Extra kosten op pinnen (cash geld afhalen met gewone bankkaart, géén creditkaart)
Zitat von iejtentiejn am April 10, 2026, 6:15 p.m. UhrGoed dat je hier reageert want had er zelf niet meer aan gedacht. Volgens mijn info lag de schuld wel degelijk bij de firma vd automaten (en dus niet bij onze Belgische bank, en zeker niet bij six zelf).
Naar verluidt zou Willy de firma op het matje geroepen hebben en zouden wij onze teveel betaalde kosten vergoed krijgen. Ik heb bij mijn daaropvolgende bezoeken eens bij Colinda geld afgehaald, idd met een % kost maar details weet ik ni meer. Verder van huis uit voldoende cash meegenomen en me willens nillens aan men budget gehouden :lol
Goed dat je hier reageert want had er zelf niet meer aan gedacht. Volgens mijn info lag de schuld wel degelijk bij de firma vd automaten (en dus niet bij onze Belgische bank, en zeker niet bij six zelf).
Naar verluidt zou Willy de firma op het matje geroepen hebben en zouden wij onze teveel betaalde kosten vergoed krijgen. Ik heb bij mijn daaropvolgende bezoeken eens bij Colinda geld afgehaald, idd met een % kost maar details weet ik ni meer. Verder van huis uit voldoende cash meegenomen en me willens nillens aan men budget gehouden :lol
Zitat von befbertje am April 10, 2026, 9:52 p.m. Uhrwat je ook zou kunnen doen om kosten te vermijden aan de automaat, is gewoon de dames met je telefoon betalen.
De meeste hebben tegenwoordig een bankrekening, dus zij kunnen een QR code maken of via een instant overschrijving.
Het voordeel voor hen is dat het geld direct op de hun rekening staat en zij niet met cash moeten blijven rondlopen.
En ja het klinkt onnozel, maar anders moet je het geld toch ook uit een automaat halen en dan zal moeder de vrouw ook wel
afvragen, waar dit voor moet dienen dus...
En ergens moeten we toch met de moderne tijden meeleven of niet soms...
wat je ook zou kunnen doen om kosten te vermijden aan de automaat, is gewoon de dames met je telefoon betalen.
De meeste hebben tegenwoordig een bankrekening, dus zij kunnen een QR code maken of via een instant overschrijving.
Het voordeel voor hen is dat het geld direct op de hun rekening staat en zij niet met cash moeten blijven rondlopen.
En ja het klinkt onnozel, maar anders moet je het geld toch ook uit een automaat halen en dan zal moeder de vrouw ook wel
Zitat von iejtentiejn am April 10, 2026, 9:54 p.m. UhrQuote from befbertje on April 10, 2026, 9:52 pmwat je ook zou kunnen doen om kosten te vermijden aan de automaat, is gewoon de dames met je telefoon betalen.
Aanvaarden de dames dat?
Quote from befbertje on April 10, 2026, 9:52 pmwat je ook zou kunnen doen om kosten te vermijden aan de automaat, is gewoon de dames met je telefoon betalen.
Aanvaarden de dames dat?
Zitat von befbertje am April 10, 2026, 11:51 p.m. UhrEr zijn dames, die denken dat de heren het niet willen.
En ja voor hun is het interessant, daar ook in Roemenie controle is, waar dit geld vandaan komt.
Zie europese richtlijn aangaande "zwart geld". Ze kunnen ook maar een bepaald bedrag versturen naar hun thuisland.
Dus...
Er zijn dames, die denken dat de heren het niet willen.
En ja voor hun is het interessant, daar ook in Roemenie controle is, waar dit geld vandaan komt.
Zie europese richtlijn aangaande "zwart geld". Ze kunnen ook maar een bepaald bedrag versturen naar hun thuisland.
Dus...
Zitat von Patjax am April 11, 2026, 6:20 a.m. UhrEr zijn zelfs dames die betaling in crypto’s accepteren. Geen idee of dit ook van toepassing is op de dames in SS, maar in het verleden in twee verschillende clubs een dame op dergelijke wijze betaald. Hierbij moet ik wel aantekenen dat ik de desbetreffende dames al jaren ken en zij cryptoportfolio’s hebben.
Er zijn zelfs dames die betaling in crypto’s accepteren. Geen idee of dit ook van toepassing is op de dames in SS, maar in het verleden in twee verschillende clubs een dame op dergelijke wijze betaald. Hierbij moet ik wel aantekenen dat ik de desbetreffende dames al jaren ken en zij cryptoportfolio’s hebben.
Zitat von vse am April 11, 2026, 9:12 a.m. UhrQuote from befbertje on April 10, 2026, 9:52 pm
En ja het klinkt onnozel, maar anders moet je het geld toch ook uit een automaat halen en dan zal moeder de vrouw ook wel afvragen, waar dit voor moet dienen dus...
En als ze daar een Roemeense vrouwelijke voornaam in plaats van een PIN automaat zien, vinden ze dat niet vreemd? 😂😂😂
Quote from befbertje on April 10, 2026, 9:52 pm
En ja het klinkt onnozel, maar anders moet je het geld toch ook uit een automaat halen en dan zal moeder de vrouw ook wel afvragen, waar dit voor moet dienen dus...
En als ze daar een Roemeense vrouwelijke voornaam in plaats van een PIN automaat zien, vinden ze dat niet vreemd? 😂😂😂
Zitat von befbertje am April 11, 2026, 10:59 a.m. UhrIK denk dat het altijd vreemd is, zowel een naam van een derde iemand alsook geld uit de automaat halen.
IK denk dat het altijd vreemd is, zowel een naam van een derde iemand alsook geld uit de automaat halen.
Zitat von iejtentiejn am April 11, 2026, 12:43 p.m. UhrQuote from befbertje on April 11, 2026, 10:59 amIK denk dat het altijd vreemd is, zowel een naam van een derde iemand alsook geld uit de automaat halen.
Tja, single zijn heeft zo zen voordelen! 😎
Quote from befbertje on April 11, 2026, 10:59 amIK denk dat het altijd vreemd is, zowel een naam van een derde iemand alsook geld uit de automaat halen.
Tja, single zijn heeft zo zen voordelen! 😎
Zitat von iejtentiejn am April 11, 2026, 12:44 p.m. UhrQuote from Patjax on April 11, 2026, 6:20 amEr zijn zelfs dames die betaling in crypto’s accepteren. Geen idee of dit ook van toepassing is op de dames in SS, maar in het verleden in twee verschillende clubs een dame op dergelijke wijze betaald. Hierbij moet ik wel aantekenen dat ik de desbetreffende dames al jaren ken en zij cryptoportfolio’s hebben.
Betaal je dan in usdt? Als de prijs dan hetzelfde is als in € heb je wel zo'n 15% korting...
Quote from Patjax on April 11, 2026, 6:20 amEr zijn zelfs dames die betaling in crypto’s accepteren. Geen idee of dit ook van toepassing is op de dames in SS, maar in het verleden in twee verschillende clubs een dame op dergelijke wijze betaald. Hierbij moet ik wel aantekenen dat ik de desbetreffende dames al jaren ken en zij cryptoportfolio’s hebben.
Betaal je dan in usdt? Als de prijs dan hetzelfde is als in € heb je wel zo'n 15% korting...