Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesBella
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Bella

VorherigeSeite 3 von 3

Bella is er toch gewoon weer.

Laten we zeggen dat er een misverstand was. Communicatie met haar is moeilijk, maar “de taal der liefde” snapt ze wel 😉.

maximusdennis, Gelöschter Benutzer und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisGelöschter Benutzeriejtentiejn
Quote from Assman on March 6, 2026, 9:37 am

Bella is er toch gewoon weer.

Laten we zeggen dat er een misverstand was. Communicatie met haar is moeilijk, maar “de taal der liefde” snapt ze wel 😉.

De taal van €€€ bedoel je ????

😎

Wandelaar5, maximusdennis und Gelöschter Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisGelöschter Benutzer

Al meerdere weken een vaste klant van haar en het is zeer verslavend  😛

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5maximusdennisAssmaniejtentiejn

Bella kan zo goed flirten, ik hou zo van haar uitdagende, speelse houding. Hoop haar volgende week nog eens te kunnen zien.

ze vertelde me dat ze volgend weekend nog aanwezig is maar dan terug naar haar thuisland ging om te studeren. Nog iemand dit gehoord? Klopt de info?

Bachatero, maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateromaximusdennisAssman

Voor zover ik weet is ze vandaag weer terug naar huis, en ik denk niet dat ze snel zal terug keren.

Als ik zag hoe vermoeid ze geworden was de laatste 5 weken, ik had haar de eerste dag al getroffen, begrijp ik wel dat ze vroegtijdig naar huis gegaan is.

Toch hoop ik haar weer terug te zien in het lijstje van Batchatero ..... dan ben ik meteen die zaterdag al vertokken naar lemiers

Bachatero, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5maximusdennisHenri58

J en ai entendu parler également....j ai fait également quelques sessions avec Bella, et je pense qu elle a besoin de prendre soin d elle et de sortir de ce cadre....

Elle a été parachuter dans se monde de brûte et dans la fosse au lyonnes et je lui souhaite le meilleur pour elle et pour son avenir. Son profil est vraiment atypique, sa bienveillance vis a vis des autres a été  vraiment mis de l avant....

Bonne chance a toi pour ton futur métier

Wandelaar5, WithHair1960 und Henri58 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960Henri58

Bon rectification....Bella est de retour...on avait mal compris.....elle est juste partie en Roumanie pour un examen et elle est revenue..

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

En dan voor de Nederlandstaligen: Bella is alweer terug.

Pavarotti1 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Pavarotti1Assman
VorherigeSeite 3 von 3