December 2025, de feestmaand
Zitat von Zwabber am Dezember 28, 2025, 9:57 a.m. UhrDecember, de maand van pakjesavond en Kerstengelen. En er werd flink uitgepakt! Uiteraard met mijn vaste engeltje Mimi en twee nieuwe engeltjes Angelina en Selina 😀
Mimi heeft geen introductie meer nodig. Een vast waarde in Sixens en altijd een feest om een kamer mee te doen, niet alleen in December 😛 Vorig jaar nummer 2 bij de Miss Sixsens verkiezingen en dat zegt denk ik wel iets. Eén van de mooiste dames in Sixsens, super leuk, spontaan en erg goede service.
Bijna het hele jaar heb ik gekamerd met mijn bekende vast dames, maar in December dacht ik, laten we eens flink uitpakken. En hoe! Het eerste nieuwe engeltje was Angelina. Wat een prachtige meid! En service? erg goed! Als er een Miss Sixsens verkiezing zou zijn, waarbij gekeken werd naar de service in combinatie met het uiterlijk van de dame, komt Angelina zeker in de top 3. Zal een mooie strijd met Mimi worden 😎
De tweede nieuwe engel in December is Selina, een Duitse dame met Marokkaanse roots. Mooi curvy lichaam met de rondingen op de juiste plaats. Super leuke dame met erg goede service. Een echte aanrader!
Er was ook nog een derde nieuw engeltje, althans qua uiterlijk een engeltje. Aylin. Een heel mooi meisje, alleen op de kamer had ik er meer van verwacht... 🙁 Ze was niet superslecht, dat ook weer niet, maar gewoon gemiddeld, een zesje, terwijl ik bovengemiddeld of meer had verwacht.
December, de maand van pakjesavond en Kerstengelen. En er werd flink uitgepakt! Uiteraard met mijn vaste engeltje Mimi en twee nieuwe engeltjes Angelina en Selina 😀
Mimi heeft geen introductie meer nodig. Een vast waarde in Sixens en altijd een feest om een kamer mee te doen, niet alleen in December 😛 Vorig jaar nummer 2 bij de Miss Sixsens verkiezingen en dat zegt denk ik wel iets. Eén van de mooiste dames in Sixsens, super leuk, spontaan en erg goede service.
Bijna het hele jaar heb ik gekamerd met mijn bekende vast dames, maar in December dacht ik, laten we eens flink uitpakken. En hoe! Het eerste nieuwe engeltje was Angelina. Wat een prachtige meid! En service? erg goed! Als er een Miss Sixsens verkiezing zou zijn, waarbij gekeken werd naar de service in combinatie met het uiterlijk van de dame, komt Angelina zeker in de top 3. Zal een mooie strijd met Mimi worden 😎
De tweede nieuwe engel in December is Selina, een Duitse dame met Marokkaanse roots. Mooi curvy lichaam met de rondingen op de juiste plaats. Super leuke dame met erg goede service. Een echte aanrader!
Er was ook nog een derde nieuw engeltje, althans qua uiterlijk een engeltje. Aylin. Een heel mooi meisje, alleen op de kamer had ik er meer van verwacht... 🙁 Ze was niet superslecht, dat ook weer niet, maar gewoon gemiddeld, een zesje, terwijl ik bovengemiddeld of meer had verwacht.
Zitat von Bachatero am Dezember 28, 2025, 1:21 p.m. UhrFijn dat je Angelina hebt leren kennen, ze komt soms wat passief over maar op de kamer kan je er best een prima tijd mee doorbrengen…
Fijn dat je Angelina hebt leren kennen, ze komt soms wat passief over maar op de kamer kan je er best een prima tijd mee doorbrengen…
Zitat von romantische kereltje am Dezember 28, 2025, 1:33 p.m. UhrWat bij leren ? Ze is al stout genoeg🧐
Wat bij leren ? Ze is al stout genoeg🧐
Zitat von maximusdennis am Dezember 28, 2025, 6:34 p.m. UhrDe Bloedschone Beauti Angelina komt wat passief over op de kamer, waarschijnlijk in het kadermotto "te mooi om waar te zijn". Hoogste tijd dat daar verandering komt in dan. Vroeger bij ons thuis ongeveer ze altijd "Van een Mooie Tafel kun je niet lang eten" én dat klopte altijd als een Bus. Als we gaan zien, is Angelina nog niet bij Sixsens de aanbevolen Weken. Wordt Vervolgd.
De Bloedschone Beauti Angelina komt wat passief over op de kamer, waarschijnlijk in het kadermotto "te mooi om waar te zijn". Hoogste tijd dat daar verandering komt in dan. Vroeger bij ons thuis ongeveer ze altijd "Van een Mooie Tafel kun je niet lang eten" én dat klopte altijd als een Bus. Als we gaan zien, is Angelina nog niet bij Sixsens de aanbevolen Weken. Wordt Vervolgd.