Bezoekje vrijdag 19 oktober
Zitat von Tjeppah am Oktober 21, 2024, 9:34 am UhrInderdaad leuk om elkaar dan te zien. Mogelijk komt Eddy V ook en die kent me wel. En als je aan Collinda vraag wie ik ben zal ze je ook helpen.
Inderdaad leuk om elkaar dan te zien. Mogelijk komt Eddy V ook en die kent me wel. En als je aan Collinda vraag wie ik ben zal ze je ook helpen.
Zitat von WAM am Oktober 21, 2024, 9:48 am UhrQuote from Dario on October 20, 2024, 8:59 pmIk had vorige week dezelfde ervaring. Dames die 80 vragen voor 30 min. En dan nog voor alles extra willen zoals bvb pzc en tz. Als deze trend het nieuwe normaal wordt dan vrees ik dat ik andere oorden ga opzoeken. Ik vond sixsens altijd een club naar mijn hart met leuke meiden die top service gaven en nooit zeuren om extra's, maar voor mij persoonlijk begint dit dan een beetje te duur te worden. Jammer dat sommige het verpesten voor iedereen door aan alles toe te geven. Misschien geef ik deze maand sixsens nog een kans.
De dames verwachten stiekem een leuke tip, gewoon niet te krenterig zijn en alles loopt gesmeerd.
Quote from Dario on October 20, 2024, 8:59 pmIk had vorige week dezelfde ervaring. Dames die 80 vragen voor 30 min. En dan nog voor alles extra willen zoals bvb pzc en tz. Als deze trend het nieuwe normaal wordt dan vrees ik dat ik andere oorden ga opzoeken. Ik vond sixsens altijd een club naar mijn hart met leuke meiden die top service gaven en nooit zeuren om extra's, maar voor mij persoonlijk begint dit dan een beetje te duur te worden. Jammer dat sommige het verpesten voor iedereen door aan alles toe te geven. Misschien geef ik deze maand sixsens nog een kans.
De dames verwachten stiekem een leuke tip, gewoon niet te krenterig zijn en alles loopt gesmeerd.
Zitat von ijsbeertjee am Oktober 24, 2024, 12:14 pm UhrQuote from WAM on October 21, 2024, 9:48 amQuote from Dario on October 20, 2024, 8:59 pmIk had vorige week dezelfde ervaring. Dames die 80 vragen voor 30 min. En dan nog voor alles extra willen zoals bvb pzc en tz. Als deze trend het nieuwe normaal wordt dan vrees ik dat ik andere oorden ga opzoeken. Ik vond sixsens altijd een club naar mijn hart met leuke meiden die top service gaven en nooit zeuren om extra's, maar voor mij persoonlijk begint dit dan een beetje te duur te worden. Jammer dat sommige het verpesten voor iedereen door aan alles toe te geven. Misschien geef ik deze maand sixsens nog een kans.
Je bedoeld de dames vragen een meerprijs aan voor een service wat inbegrepen zou moeten zijn.
Quote from WAM on October 21, 2024, 9:48 amQuote from Dario on October 20, 2024, 8:59 pmIk had vorige week dezelfde ervaring. Dames die 80 vragen voor 30 min. En dan nog voor alles extra willen zoals bvb pzc en tz. Als deze trend het nieuwe normaal wordt dan vrees ik dat ik andere oorden ga opzoeken. Ik vond sixsens altijd een club naar mijn hart met leuke meiden die top service gaven en nooit zeuren om extra's, maar voor mij persoonlijk begint dit dan een beetje te duur te worden. Jammer dat sommige het verpesten voor iedereen door aan alles toe te geven. Misschien geef ik deze maand sixsens nog een kans.
Je bedoeld de dames vragen een meerprijs aan voor een service wat inbegrepen zou moeten zijn.
Zitat von WAM am Oktober 24, 2024, 8:07 pm UhrQuote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 12:14 pmQuote from WAM on October 21, 2024, 9:48 amQuote from Dario on October 20, 2024, 8:59 pmIk had vorige week dezelfde ervaring. Dames die 80 vragen voor 30 min. En dan nog voor alles extra willen zoals bvb pzc en tz. Als deze trend het nieuwe normaal wordt dan vrees ik dat ik andere oorden ga opzoeken. Ik vond sixsens altijd een club naar mijn hart met leuke meiden die top service gaven en nooit zeuren om extra's, maar voor mij persoonlijk begint dit dan een beetje te duur te worden. Jammer dat sommige het verpesten voor iedereen door aan alles toe te geven. Misschien geef ik deze maand sixsens nog een kans.
Maar wie bepaalt wat inbegrepen zou moeten zijn, enkel de dames toch?
Quote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 12:14 pmQuote from WAM on October 21, 2024, 9:48 amQuote from Dario on October 20, 2024, 8:59 pmIk had vorige week dezelfde ervaring. Dames die 80 vragen voor 30 min. En dan nog voor alles extra willen zoals bvb pzc en tz. Als deze trend het nieuwe normaal wordt dan vrees ik dat ik andere oorden ga opzoeken. Ik vond sixsens altijd een club naar mijn hart met leuke meiden die top service gaven en nooit zeuren om extra's, maar voor mij persoonlijk begint dit dan een beetje te duur te worden. Jammer dat sommige het verpesten voor iedereen door aan alles toe te geven. Misschien geef ik deze maand sixsens nog een kans.
Maar wie bepaalt wat inbegrepen zou moeten zijn, enkel de dames toch?
Zitat von ijsbeertjee am Oktober 24, 2024, 11:58 pm UhrJe snapt echt niet waar je het over hebt. Sixsens is populair door zijn transparante sixsens service. Iets waar klanten over praten in andere clubs en daardoor hiernaar toe komen omdat ze weten dat ze niet bij elke stap extra moeten bijbetalen. Jij helpt mee aan een trend waarbij dames steeds meer vragen voor diensten die voorheen gewoon onderdeel waren van het standaard pakket. Dit verpest de ervaring voor degene die wekelijks gaan.
Als de prijzen ineens 80€ per half uur worden omdat mensen zoals dit goedpraten hier, blijft er straks niets meer over voor een tip of waardering. Je maakt het zo voor de gemiddelde klant onbetaaldbaar, en ja uiteindelijk jaag je mensen gewoon weg. Betaal wat je wil aan de dame waarmee je gaat. Maar ga hier niet leuk zitten zeggen dat we daarin mee moeten gaan
Je snapt echt niet waar je het over hebt. Sixsens is populair door zijn transparante sixsens service. Iets waar klanten over praten in andere clubs en daardoor hiernaar toe komen omdat ze weten dat ze niet bij elke stap extra moeten bijbetalen. Jij helpt mee aan een trend waarbij dames steeds meer vragen voor diensten die voorheen gewoon onderdeel waren van het standaard pakket. Dit verpest de ervaring voor degene die wekelijks gaan.
Als de prijzen ineens 80€ per half uur worden omdat mensen zoals dit goedpraten hier, blijft er straks niets meer over voor een tip of waardering. Je maakt het zo voor de gemiddelde klant onbetaaldbaar, en ja uiteindelijk jaag je mensen gewoon weg. Betaal wat je wil aan de dame waarmee je gaat. Maar ga hier niet leuk zitten zeggen dat we daarin mee moeten gaan
Zitat von vergeetachtige beer am Oktober 25, 2024, 4:00 am UhrQuote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 11:58 pmJe snapt echt niet waar je het over hebt. Sixsens is populair door zijn transparante sixsens service. Iets waar klanten over praten in andere clubs en daardoor hiernaar toe komen omdat ze weten dat ze niet bij elke stap extra moeten bijbetalen. Jij helpt mee aan een trend waarbij dames steeds meer vragen voor diensten die voorheen gewoon onderdeel waren van het standaard pakket. Dit verpest de ervaring voor degene die wekelijks gaan.
Precies dit dus.
Quote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 11:58 pmJe snapt echt niet waar je het over hebt. Sixsens is populair door zijn transparante sixsens service. Iets waar klanten over praten in andere clubs en daardoor hiernaar toe komen omdat ze weten dat ze niet bij elke stap extra moeten bijbetalen. Jij helpt mee aan een trend waarbij dames steeds meer vragen voor diensten die voorheen gewoon onderdeel waren van het standaard pakket. Dit verpest de ervaring voor degene die wekelijks gaan.
Precies dit dus.
Zitat von Wandelaar5 am Oktober 25, 2024, 5:59 am UhrQuote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 11:58 pmJe maakt het zo voor de gemiddelde klant onbetaalbaar, en ja uiteindelijk jaag je mensen gewoon weg.
@ijsbeertjee jij begint te begrijpen waarom deze trol hier onder steeds weer nieuwe namen op dit forum zit. Hij probeert een negatieve sfeer te creëren waardoor er minder bezoekers bij Sixsens komen. En bij elke reactie lacht hij zich kapot. Zolang de forumleiding hem zijn gang laat gaan kunnen wij niets anders doen dan hem negeren.
Quote from ijsbeertjee on October 24, 2024, 11:58 pmJe maakt het zo voor de gemiddelde klant onbetaalbaar, en ja uiteindelijk jaag je mensen gewoon weg.
@ijsbeertjee jij begint te begrijpen waarom deze trol hier onder steeds weer nieuwe namen op dit forum zit. Hij probeert een negatieve sfeer te creëren waardoor er minder bezoekers bij Sixsens komen. En bij elke reactie lacht hij zich kapot. Zolang de forumleiding hem zijn gang laat gaan kunnen wij niets anders doen dan hem negeren.
Zitat von Flyerke am Oktober 25, 2024, 10:09 am UhrForumleiding heeft ingegrepen 😉
Forumleiding heeft ingegrepen 😉