Cleo (Grieks/Roemeens)
Zitat von Assman am Februar 17, 2026, 8:42 p.m. UhrCleo’s prijzen verschillen per dag en zijn ook nogal afhankelijk van wie ze voor zich heeft staan.
Op een rustige doordeweekse dag zal ze flexibeler zijn dan op een vrijdag of zaterdag.
En voor een vaste klant die ze graag mag, zal ze wat gemakkelijker zijn dan voor een nieuwe.Als je “out of the blue” plotseling voor haar neus staat, en meteen vraagt wat het “mot koste”, zal ze hoogstwaarschijnlijk
100€ voor een half uur vragen en 150€ voor een uur. En extra’s zijn dan extra. Wat extra is ligt er dan weer aan wie je bent.Mooie slimme jongedame met skills, ze weet wat ze waard is… 🙂
Cleo’s prijzen verschillen per dag en zijn ook nogal afhankelijk van wie ze voor zich heeft staan.
Op een rustige doordeweekse dag zal ze flexibeler zijn dan op een vrijdag of zaterdag.
En voor een vaste klant die ze graag mag, zal ze wat gemakkelijker zijn dan voor een nieuwe.
Als je “out of the blue” plotseling voor haar neus staat, en meteen vraagt wat het “mot koste”, zal ze hoogstwaarschijnlijk
100€ voor een half uur vragen en 150€ voor een uur. En extra’s zijn dan extra. Wat extra is ligt er dan weer aan wie je bent.
Mooie slimme jongedame met skills, ze weet wat ze waard is… 🙂
Zitat von maximusdennis am Februar 17, 2026, 9:52 p.m. UhrHeb óók de indruk dat Cleo heel selectief is met welke mannen zij het bed deelt, om de simpele reden dat Cleo dat zich kan permitteren. En dan geldt weer de "Wet van de Schaarste", wat wil zeggen, de Vraag overtreft het aanbod aan Cleo's aanwezig en dan stijgen de dagprijzen automatisch. Zo simpel werkt dat mechanisme. Kan me Relaxation Date met Tiffany herinneren, geboekt voor 30min, echter heeft uiteindelijk 60min geduurd, én Tiffany heeft niets extra's gerekend, omdat Tiffany heerlijk is klaargekomen bij mij. Overigens heeft Tiffany nooit gevoelens òf emoties na een geslaagde date, immers betreft gewoon Business Deal. U vraagt én Dame levert conform vooraf gemaakte afspraken. Zo Simpel is dat én nu U wéér.....💋
Heb óók de indruk dat Cleo heel selectief is met welke mannen zij het bed deelt, om de simpele reden dat Cleo dat zich kan permitteren. En dan geldt weer de "Wet van de Schaarste", wat wil zeggen, de Vraag overtreft het aanbod aan Cleo's aanwezig en dan stijgen de dagprijzen automatisch. Zo simpel werkt dat mechanisme. Kan me Relaxation Date met Tiffany herinneren, geboekt voor 30min, echter heeft uiteindelijk 60min geduurd, én Tiffany heeft niets extra's gerekend, omdat Tiffany heerlijk is klaargekomen bij mij. Overigens heeft Tiffany nooit gevoelens òf emoties na een geslaagde date, immers betreft gewoon Business Deal. U vraagt én Dame levert conform vooraf gemaakte afspraken. Zo Simpel is dat én nu U wéér.....💋
Zitat von Idancetonight am Februar 18, 2026, 3:47 p.m. UhrExcuse me, I regularly go to Cleo's room to check that what you said earlier is false. As Assman said, she generally charges slightly higher rates and, moreover, she chooses the men she spends time with herself. It's either you accept or you refuse.
Excuse me, I regularly go to Cleo's room to check that what you said earlier is false. As Assman said, she generally charges slightly higher rates and, moreover, she chooses the men she spends time with herself. It's either you accept or you refuse.
Zitat von vergeetachtige beer am Februar 18, 2026, 3:56 p.m. UhrQuote from Lewis on February 18, 2026, 11:27 amBS
Opgelost?
Quote from Lewis on February 18, 2026, 11:27 amBS
Opgelost?
Zitat von Tonio am Februar 18, 2026, 5:52 p.m. UhrLewis reageert met humor op het pats bericht van Dennis.
Lewis reageert met humor op het pats bericht van Dennis.
Zitat von ijsbeertjee am Februar 18, 2026, 6:29 p.m. UhrPrima meid. 1x mee gekamerd. Vraag inderdaad een meerprijs voor TZ. Doet ze wel goed. Kwestie van vraag en aanbod. Er zijn op dit moment wel heel veel mooie dames met goede service die niet extra vragen maar enkele ook wel. Gewoon neuken waar je zin in hebt zou ik zeggen.
Prima meid. 1x mee gekamerd. Vraag inderdaad een meerprijs voor TZ. Doet ze wel goed. Kwestie van vraag en aanbod. Er zijn op dit moment wel heel veel mooie dames met goede service die niet extra vragen maar enkele ook wel. Gewoon neuken waar je zin in hebt zou ik zeggen.
Zitat von josken3 am Februar 20, 2026, 2:38 a.m. UhrLaat ons het zo zeggen, hoe meer je voor de dame doet, des te minder het respect, heel jammer dat ze voor unknwon and the money kiest ipv de zekerheid en goeie vaste klanten want die zal ze snel verliezen denk ik, veel succes zou ik zeggen
Laat ons het zo zeggen, hoe meer je voor de dame doet, des te minder het respect, heel jammer dat ze voor unknwon and the money kiest ipv de zekerheid en goeie vaste klanten want die zal ze snel verliezen denk ik, veel succes zou ik zeggen
Zitat von steve_s am Februar 20, 2026, 6:15 a.m. UhrAmaai, de laatste dagen opeens tot 4, 5 berichten / dag ❗ over de prijzenhantering van Cleo...
Veel gasten die precies wat gefrustreerd zijn ❓Er is geen enkele verplichting in de Sixsens noch in andere saunaclubs dat elke dvp het gangbare (standaard)tarief hanteert, mét daarbij altijd pzc en tz inbegrepen. Ik kom al jaren (sinds 2013) in de SS en er zijn altijd vrouwen geweest die meer vragen. Vooral omdat ze er fysiek (knapste vrouwen) boven uitsteken. En dat ze dan eens meer ('durven') vragen; niemand is verplicht dit te betalen want keuze genoeg: er zijn in de SS zodanig veel vrouwen (dat er genoeg zijn) die wel het standaardtarief hanteren.
Maar ik ben bijv. grote fan van tz en het is niet dat dit aanboden wordt (en dit zelfs dus meestal inbegrepen in het standaardtarief) dat het daarom altijd voldoende (goed) is. Dan heb ik liever dat het op voorhand niet aangeboden wordt of dat ik iets meer moet betalen en het wel heel goed is!
Plus het visuele (knapste vrouwen) is voor mij héél belangrijk. Zo ben ik bijv. totaal niet geïnteresseerd in ... (haar naam ontsnapt me) die al 3x Miss Sixsens die zelfs huidige de huidige Miss SS 2025! Ondanks dat ik er al kom in 2013 wist ik niets eens wie ze was en ik ga nooit met haar kameren omdat ik vrouwen als Cleo, Carla blond en andere véél knapper vind.
Amaai, de laatste dagen opeens tot 4, 5 berichten / dag ❗ over de prijzenhantering van Cleo...
Veel gasten die precies wat gefrustreerd zijn ❓
Er is geen enkele verplichting in de Sixsens noch in andere saunaclubs dat elke dvp het gangbare (standaard)tarief hanteert, mét daarbij altijd pzc en tz inbegrepen. Ik kom al jaren (sinds 2013) in de SS en er zijn altijd vrouwen geweest die meer vragen. Vooral omdat ze er fysiek (knapste vrouwen) boven uitsteken. En dat ze dan eens meer ('durven') vragen; niemand is verplicht dit te betalen want keuze genoeg: er zijn in de SS zodanig veel vrouwen (dat er genoeg zijn) die wel het standaardtarief hanteren.
Maar ik ben bijv. grote fan van tz en het is niet dat dit aanboden wordt (en dit zelfs dus meestal inbegrepen in het standaardtarief) dat het daarom altijd voldoende (goed) is. Dan heb ik liever dat het op voorhand niet aangeboden wordt of dat ik iets meer moet betalen en het wel heel goed is!
Plus het visuele (knapste vrouwen) is voor mij héél belangrijk. Zo ben ik bijv. totaal niet geïnteresseerd in ... (haar naam ontsnapt me) die al 3x Miss Sixsens die zelfs huidige de huidige Miss SS 2025! Ondanks dat ik er al kom in 2013 wist ik niets eens wie ze was en ik ga nooit met haar kameren omdat ik vrouwen als Cleo, Carla blond en andere véél knapper vind.