Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesDanucia
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Danucia

VorherigeSeite 2 von 2
Quote from plata ou plomo on October 10, 2025, 3:13 pm

Is ze deze weekend aanwezig

Ja.

Wandelaar5 und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960

Gisteren namiddag was ik behoorlijk naar de kl#te dankzij weer een stressvolle werkweek, een uitstekende eerste kamer en een (veel) te korte hersteltijd. Maar Danucia had weer (mijn 3e kamer met haar) totaal geen moeite met mij.

Vanaf nu noem ik Danucia THE BULLET TRAIN… 😀

Uitleg:

"She’s like a bullet train" betekent dat een persoon heel snel, krachtig en onstuitbaar is, net als een hogesnelheidstrein.
"She's like a bullet train" benadrukt de snelheid, kracht en het momentum van een persoon. Ze is bijvoorbeeld heel efficiënt in haar werk, of ze beweegt zich snel door situaties heen.
Wandelaar5, maximusdennis und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisWithHair1960iejtentiejnpowpow

Danucia, een heel mooi meisje met een tenger figuur, A-cup, maar wel een mooi bol kontje en een knap gezicht. Een heel goed triootje samen met Mimi gehad gisteren. Mimi had haar vooraf goed geïnstrueerd, want ze deed met alles heel goed mee. Daarnaast ook een leuke spontane meid in de omgang. Samen met haar en Mimi 's avonds nog wat shotjes gedronken en met beide dames gedanst. Een hele leuke ervaring, omdat ik normaal gesproken niet zo'n danser ben. Herhalingsgevaar is 100%. Dit jaar ga ik Danucia zeker ook individueel proberen. Ik denk dat Danucia één van mijn favoriete dames kan worden.

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman

Ik leerde deze Roemeense schone kennen 22 november vorig jaar. Paar weken erna vierde ze haar verjaardag, niet lang daarna liep ze rond in de club met haar arm in het gips. Het contact dat we hadden verwaterde, ik dacht dat het aan mij lag, zij dacht dat het aan haar lag. Zonde….

Maar afgelopen zaterdag riep ze me (mede dankzij Wandelaar5 vermoed ik) bij haar.…

Met haar typisch opgewekte Roemeense stemmetje trok ze mijn aandacht en een intiem samenzijn werd gereserveerd.

Danucia is een mooie dame met een sprankelend uiterlijk. Ze is lief spontaan en een vrolijke noot. Ze tikt alle boxen aan die ik (en met mij veel heren) belangrijk vind. Ze kan goed paaldansen en dat ze haar lichaam goed verzorgd moge duidelijk zijn. Slank figuurtje met een mooi setje billen.

Ik heb al 2 keer mogen genieten van een fijne kamer. Geen gedoe over service, tijdsduur of prijzen. Het intiem samenzijn is fijn en gaat gepaard met een fijne ontspannen sfeer. Daarnaast heeft deze dame een heuse talenknobbel, Roemeens, Engels, Frans en Spaans. Ze kletst makkelijk en spontaan.

Toen ik zei dat ik een review over haar zou schrijven was ze blij verrast, ik moest vooral eerlijk zijn zei ze. Laatste maanden  ben ik terughoudend met het beschrijven van welke diensten ik heb mogen ontvangen bij een dame. Maar Danucia gaf aan dat ik mocht zeggen dat tongzoenen bij haar standaardservice zit. Hoe fanatiek ze daarin is, is natuurlijk afhankelijk van de klik en hygiene.

Over prijzen is ze ook duidelijk en helder, geen upselling over meerprijzen tenzij c.i.m. en prostaatmassage (maar dat is logisch).

Hoe ik alles ervaarde? Goed tot zeer goed. Ik kan Danucia van harte aanbevelen. Wees een beetje lief voor haar dan blijft ze hopelijk nog lang in deze club. Over een 1 a 2 weekjes zwaait ze af voor een trip naar haar thuisland. Na orthodox Pasen hoopt ze haar rentree te maken. Voor mij is het een blijvertje.

——————————————————

I met this Romanian beauty on November 22nd of last year. A few weeks later, she celebrated her birthday, and not long after, she was walking around the club with her arm in a cast. Our contact faded away; I thought it was my fault, she thought it was hers. Such a shame...

But last Saturday, she called me over (partly thanks to Wandelaar5, I suspect).... With her typically cheerful Romanian voice, she caught my attention, and an intimate gathering was arranged.

Danucia is a beautiful woman with a sparkling appearance. She's sweet, spontaneous, and cheerful. She ticks all the boxes I (and many men, too) consider important. She's a good pole dancer, and it's clear that she takes good care of her body. She has a slim figure and a nice set of buttocks.

I've already enjoyed a lovely room twice. No hassle about service, time, or price. The intimate togetherness is wonderful and comes with a lovely, relaxed atmosphere. Moreover, this lady is a true language guru, speaking Romanian, English, French, and Spanish. She chats easily and spontaneously.

When I said I'd write a review about her, she was pleasantly surprised. She said I had to be honest. In recent months, I've been hesitant to describe the services I've received from a woman. But Danucia told me I could say that French kissing is part of her standard service. How enthusiastic she is about that, of course, depends on the connection and hygiene. She's also clear and transparent about pricing; no upselling on additional charges unless it includes c.i.m. and prostate massage (but that's understandable).

How did I experience everything? Good to very good. I highly recommend Danucia. Be kind to her, and I hope she stays with this club for a long time. In a week or two, she'll be leaving for a trip to her home country. She hopes to return after Orthodox Easter. She's a keeper for me.

Molaar, Tropische_verrassing und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarTropische_verrassingWandelaar5oupskevinaloneWithHair1960AssmanozzyRichke

Danucia is inmiddels alweer een half jaartje te bewonderen bij Sixsens.

Vanaf onze eerste ontmoeting (in September ‘25) hoort ze bij het groepje dames waarmee ik het vaakst kamer. Voor een eerste ronde probeer ik haar te ontlopen… 😀 , maar voor Danucia is dit geen enkel probleem. Sterker nog, ze houdt wel van een beetje uitdaging. Trio’s vind ze ook leuk, ze kan het met veel dames goed vinden. Danucia kan dan mooi de rol van sloopkogel spelen, in mijn geval 🙂.

Danucia is een mooie slanke sexy jongedame met prachtige billen 😍 en een warme uitstraling. Van binnen is ze ook zo mooi, je voelt je meteen op je gemak bij haar. Dan komt het verder aan op inzet en skills, wat ook allemaal dik in orde is. Last but not least: Danucia is een echte zoenkampioene, mits er een klik is natuurlijk.

In de bar is Danucia moeilijk te missen/ makkelijk te vinden. Als je vanf de kino komt kijk je maar eens bij de eerste hoge tafel rechts, of anders ergens onder de tv. Danucia is nooit ver van de danspaal te vinden, want daar weet ze ook wel raad mee. Vaak geeft ze op Vrijdagavond of Zaterdagavond een mooie show weg.

Danucia is dus makkelijk te vinden en ook heel makkelijk benaderbaar, maar jagen is absoluut niet haar ding. Ze voelt zich daar niet prettig bij. Dit zal haar enerzijds wel wat klandizie kosten, maar het heeft ook een fijne kant, vind ik. In mijn geval wacht ze gewoon haar beurt af, ze weet dat die toch wel komt. Ook als ik niet met haar kamer wil ze wel altijd even een kus op haar wang in ontvangst nemen, en even een praatje maken. Voelt toch als thuiskomen, wat ik zeer kan waarderen. Anderzijds kan Danucia, die al behoorlijk wat ervaring elders heeft opgedaan, de gemoedelijke sfeer bij Sixsens ook echt waarderen. Ze voelt zich thuis bij Sixsens, en is ze van plan om er nog lang te blijven. Gelukkig.

Maak eens een praatje met haar en kijk of er een klik is, zou ik zeggen 🙂.

Bachatero, Wandelaar5 und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5maximusdennisoupskevinalonevergeetachtige beerWithHair1960ozzyRichke

😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮

11 maart 2026: sessie een : Danucia

uit mijn verslagje van 11 maart

Ook Danucia (Ro, 31, A cup, 170 hoog) meldde zich en oogde als een super vrolijke meid. Pakte het slim aan: vroeg eerst wat ik allemaal lekker vond, en meldde wat later wat ze allemaal deed op een eventuele kamer. Gaf me toen tijd om weer bij zinnen te komen en verscheen een 15-tal minuten later om uit te zoeken of ik het allemaal begrepen had. Je moet af en toe wat nieuws proberen toch? Zo gezegd zo gedaan. En het bleek een gouden greep. Prachtige kamer, met alles wat ze beloofde waargemaakt! Soft, heerlijke tongzoenen, prachtig heldere glimoogjes (die had ze niet beloofd), een blow job waar ik U tegen zei, genoot van mijn touch. En moest overstag met een orgasme door mijn massage kennis en bef praktijken. Danucia meldde keurig tegen het eind van het halfuur, en maakte de laatste minuten nog vol met een hemelse blowjob. Ik wilde nog niet klaarkomen, daar had ik andere plannen voor. Super leuke meid, prima voor en after sales. Volgende keer een langere sessie!

😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮  😀  😉  😮

Bachatero, Tropische_verrassing und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5maximusdennisAssmanRichke

Zaterdag 14 maart 2026

Na een korte sauna even een ontbijtje genuttigd, om vervolgens naar beneden te gaan in de bar. Ik had mijn zinnen gezet op Ariana, omdat ik weet dat ze altijd vroeg is en later op de dag zou ik een trio gaan doen met Mimi en Azalea. Dat liep toch anders, want in de bar liep ik gelijk tegen Danucia aan. Met haar had ik de vorige keer een heel goed trio samen met Mimi, waar ze mij behoorlijk imponeerde. Na een Cappuccino en even de gedachten de revue te laten passeren, toch besloten om met Danucia een kamer te nemen. Ze moest zich dit keer bewijzen dat ze zonder Mimi ook een topper is en daar slaagde ze met vlag en wimpel voor. Net als tijdens het trio, een hele leuk meid met zeer goede service. Ze mag zich tot mijn kleine clubje favorieten scharen.

Bachatero, Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5Assman
VorherigeSeite 2 von 2