Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesCristina
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Cristina

VorherigeSeite 3 von 3

Zondag 14 juni 2026 een sessie gehad met Cristina. Een mollige dame van 37, maar haar rondingen zijn wel mooi. Ik had haar al vaak gezien in Sixsens en met name als ze een strakke lederen outfit aanheeft, vind ik haar er erg sexy uitzien. Ook zij greep haar kans in de Kino, nadat ik Kassi had afgewezen. Ik had een leuk gesprek met haar en had wel een goed gevoel bij haar. Op de kamer maakte ze dat helemaal waar. Erg goede en leuke sessie gehad met haar. Ze gaf een lekkere lange blowjob en afgemaakt in doggy, zodat ik die heerlijk grote kont van haar kon vastpakken. Ik dacht overigens dat ik Cristina kende van een club in Duitsland, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Ze leek wel heel veel op die dame in die Duitse club. Cristina is zeker een aanrader, zeker als je van een iets vollere dame houdt. Ze is erg vriendelijk en maakt het je prima naar je zin op de kamer.

Wandelaar5, maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisAssman

Ik vergelijk dames vaak met Ducati's, omdat ik zelf een aantal Ducati's bezit. Waarom? Het zijn de meest sexy en begeerlijkste motoren met karakter die er zijn. En dat geldt ook voor sommige dames.

Cristina is voor mij een Paso 907 i.e.

Het design: Een imponerende verschijning met rondingen en karakter:

De 907 i.e. oogt robuust en vult de ruimte. Ze heeft een bredere, stevigere bouw die niet probeert te verhullen wat er is, maar het juist accentueert. Net als bij Cristina is er sprake van een indrukwekkende "body". Het is een ontwerp dat autoriteit uitstraalt en niet onderdoet voor de trends van de dag; ze kiest voor een silhouet dat krachtig en uitgesproken is. Haar voorkomen is niet breekbaar, maar solide en zelfverzekerd.

Het karakter: Volwassen kracht en een eigenzinnige ziel:

Net zoals de 907 i.e. een motor is die je moet leren waarderen om haar unieke balans tussen comfort en power, is Cristina iemand die je op waarde leert schatten. Ze is niet "vluchtig" of subtiel; ze is er volledig, met alles wat ze in huis heeft. Ze is de perfecte partner voor een rit die draait om stijl, passie en een comfortabel maar krachtig gevoel. Je weet wat je aan haar hebt, en juist die zekerheid in combinatie met haar imposante verschijning maakt haar zo boeiend.

Paso

Wandelaar5, maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisAssman

Wel grappig, ik heb ook meerdere Ducati's, favoriet is een Monster 696, op mijn leeftijd kan ik er een half uurtje op rijden zonder kramp. Om hier nu dames mee te vergelijken is niet zo goed idee.

VorherigeSeite 3 von 3