Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesBella
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Bella

VorherigeSeite 5 von 6Nächste

Ik begrijp echt niet, wat je in deze dame ziet, zuur als een citroen, kijkt je niet eens aan, had chocolade bij voor haar verjaardag en keek rechtdoor, wat een frigo dame, en zo zijn er nog, barst van die wijven, heb het er echt mee gehad, er zijn mooiere en meer goedlachse , weet echt niet wat je ziet in deze dames, weeral eentje met mooi lijf, zeer slank en cum en dump wijf, sorry, haat dat, er zijn echt meer mooie dames aanwezig die qua vriendelijk zijn echt hoog meer waardig zijn

maximusdennis und gecko haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisgecko
Quote from josken3 on May 3, 2026, 11:00 pm

Ik begrijp echt niet, wat je in deze dame ziet, zuur als een citroen, kijkt je niet eens aan, had chocolade bij voor haar verjaardag en keek rechtdoor, wat een frigo dame, en zo zijn er nog, barst van die wijven, heb het er echt mee gehad, er zijn mooiere en meer goedlachse , weet echt niet wat je ziet in deze dames, weeral eentje met mooi lijf, zeer slank en cum en dump wijf, sorry, haat dat, er zijn echt meer mooie dames aanwezig die qua vriendelijk zijn echt hoog meer waardig zijn

Ik vind dat je zo niet praat over de dames .

Iedereen is anders en heeft niet een klik met iedereen dus .....

Laat het gewoon bij mij is ze top !

andy07, maximusdennis und vergeetachtige beer haben auf diesen Beitrag reagiert.
andy07maximusdennisvergeetachtige beer
Quote from josken3 on May 3, 2026, 11:00 pm

Ik begrijp echt niet, wat je in deze dame ziet, zuur als een citroen, kijkt je niet eens aan, had chocolade bij voor haar verjaardag en keek rechtdoor, wat een frigo dame, en zo zijn er nog, barst van die wijven, heb het er echt mee gehad, er zijn mooiere en meer goedlachse , weet echt niet wat je ziet in deze dames, weeral eentje met mooi lijf, zeer slank en cum en dump wijf, sorry, haat dat, er zijn echt meer mooie dames aanwezig die qua vriendelijk zijn echt hoog meer waardig zijn

Ik ken je niet maar hoe een dame tegen je doet is vaak (dus niet altijd hè) wat je afdwingt/verdient. Behandel een vrouw met respect en vaak krijg je dat ook terug. Zo niet, dan is het nog steeds beter om op een respectvolle manier over haar te spreken. It takes 2 to tango, en soms ontbreekt het aan de klik. Dat ligt niet aan jou of aan haar maar aan het ontbreken van de chemie tussen 2 personen.

maximusdennis, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisWithHair1960geckoPavarotti1

Oei. Bella zuur als een citroen? Ik begrijp de verwarring wel. Heb met haar vandaag heel even contact gehad. En in haar ogen is maar moeizaam een glinstering van plezier te krijgen. Maar wat ik al eerder schreef, ze is gewoon uitgeput, kan toch ook niet anders. Ik bedoel ze is net 21 geworden en krijgt iedere dag meer dan 10 van onze piemels naar binnen geschoven, voor al grofweg 2 maanden aan een stuk. Ik bewonder juist haar uithoudingsvermogen, een echte trooper die ons gezelschap merendeels sexueel licht verknipte gasten als in een mma kooigevecht stuk voor stuk afwerkt en uiteindelijk als laatste overeind blijft staan. Uitgeput maar met haar vuistjes overwinnend in de hoogte.

Ja, als het mijn kleindochter was zou ik vreemdgenoeg trots zijn op haar. ☺️

 

Bachatero, josken3 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Bachaterojosken3Assman

Had  minder dan een week geleden een ( eerste) kamer met Bella. In de bar op de ronde sofa naast haar plaatsgenomen en ze had alle tijd voor een praatje vooraf. Vond haar juist heel vriendelijk, grappig  en chill. Ook de kamer was helemaal prima.
Bloedmooi meisje met goede service.

Bachatero, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5maximusdenniskevinaloneAssmanchopper

Tja Bella , het is me er eentje uit de duizend kan er over meepraten , is ze er trouwens vandaag ?

Maar dan zal ze zeker niet vrij zijn vrees ik volgende keer toch maar eens haar nummer vragen als ze die überhaupt uitwisselen .

Hopelijk blijft ze nog lang bij ons .

Gisteren was Bella er weer in ieder geval.

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5

Iemand die weet of bella er is vandaag ?

Mooie Bella, al verschillende malen geprobeerd een uurtje met haar te kameren… geen succes, heeft altijd een agenda vol afspraken! Maar ik geef niet !

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Dan heb ik afgelopen zondag geluk gehad! Bij afwezigheid van mijn favoriete dames haar aangesproken en meteen op de kamer gegaan!

Geweldige ervaring gehad, enige nadeel haar gebrekkige Engels. Maar zeker een aanrader

 

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5
VorherigeSeite 5 von 6Nächste