Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Bezoekje vrijdag 19 oktober

12

Inderdaad leuk om elkaar dan te zien. Mogelijk komt Eddy V ook en die kent me wel. En als je aan Collinda vraag wie ik ben zal ze je ook helpen.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
Quote from Dario on October 20, 2024, 8:59 pm

Ik had vorige week dezelfde ervaring.  Dames die 80 vragen voor 30 min.   En dan nog voor alles extra willen zoals bvb pzc en tz.  Als deze trend het nieuwe normaal wordt dan vrees ik dat ik andere oorden ga opzoeken.  Ik vond sixsens altijd  een club naar mijn hart met leuke meiden die top service gaven en nooit zeuren om extra's, maar voor mij persoonlijk begint dit dan een beetje te duur te worden.  Jammer dat sommige het verpesten voor iedereen door  aan alles toe te geven.  Misschien geef ik   deze maand sixsens nog een kans.

De dames verwachten stiekem een leuke tip, gewoon niet te krenterig zijn en alles loopt gesmeerd.

Agronymus1, LoveFromParis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1LoveFromParissul1957DrDre1978
Quote from WAM on October 21, 2024, 9:48 am

Ik had vorige week dezelfde ervaring.  Dames die 80 vragen voor 30 min.   En dan nog voor alles extra willen zoals bvb pzc en tz.  Als deze trend het nieuwe normaal wordt dan vrees ik dat ik andere oorden ga opzoeken.  Ik vond sixsens altijd  een club naar mijn hart met leuke meiden die top service gaven en nooit zeuren om extra's, maar voor mij persoonlijk begint dit dan een beetje te duur te worden.  Jammer dat sommige het verpesten voor iedereen door  aan alles toe te geven.  Misschien geef ik   deze maand sixsens nog een kans.

De dames verwachten stiekem een leuke tip, gewoon niet te krenterig zijn en alles loopt gesmeerd.

Je bedoeld de dames vragen een meerprijs aan voor een service wat inbegrepen zou moeten zijn.

peterp095 und Agronymus1 haben auf diesen Beitrag reagiert.
peterp095Agronymus1

@wam nee ik bedoel wees gewoon geen sul en verman je????.  Ik ben helemaal geen krent.

Quote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 12:14 pm
Quote from WAM on October 21, 2024, 9:48 am

Je bedoeld de dames vragen een meerprijs aan voor een service wat inbegrepen zou moeten zijn.

Maar wie bepaalt wat inbegrepen zou moeten zijn, enkel de dames toch?

ijsbeertjee hat auf diesen Beitrag reagiert.
ijsbeertjee

Je snapt echt niet waar je het over hebt. Sixsens is populair door zijn transparante sixsens service. Iets waar klanten over praten in andere clubs en daardoor hiernaar toe komen omdat ze weten dat ze niet bij elke stap extra moeten bijbetalen. Jij helpt mee aan een trend waarbij dames steeds meer vragen voor diensten die voorheen gewoon onderdeel waren van het standaard pakket. Dit verpest de ervaring voor degene die wekelijks gaan.

Als de prijzen ineens 80€ per half uur worden omdat mensen zoals dit goedpraten hier, blijft er straks niets meer over voor een tip of waardering. Je maakt het zo voor de gemiddelde klant onbetaaldbaar, en ja uiteindelijk jaag je mensen gewoon weg. Betaal wat je wil aan de dame waarmee je gaat. Maar ga hier niet leuk zitten zeggen dat we daarin mee moeten gaan

Agronymus1, Wandelaar5 und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Wandelaar5JonnyFontaneLoveFromParisvergeetachtige beersul1957charlie13doux nôtresWithHair1960
Quote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 11:58 pm

Je snapt echt niet waar je het over hebt. Sixsens is populair door zijn transparante sixsens service. Iets waar klanten over praten in andere clubs en daardoor hiernaar toe komen omdat ze weten dat ze niet bij elke stap extra moeten bijbetalen. Jij helpt mee aan een trend waarbij dames steeds meer vragen voor diensten die voorheen gewoon onderdeel waren van het standaard pakket. Dit verpest de ervaring voor degene die wekelijks gaan.

Als de prijzen ineens 80€ per half uur worden omdat mensen zoals dit goedpraten hier, blijft er straks niets meer over voor een tip of waardering. Je maakt het zo voor de gemiddelde klant onbetaaldbaar, en ja uiteindelijk jaag je mensen gewoon weg. Betaal wat je wil aan de dame waarmee je gaat. Maar ga hier niet leuk zitten zeggen dat we daarin mee moeten gaan

Precies dit dus.

peterp095, Agronymus1 und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
peterp095Agronymus1FlyerkeWandelaar5JonnyFontanesul1957charlie13WithHair1960
Quote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 11:58 pm

Je maakt het zo voor de gemiddelde klant onbetaalbaar, en ja uiteindelijk jaag je mensen gewoon weg.

@ijsbeertjee jij begint te begrijpen waarom deze trol hier onder steeds weer nieuwe namen op dit forum zit. Hij probeert een negatieve sfeer te creëren waardoor er minder bezoekers bij Sixsens komen. En bij elke reactie lacht hij zich kapot. Zolang de forumleiding hem zijn gang laat gaan kunnen wij niets anders doen dan hem negeren.

Flyerke, dievanhiernaast und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Flyerkedievanhiernaastcharlie13WithHair1960

Forumleiding heeft ingegrepen 😉

Agronymus1, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Wandelaar5kevinalonedievanhiernaastWithHair1960
12