken maken voor dat je de kamer in gaat en zeggen 130 voor 1 uur en vraagt of ze daar in kussen of ni vragen ze 150 loop gewoon door en vraag 1 uur later terug hetzelfde zal dan wel lukken. In geval dat ze u niet kennen
Altijd afspreken maken voor dat je de kamer in gaat en zeggen 130 voor 1 uur en vraagt of ze daar in kussen of ni vragen ze 150 loop gewoon door en vraag 1 uur later terug hetzelfde zal dan wel lukken. In geval dat ze u niet kennen
Zitat von Assman am Januar 4, 2026, 10:29 a.m. UhrDe laatste tijd hoor ik toch steeds vaker “150€” in het voorbij wandelen.
Met “full service” bedoelen ze meestal pzc en (tong)zoenen, maar als er een beetje een klik is zit dat er voor 120€ of 130€ gewoon in.
Als ze niet graag tongzoent (met jou) dan gaat dat echt niet geweldig worden, of je nou extra betaalt of niet.
Gisteren toevallig met een meisje gekamerd dat niet wil zoenen en alleen pmc doet. Ze had geen punten behaald in de Miss Sixsens verkiezing (…). Maar ze heeft zo’n ongelooflijk mooie billen (en body) dat ik gewoon akkoord ben gegaan met 70€ voor een half uurtje,
en daar heb ik absoluut geen spijt van. Doggy mocht namelijk wel… 🙂
De laatste tijd hoor ik toch steeds vaker “150€” in het voorbij wandelen.
Met “full service” bedoelen ze meestal pzc en (tong)zoenen, maar als er een beetje een klik is zit dat er voor 120€ of 130€ gewoon in.
Als ze niet graag tongzoent (met jou) dan gaat dat echt niet geweldig worden, of je nou extra betaalt of niet.
Gisteren toevallig met een meisje gekamerd dat niet wil zoenen en alleen pmc doet. Ze had geen punten behaald in de Miss Sixsens verkiezing (…). Maar ze heeft zo’n ongelooflijk mooie billen (en body) dat ik gewoon akkoord ben gegaan met 70€ voor een half uurtje,
en daar heb ik absoluut geen spijt van. Doggy mocht namelijk wel… 🙂
Zitat von vergeetachtige beer am Januar 4, 2026, 10:58 a.m. UhrIkzelf heb het nooit over prijzen voorafgaand aan de kamergang. Het enige wat ter sprake komt is de geplande tijdsduur. Heel af en toe brengt de dame zelf het tarief ter sprake (nieuwere dames) maar ik begin er zelf nooit over.
Is de kamergang redelijk tot goed dan druk ik na een half uur, 70 Euro in de handen. Er is nog NOOIT een vrouw geweest die daar moeilijk over deed.
Loopt het bijv. een paar minuten uit, heb ik moeite om het hoogtepunt te bereiken of levert de dame een goed tot zeer goede kamer dan krijgt ze meer en dat vertel ik er meteen bij waarom dat is.
Ik heb in de 3-4 jaar binnen Sixsens nog NOOIT discussie of onenigheid gehad over tijd/geld of überhaupt een meningsverschil die de sfeer doodde. Wel heb ik een aantal keer te horen gekregen nadat ik tip gaf vanwege een iets langere kamerduur, dat het niet nodig was.De dames zijn geen machines, zo kan het zijn dat ze bij de ene heer een klik voelt en tongzoenen automatisch in het pakket zit, bij sommige heren doet ze het niet en bij sommige heren zal ze trachten het tegen een meerprijs aan te bieden.
Ik ben wel terughoudend geworden met het hier neerzetten welke dame wat doet. Dit omdat de door mij ontvangen service 0,0 garantie is voor een andere heer. Ook omdat sommige dames de ene keer wel volle bak tongzoenen en de andere keer amper of niet. En omdat de dames niet willen dat er op het forum staat **** doet aan tongzoenen en pzc. Want als jij met je stinklul en niet zo fris ruikende waffel denkt dat de dame daar wel doorheen kijkt, kom je van een koude kermis thuis.
Bijbetalen voor extra service doe ik nooit (kan me ook niet heugen dat die aanbieding mij is gedaan maar kan me vergissen), de dame zal merken dat het dan bij slechts 1 kamergang blijft, en op de lange termijn gooit ze dan haar eigen ramen in.
Ikzelf heb het nooit over prijzen voorafgaand aan de kamergang. Het enige wat ter sprake komt is de geplande tijdsduur. Heel af en toe brengt de dame zelf het tarief ter sprake (nieuwere dames) maar ik begin er zelf nooit over.
Is de kamergang redelijk tot goed dan druk ik na een half uur, 70 Euro in de handen. Er is nog NOOIT een vrouw geweest die daar moeilijk over deed.
Loopt het bijv. een paar minuten uit, heb ik moeite om het hoogtepunt te bereiken of levert de dame een goed tot zeer goede kamer dan krijgt ze meer en dat vertel ik er meteen bij waarom dat is.
Ik heb in de 3-4 jaar binnen Sixsens nog NOOIT discussie of onenigheid gehad over tijd/geld of überhaupt een meningsverschil die de sfeer doodde. Wel heb ik een aantal keer te horen gekregen nadat ik tip gaf vanwege een iets langere kamerduur, dat het niet nodig was.
De dames zijn geen machines, zo kan het zijn dat ze bij de ene heer een klik voelt en tongzoenen automatisch in het pakket zit, bij sommige heren doet ze het niet en bij sommige heren zal ze trachten het tegen een meerprijs aan te bieden.
Ik ben wel terughoudend geworden met het hier neerzetten welke dame wat doet. Dit omdat de door mij ontvangen service 0,0 garantie is voor een andere heer. Ook omdat sommige dames de ene keer wel volle bak tongzoenen en de andere keer amper of niet. En omdat de dames niet willen dat er op het forum staat **** doet aan tongzoenen en pzc. Want als jij met je stinklul en niet zo fris ruikende waffel denkt dat de dame daar wel doorheen kijkt, kom je van een koude kermis thuis.
Bijbetalen voor extra service doe ik nooit (kan me ook niet heugen dat die aanbieding mij is gedaan maar kan me vergissen), de dame zal merken dat het dan bij slechts 1 kamergang blijft, en op de lange termijn gooit ze dan haar eigen ramen in.
Zitat von ozzy am Januar 4, 2026, 6:50 p.m. UhrQuote from Flyerke on January 4, 2026, 10:16 amDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Wat een vreemde gedachte .......
Er hangen genoeg spiegels in de club waar de dames in kunnen kijken en zelf de vergelijking maken .
😛
Quote from Flyerke on January 4, 2026, 10:16 amDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Er hangen genoeg spiegels in de club waar de dames in kunnen kijken en zelf de vergelijking maken .
😛
Zitat von Flyerke am Januar 4, 2026, 8:08 p.m. UhrQuote from ozzy on January 4, 2026, 6:50 pmQuote from Flyerke on January 4, 2026, 10:16 amDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Wat is er meneer Ozzy staat het u niet aan Misschien?????
Quote from ozzy on January 4, 2026, 6:50 pmQuote from Flyerke on January 4, 2026, 10:16 amDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Zitat von ozzy am Januar 4, 2026, 9:11 p.m. UhrQuote from Flyerke on January 4, 2026, 8:08 pmQuote from ozzy on January 4, 2026, 6:50 pmQuote from Flyerke on January 4, 2026, 10:16 amDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Klopt 100%
Waarom altijd dat gemekker over n paar € extra??
Qua uiterlijk en service verschillen de dames namelijk ook .
Als een dame mij niet aanstaat voor €150 ....... Dan is dat voor €50 nog steeds het geval .
Quote from Flyerke on January 4, 2026, 8:08 pmQuote from ozzy on January 4, 2026, 6:50 pmQuote from Flyerke on January 4, 2026, 10:16 amDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Klopt 100%
Als een dame mij niet aanstaat voor €150 ....... Dan is dat voor €50 nog steeds het geval .
Zitat von Flyerke am Januar 4, 2026, 9:46 p.m. UhrQuote from ozzy on January 4, 2026, 9:11 pmQuote from Flyerke on January 4, 2026, 8:08 pmQuote from ozzy on January 4, 2026, 6:50 pmQuote from Flyerke on January 4, 2026, 10:16 amDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Klopt 100%
Meneer Ozzy,mijn laatse kamer dit jaar was met Eveline ,ik had met deze Dame op voorhand niets afgesproken
en het was een van de beste kamers die ik dit jaar heb meegemaakt, ook al was het de eerste keer,ik heb deze supermeid
dan ook een welverdiende fooi gegeven, waar ik tegen ben zijn Dames die van in het begin al een meerprijs vragen wat
andere toppertjes standaard doen!!
Punt 2 VAL NIEMAND AAN OP DIT FORUM IK DOE DIT OOK NIET!!!!!!!
Quote from ozzy on January 4, 2026, 9:11 pmQuote from Flyerke on January 4, 2026, 8:08 pmQuote from ozzy on January 4, 2026, 6:50 pmQuote from Flyerke on January 4, 2026, 10:16 amDames die upsellen vriendelijk afwijzen.
Klopt 100%
Meneer Ozzy,mijn laatse kamer dit jaar was met Eveline ,ik had met deze Dame op voorhand niets afgesproken
en het was een van de beste kamers die ik dit jaar heb meegemaakt, ook al was het de eerste keer,ik heb deze supermeid
dan ook een welverdiende fooi gegeven, waar ik tegen ben zijn Dames die van in het begin al een meerprijs vragen wat
Zitat von ozzy am Januar 4, 2026, 10:04 p.m. Uhrwaar ik tegen ben zijn Dames die van in het begin al een meerprijs vragen wat
🙄
Lijkt me helder toch ???
waar ik tegen ben zijn Dames die van in het begin al een meerprijs vragen wat
🙄
Lijkt me helder toch ???